- - - --

Sunday, September 25, 2011

اعطاي 70 درصد هزينه جراحيهاي زيبايي و.... ؟

IRAN  BUSINESS

GROUP

 


 


 

برای درمان چاقی ولاغری

دارو مصرف نکنید !!!!!!

SADAF
اورجینال

 

 

مشاور تغذیه رایک بار برای همیشه به خانه خود ببرید

 

 

برای درمان چاقی و لاغری دارو مصرف نکنید ! !
- آیا تاکنون به عوارض داروهای لاغری و چاقی فکر کرده اید؟
- آیا می دانید بسیاری از جراحی های لاغری و عوارض خطرناکی به همراه دارند؟
- آیا می دانید آسیبهای ورزشهای سخت می توانند تمام عمر با شما باشند ؟
- از طرفی دسترسی به مشاورین زبدۀ تغذیه در هر لحظه امکانپذیر نیست و در صورت امکان هزینه های آن بسیار بالاست
 


 

*
اولین وکاملترین سیستم رژیم غذایی و تناسب اندام در ایران
*ارائه دقیق ترین رژیم غذایی ممکن
*کاربردی ساده وآسان برای تمامی اقشار جامعه
*محاسبه دقیق میزان چربی بدن با در نظر گرفتن وزن ، قد ، سن و جنسیت
*محاسبه دقیق کالری مورد نیاز بمنظور کاهش و یا افزایش وزن
*ارائه رژیم غذایی با غذاهای دلخواه ایرانی و فرنگی
*نمایش پیشرفت شما در نمودارهای متنوع
*نمودار تغییرات وزن و سایز اندام های گوناگون
*نمودار مقدار مواد مغذی و ویتامینهای مصرفی
*امکان مشاهده غذاهای مصرف شده در روزها و یا حتی هفته ها قبل
* 500 دستور آشپزی ایرانی و فرنگی و محاسبه کالری آنها
*استفاده ساده و آسان در محیطی کاملا فارسی ، برای تمامی اقشار جامعه بدون نیاز دانش کامپیوتر
آمریکا USDA محاسبه ارزش غذایی بیش از هزاران ماده غذایی بر اساس یافته های موسسه*


 

SADAF/اورجینال/


حاوی فیلم آموزش گام به گام

دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به شماره
۰۱۴۰۹۳-۰۱۱۶۷-۸
دارای هلوگرام رسمی از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی

 



 

قیمت: 35,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید صدف/اورجینال/، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید پستی





 

 

 

 
 

کارت

تخفیف
 
صبا

 

 
 

کارت تخفیف صبا


 

شرکت صبا طرح زرين به شماره ثبت 380708 با موضوع فعاليت بازاريابی ، نصب و پشتيبانی دستگاه ها و کارت های الکترونيکی با مجوز از سازمان نظام صنفی رايانه ای کشور زيرنظر شوراي انفورماتيك ايران فعاليت می نمايد. اين شرکت برای اولين بار در ايران اقدام به صدور کارت های تخفيف الکترونيکی مبلغ دار نموده است كه به موجب بيمه نامه شماره 241/6131/310/1/2855/1389 کيفيت و عملکرد صحيح كليه كارتها تحت پوشش شركت سهامي بيمه ايران قرار دارد.

كارت تخفيف صبا چيست؟

كارت تخفيف صبا يك كارت الكترونيكي است كه توسط شركت صبا طرح زرين عرضه ميگردد. داخل اين كارت ميزان مشخصي اعتبار جهت دريافت تخفيف، كمك هزينه، وام و امكانات ديگري شارژ شده است.شركت صبا طرح زرين توانسته است با تشكيل شبكه اي از پذيرندگان شامل خدمات گردشگري، خريد مايحتاج زندگي، خدمات درماني و ... امكانات خاصي را در اختيار اقشار مختلف جامعه قرار دهد تا بدينوسيله از سطح كيفيت زندگي بالاتري برخوردار شده و ميزان هزينه هاي خود را كاهش دهند
 


 

امكانات و مزايای كارت تخفيف صبا

 

در زير خدمات قابل ارائه بطور خلاصه توضيح داده مي شود:

1-اعطاي 70 درصد هزينه جراحيهاي زيبايي ( عمل بيني، ليزيك چشم، ارتودنسي و ايمپلنت ) بصورت وام بدون بهره ، بدون وثيقه و بدون كارمزد تا سقف 5 ميليون تومان

2-استفاده از امتياز ويژه خريد مشاركتي ويلاهاي شركت افق بهارستان بصورت اقساطي بدون پيش قسط و بدون بهره و بدون كارمزد در شمال و جنوب كشور با اقساط ماهيانه 100 هزار تومان با شروع بهره برداري از همين امروز ( مبله، لوكس، ساحلي و جنگلي) ، سند محضري به نام پس از اتمام اقساط به مبلغ 28.000.000 ريال ( لازم به ذكر است خريد اين ويلاها بدون كارت تخفيف صبا به مبلغ 69.000.000 ريال مي باشد.)

