- - - --

Wednesday, August 17, 2011

با طناب پوسیده آخوند ها به چاه فرونروید

یک بام و دو هوای مراجع معظم تقلید؟!

 

دروغ ، فریب ریا و دورنگی صفات بسیار بد و مذمومی است که از هر کس و در هر جا سر بزند نکوهیده و مورد سرزنش است و برای فساد و تباهی یک جامعه همین بس که یکی ازاین صفات در وجود یک شخص آن پیدا شود.org-z12931423421d4cbbd982b60aaa327500c945681a0e566a5b06.jpg

اما وقتی همه این صفات در وجود اکثر بزرگان دینی و سردمداران حکومتی جامعه ای پیدا شد باید فاتحه آن را خواند و مجلس ترحیم برای آن برپا کرد.

متاسفانه دروغ و دو رنگی امروزه در تمام لایه ها و پوسته های مملکت ما رسوخ کرده است به صورتی که اگر خواسته باشیم دروغ ها و نیرنگها را از آن جدا کنیم چیزی از مملکت باقی نمی ماند.

دروغ هایی که سران حکومت و دولت همواره به مردم می گویند برای کسی پوشیده نیست و نیاز به یادآوری و توضیح ندارد.

حال اینکه مسئولین سیاسی دروغ به خورد ملت می دهند به درک! ملت آنقدر دروغ های گنده گنده از آنها شنیده اند و دغلبازی و فریبکاری از آنان دیده اند که به مجرد اینکه دهان باز کنند مردم میدانند که چیزی غیر از دروغ و مردم فریب از دهان آنان بیرون نخواهد شد.

مثلا شما كافي است زماني كه آقاي احمدي ن‍ژاد دارد مصاحبه مي كند يا در ديدار از فلان استان يا فلان افراد سخنراني ميكند چند دقيقه وقت خود را بدهيد و به سخنانش گوش دهيد و به وعده هاي توخالي اي كه به ملت مي دهد دقت فرماييد و خود قضاوت كنيد كه چند درصد از سخنانش دروغ و به قصد فريب و رياست.

حال از احمدي نژاد انتظار بيش از اين نيست و مي توان دروغ گفتنش را به گونه اي ناديده گرفت اما وقتي مي بيني يك كسي كه ساعت ها در مذمت دروغ و فريب و ريا و دغلبازي به ايراد سخن مي پردازد و در مذمت دروغ مقاله مي نويسد و جايگاه الگو و مرجعيت را در بين ملت دارد زبان به دروغ و فريب مي گشايد از زندگي نا اميد مي شوي و براي لحظه اي آروزي مرگ مي كني.

براي اينكه قضيه براي شما روشن تر شود به اين خبر توجه فرماييد.

خبر مربوط می شود به واکنش آقای سبحانی از مراجع تقلید به پخش سریال "الحسن و الحسین"

(آیت‌الله سبحانی با بیان این‌که هرگز نمی‌توان انبیا و اولیای الهی را تصویر کرد، گفت: بشر را می‌توان در قالبی گنجاند، اما اولیای الهی به جایی رسیده‌اند که وحی بر آنان نازل می‌شود و کسی که بر او وحی نازل ‌شد انسان والایی است، روح القدس او را کمک می‌کند و دیگر در این قالب‌ها نمی‌گنجد.

آیت‌الله سبحانی خاطرنشان کرد: کشورهایی که این سریال موهن را نشان می‌دهند بدانند که مورد خشم خدا قرار خواهند گرفت و روزی ملت‌هایشان علیه آنها خواهند شورید؛ چرا که با خدا مبارزه کرده‌اند و ملت هم در برابر این خواسته، سکوت نخواهد کرد.)

حال به چند سوال پاسخ دهيد:

شما سريال يوسف پيامبر را ديده بوديد؟

سليمان نبي چي؟

حضرت ابراهيم چگونه؟

سوال ديگر:

آيا اين سريالها و فيلمها را جمهوري اسلامي نساخته است؟

مگر سازندگان اين فيلمها توسط جمهوري اسلامي تجليل نشده اند؟

مگر جمهوري اسلامي هم اينك در پي ساخت سريال هاي مشابه در مورد زندگي پيامبران نيست؟

سوال ديگر:

مگر در اين فيلمهايي كه نام برده شد چهره پيامبران به تصوير كشيده نشده بود؟ يوسف؟، سليمان؟ ابراهيم؟و...

