- - - --

Wednesday, August 17, 2011

[پاتوق] روزی من و تعداد دیگری از مریدان نزدِ شیخ رفته بودیم

Mohammad Kamiyab posted in پاتوق
روزی من و تعداد دیگری از مریدان نزدِ شیخ رفته بودیم من سمتِ راست ایشان نشسته بودم،که ناگهان یکی از مریدانِ خودشیرین از شیخ پرسید : " یاشیخ ! کدامیک از ما نزدِ شما عزیزتر است؟" ......و شیخ قاطعانه انگشتِ اشاره ی دستِ خود را با سرعت و قدرتِ زیادی به سوی صورتِ من آوردند و فرمودند : "ایـــــن!" و از آن روز به بعد من فقط با یک چشم به زندگی خود ادامه دادم.....!!!! به ناگه باقی مریدان جملگی خشتکها جویدند و نعره ها زدند و به بیابانها شتافتند! . . . . . . .See More
Mohammad Kamiyab 18 August 06:03
‫روزی من و تعداد دیگری از مریدان نزدِ شیخ رفته بودیم
من سمتِ راست ایشان نشسته بودم،که ناگهان یکی
از مریدانِ خودشیرین از شیخ پرسید :
" یاشیخ ! کدامیک از ما نزدِ شما عزیزتر است؟"
......و شیخ قاطعانه انگشتِ اشاره ی دستِ خود را با سرعت و قدرتِ
زیادی به سوی صورتِ من آوردند و فرمودند : "ایـــــن!"
و از آن روز به بعد من فقط با یک چشم به زندگی خود ادامه دادم.....!!!!
به ناگه باقی مریدان جملگی خشتکها جویدند و نعره ها زدند و به بیابانها شتافتند!
.
.
.
.
.
.
.See More‬

View Post on Facebook · Edit email settings · Reply to this email to add a comment.

0 comments:

Post a Comment