3-ميزان خدمات دندانپزشکی در کلينيک های مخصوص طرف قرارداد به صورت 100 درصد رايگان تا سقف 48 هزار تومان

4-پوشش بيمه حوادث بيمه ايران شامل فوت ، از کار افتادگی، نقص عضو و درمان ناشی از حوادث به مدت يكسال تا سقف 5 ميليون تومان با ارائه شماره بيمه نامه قابل پيگيري از شركت سهامي بيمه ايران

5-كمك هزينه خدمات بوتاكس( رفع چين و چروك صورت) تا سقف 48 هزار تومان

6-تخفيف 30 درصدي خدمات آزمايشگاهي، سونوگرافي، ماموگرافي ، فيزيوتراپي و راديولوژي در مراكز تحت قرارداد

7-كمك هزينه جهت انجام آزمايش هاي فوق تخصصي جلوگيري از سكته قلبي و مغزي و سرطان تا سقف 48 هزار تومان

8-برخورداري از تخفيفات ويژه 5 تا 50 درصدي در بيش از 500 هتل تحت قرارداد با شركت افق بهارستان در سراسر ايران

9-برخورداري از تخفيف در مراكز خريد تحت قرارداد تا 50 درصد ( شامل پوشاك، لوازم خانه مانند مبلمان، رستوران و كافي شاپ و ... كه ليست كامل آنها در بسته كارت تخفيف صبا به هنگام خريد ارائه ميگردد.

10- برخورداري از تخفيف فروشگاه شركت صبا طرح زرين تا 70 درصد

لازم به ذكر است كليه خدمات فوق همزمان به دارندگان كارتهاي تخفيف صبا تعلق ميگريد و مراكز تحت قرارداد در بسته تهيه شده به هنگام خريد ارائه ميگردد


 


نكته هاي مهم:

*ويلاهاي مشاركتي افق بهارستان كه در حال حاضر در كيش ، نور و لاهيجان آماده تحويل مي باشد و به زودي در شهرهاي ديگر كشور نيز فعال مي گردد به گونه اي است كه با پرداخت اقساط ماهيانه شما مي توانيد به مبلغ 69.000.000 ريال يك پنجاه و دوم سند يك ويلا را خريداري بفرمائيد و در سال يك هفته از آن ويلا يا ويلاهاي ديگر شركت افق بهارستان استفاده نمائيد. پس از پايان اقساط سند محضري به آن فرد ارائه ميگردد كه قابل انتقال و فروش مي باشد. دارندگان كارت تخفيف صبا بجاي پرداخت مبلغ 69.000.000 ريال فقط 28.000.000 ريال را بصورت ماهيانه 100 هزار تومان طي 28 ماه پرداخت مي نمايند. لازم به ذكر است استفاده از ويلاهاي مذكور پس از پرداخت اولين قسط ممكن مي باشد. تصاوير مربوط به داخل و خارج ويلاها در سايت شركت افق بهارستان www.iranbaharestan.com براي علاقه مندان قابل مشاهده مي باشد.

*تمامي خدمات پزشكي شامل دندانپزشكي، خدمات جراحي و بوتاكس و غيره زير نظر اساتيد با تجربه مشاوره و نهايتا به انجام ميرسد و صد درصد تضميني مي باشد. ( ليست مراكز تحت قرارداد در صفحه بعد قابل مشاهده مي باشد.)

*براي دريافت شماره بيمه نامه حوادث بيمه ايران دارندگان كارت تخفيف مي توانند مشخصات اصلي خود شامل نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه و نام پدر و كد ملي را به شماره Message center شركت صبا طرح زرين SMS مي كنند و طي چند روز شماره بيمه نامه براي آنان ارسال ميگردد كه قطعا قابل پيگيري از شركت سهامي بيمه ايران مي باشد

* 500 هتل ارائه دهنده تخفيفات ويژه براي دارندگان كارت تخفيف تقريبا در سراسر شهرهاي ايران پراكنده مي باشند و شما رزرو خود جهت استفاده از هتلها را توسط شركت افق بهارستان انجام داده و با معرفي نامه آنها مي توانيد از خدمات تخفيف گردشگري بهره مند شويد.