سوال ديگر:

مگر اين افراد پيامبر نيستند؟

مگر يوسف پيامبر و پيامبرزاده نيست؟

سوال مهم:

ـ آيا تا به حال شما در زمان يا قبل يا بعد از پخش اين سريالها ديده يا شنيده يا سراغ داريد كه مرجع تقليدي از توليد و ساخت اين سريالها انتقاد كند؟

آيا شما مرجع تقليدي را ديده ايد كه به اين چيزها معترض باشد؟

آيا تا به حال شنيده ايد كه مرجع تقليدي توليد اين سريال ها را حرام بداند؟ يا تماشاي آن را تحريم كند؟

اصلا در زمان پخش سريال يوسف پیامبر از شبكه ملي شما براي يك بار هم شد كه بشنويد مثلا آيت الله سبحاني يا شيرازي و يا فلان آيت الله نسبت به تصویر گشیدن چهره پیامبر اعتراض کرده است؟ یا دیدن آن را به خاطر به تصویر کشین چهره انبیاء حرام اعلان کرده است؟

با اين توصيف به نظر شما اين جمله آيت الله سبحاني (بشر را می‌توان در قالبی گنجاند، اما اولیای الهی به جایی رسیده‌اند که وحی بر آنان نازل می‌شود و کسی که بر او وحی نازل ‌شد انسان والایی است، روح القدس او را کمک می‌کند و دیگر در این قالب‌ها نمی‌گنجد.) غير از دروغ و تزوير و فريب چه چيزي مي تواند باشد؟

شما را به خدا قسم به من بگوييد اگر اين دروغ نيست پس دروغ چيست؟

مردم فريبي اگر به اين نمي گويند به چي مي گويند؟

اگر اين نان به نرخ روز خوردن نيست پس چيست؟

بنازم بنازم به غیرت و شهامت و شجاعت شيخ الازهر! واقعا مرد است، مرد! چرا كه زماني كه اين سريال ها در ايران توليد و پخش شد نسبت به تصوير كشيدن چهره انبیاء واكنش نشان داد و زماني نيز كه در مختار نامه چهره صحابه رسول الله به تصوير كشيده شد اعتراض كرد و اكنون نيز كه در سريال الحسن و الحسين چهره اصحاب نمايش داده مي شود بازهم مثل مرد اعتراض خود را به پخش اين سريال اعلان نمود و حتي از پخش آن در برخي شبكه هاي مصري جلوگيري نمود. به اين مي گن مردانگي به اين ميگن غيرت؛ زماني كه شيعه چهره انبیاء و اولياء را به به تصویر كشدند شيخ الازهر اعتراض نمود و زماني كه اهل سنت هم چنين كردند بازهم مردانه مخالفت كرد و خفه خون نگرفت.

این یک نمونه از دغلبازی و خیانت کاری و شیادی این شیادان و شیطانان انسان نماست اگر خواسته باشیم نمونه های دیگر از آن ذکر کنیم سخن به درازا می کشد. و فقط به ذکر یک نمونه دیگر از این قسم "یک بام و دو هوا" های مراجع تقلید بسنده میکنیم.

زمانی که در بحرین مردم علیه حاکم آن قیام کردند این مراجع بودند که روزی چند بیانیه در محکوم کردن حملات آل خلیفه علیه مردم این کشور منتشر می کردند و عبا و قبا بر تن می دریدند در حالی که در بحرین فقط چند نفر کشته و زخمی شدند اما همین مراجع دغلباز و حقه باز هر روز شاهد کشته شدن ده ها تن توسط حکومت بعثی بشار اسد هستند اما ببینید چگونه در قبال جنایت های این شیاد خفه خون گرفتند ودم بر نمی آورند؟! به نظر شما این دورویی و فریبکاری نیست؟

باید افسوس خورد و خون گریست به حال کسانی که افسار خود را به دست این شیادان داده اند و راه تقلید از اینان را در پیش گرفته اند و به طناب پوسیده آنان به چاه فرو میروند.



--







به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

گروپ اهل ایران
برای عضو شدن به لینک زیر بروید

http://groups.yahoo.com/group/ahleiran20/join

روش ساده تر(اگر جی میل دارید) این است به ایمیل زیر یک ایمیل خالی بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید .به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com

0 comments:

Post a Comment