- - - --

Wednesday, August 17, 2011

همسرکشی‌وحشتناک‌درپیاده‌رو +عکس

اعتماد نوشت:سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده اظهار داشت: «حوالي ظهر روز ۲۴ مرداد ماه جاري مرد ميانسالي با ضربات چاقو همسر خود را مجروح كرد و پس از آن نيز دست به خودزني زد».

وي افزود: «با وجود حضور عوامل اورژانس در محل حادثه و انتقال هر دو مجروح به بيمارستان و با وجود اقدامات تيم پزشكي مريم، همسر اين مرد، در اثر خونريزي شديد جان خود را از دست داد.»



با اعلام خبر قتل «مريم» توسط شوهرش قاسم، پليس آگاهي و قاضي كشيك ويژه قتل دادسراي جنايي تهران، عوامل اداره دهم پليس آگاهي و قاضي رسولي بازپرس شعبه پنجم ويژه قتل دادسراي امورجنايي تهران در محل حادثه حضور يافتند و پرونده جهت تحقيقات تخصصي در اختيار كارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

بنابه گزارش هاي به دست آمده همگي شاهدان با بيان اظهاراتي مشابه عنوان كردند كه در روز حادثه ناگهان صداي جيغ زني را شنيدند و به محض حضور در محل بدن خون‌آلود زني كه روي زمين افتاده بود را ديدند كه در كنار او مرد ميانسالي كه چاقويي در دست داشت و از ناحيه شكم دچار خونريزي شده بود، افتاده بود.

بنابه اظهارات شاهدان عيني اين مرد در حالي كه نقش بر زمين شده بود دايما فرياد مي‌زد كه همسرش مريم را كشته است.

براساس اطلاعات به دست آمده از شاهدان صحنه جنايت و قطعي اعلام شدن ارتكاب جنايت از سوي قاسم كه همسرش مريم را به قتل رسانده است قرار بازداشت موقت اين مرد از سوي مقام قضايي صادر شد.

گفتني است با تكميل اقدامات درماني متهم جهت انجام تحقيقات درباره انگيزه ارتكاب جنايت به اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل خواهد شد.

0 comments:

Post a Comment