*در حال حاضر مراكز ارائه دهنده خدمات پزشكي بيشتر در شهر تهران فعال مي باشد. در آينده نزديك در شهرستانها نيز اين مراكز گسترش مي يابد.

*كليه خدمات ذكر شده به استثناي برخورداري از تخفيف مراكز خريد و فروشگاه آن لاين كه دائمي مي باشند به مدت يكسال قابل استفاده است.

*به كليه همكاران گرامي پيشنهاد ميگردد جهت بازاريابي و فروش كارتهاي تخفيف قرمز به موارد بلد شده در صفحات پيشين بيشتر تاكيد نمايند و از مطالب ارائه شده در صفحات بعد تنها جهت اطلاعات بيشتر و پاسخگويي به علاقه مندان استفاده نمايند.

چگونگي و نحوه استفاده از كارتهای تخفيف صبا

1-میزان شارژ جهت دریافت تخفیف از 5 تا 50 درصد در مراکز طرف قرارداد
شرکت صبا طرح زرین با بیش از 1000 فروشگاه ، مرکز خرید ، مراکز رفاهی و تفریحی
در سراسر ايران قرارداد همکاری امضا کرده است ( 200 مركز در سطح شهر تهران)
بدین معنی که هنگامی که دارنده کارت صبا به این مراکز مراجعه می کند به آنها تخفیف می دهند.
به عنوان مثال اگر دارنده کارت از یکی از این مراکز معادل صد هزار تومان خرید نماید و درصد قرارداد این مرکز با شرکت 30 درصد باشد، دارنده کارت مبلغ هفتاد هزار تومان را نقدا پرداخت می نماید و سی هزار تومان دیگر، معادل 30 % تخفیف، را توسط یک تراکنش توسط کارت صبای خود پرداخت می نماید. این تراکنش توسط دستگاههای کارتخوان شرکت صبا که در این مراکز نصب می باشند صورت می پذیرد و با این تراکنش، مبلغ تخفیف از کارت صبای آن شخص کسر می گردد. میزان شارژ تخفیف برای كارت قرمز يك ميليون تومان مي باشد.
2-میزان شارژ جهت دریافت تخفیف از 5 تا 70 درصد در فروشگاه اینترنتی صبا
شرکت صبا طرح زرین دارای سایت رسمی WWW.SB1.IR می باشد و فروشگاه اینترنتی آن در بخش SABA SHOP موجود است . دارندگان کارت تخفیف صبا می توانند محصولات موجود در این فروشگاه را با تخفیف 5 تا 70 درصدی خریداری نمایند.
دارندگان کارت پس پر کردن فرم ثبت نام که در این وب سایت موجود است می توانند محصولات را خریداری نمایند و در هنگام پرداخت هزینه با وارد کردن شماره کارت صبای خود از تخفیف آن محصول برخوردار گردند. میزان شارژ تخفیف برای کارت قرمز يك ميليون تومان مي باشد.
3-خدمات رایگان دندانپزشکی
دارندگان کارت تخفیف صبا می توانند از خدمات دندانپزشکی در کلینیک های مخصوص طرف قرارداد به صورت 100 درصد رایگان برخوردار گردند. میزان این خدمات برای کارت قرمز 480.000 ریال می باشد. به عنوان مثال هنگامی که دارنده کارت قرمز صبا به یکی از این مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد مراجعه نماید، و معادل 48 هزار تومان خدمات دندانپزشکی دریافت نماید، فقط کارت صبای خود را نشان داده و بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای دندانپزشکی را ترک می نماید. حال اگر به عنوان مثال هزینه خدمات دندانپزشکی وی 60 هزار تومان می بود، می بایست 48 هزار تومان آنرا با نشان دادن کارت صبا و مابقی هزینه ، معادل 12 هزار تومان ، را نقداً بپردازد. لازم به ذکر است که شماره کارت توسط پزشک معالج ثبت می گردد و دارنده فقط تا سقف مورد نظر می تواند از این خدمات استفاده نماید.
4-خدمات رایگان بوتاکس
دارندگان کارت تخفیف صبا می توانند از خدمات بوتاکس در کلینیک های مخصوص طرف قرارداد به صورت 100 درصد رایگان برخوردار گردند. میزان خدمات رایگان برای کارت قرمز 480.000 ریال می باشد. نحوه استفاده از این خدمات نیز دقیقا مانند نحوه استفاده از خدمات دندانپزشکی است که در بالا توضیح داده شد.
5-وام قرض الحسنه جهت اعمال زیبایی، عمل بینی ، لیزر درمانی، لیزیک چشم، ارتودنسی و ایمپلنت
کلیه دارندگان کارت تخفیف صبا می توانند از وام قرض الحسنه بدون بهره جهت اعمال فوق، در مراکز طرف قرارداد تا سقف 70 درصد هزینه عمل طبق ضوابط شرکت بهره مند گردند. جهت استفاده از این وام، دارنده کارت می بایست با بخش پشتیبانی شرکت تماس گرفته و پس از گرفتن یک قرار ملاقات به همراه اصل و کپی مدارک شناسایی و همچنین کارت صبای خود به واحد پشتیبانی مراجعه نموده و معرفی نامه خود را برای ارائه به مراکز درمانی مورد نظر دریافت نماید. میزان وام برای دارندگان کارت قرمز 50.000.000 ریال می باشد.
6-بیمه حوادث
کلیه دارندگان کارت تخفیف صبا تحت پوشش بیمه حوادث بیمه ایران هستند. این بیمه حوادث شامل فوت، از کار افتادگی، نقص عضو و درمان ناشی از حوادث می باشد که طی قراردادی جداگانه و طبق ضوابط بیمه ایران منعقد می باشد. دارنده کارت برای دریافت شماره بیمه خود می بایست، نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه و شماره ملی خود را به مرکز پیامک شرکت به شماره 30004013141520 ارسال نماید و شرکت پس از ارسال و دریافت شماره بیمه نامه از بیمه ایران، شماره بیمه نامه را به شماره همراه دارنده کارت ارسال می نماید. سقف پوشش بیمه حوادث برای کارت قرمز 50.000.000 ریال می باشد.
7-میزان تخفیف از 5 تا 50 درصد جهت استفاده بیش از 500 هتل ها، مراکز اقامتی و سیاحتی ویژه طرف قرارداد در سراسر کشور
شرکت صبا طرح زرین با بیش از 500 هتل و مرکز اقامتی در سراسر ایران طرف قرارداد است که پراکندگی و تعداد آن ها بدین شرح می باشد:
خراسان رضوی 123، اصفهان 35، ایلام 6،بوشهر 4، البرز 2، تهران 40، فارس 43، قزوین 4، قم 2،کرمان 18، کرمانشاه 5، کردستان 12، کهکیلویه و بویر احمد 3، گیلان 59، مازندران 44، مرکزی 6، هرمزگان 10، همدان 7، یزد 19، زنجان 4 ، آذربایجان شرقی 11 ، آذربایجان غربی 9، اردبیل 39، چهارمحال بختیاری 10، خوزستان7، گلستان 6، لرستان 3، سمنان 7، سیستان بلوچستان 12
دارنده کارت صبا برای دریافت تخفیف از این هتل ها می بایست با شماره شرکت افق بهارستان به شماره تماس 88652221 تماس حاصل نماید و به واحد فروش متصل گردد، سپس شماره کارت، هتل و زمان عزیمت خود را اطلاع دهد. واحد رزرو هتل، رزرواسیون مربوطه را انجام و مراتب را در اسرع وقت به دارنده کارت اطلاع می دهد. سپس دارنده کارت صبا با مراجعه به این واحد و با نشان دادن کارت و مدارک شناسایی خود معرفی نامه به هتل مورد نظر دریافت می نماید، دارندگان کارت قرمز 50.000.000 ریال می توانند از این مراکز تخفیف دریافت نمایند.
8-خدمات رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، فیزیوتراپی و آزمایشگاه
کلیه دارندگان کارت تخفیف صبا می توانند از خدمات فوق در مراکز طرف قرارداد تا 30 درصد تخفیف بهره مند گردند. دارنده کارت می تواند پس از انجام آزمایش با نشان دادن کارت خود و ثبت شماره آن توسط آزمایشگاه از این تخفیف استفاده نماید.
9-کمک هزینه جهت آزمایش فوق تخصصی پیشگیری از سکته قلبی و مغزی و سرطان ( ایمونوکلوس)
دارندگان کارت تخفیف صبا می توانند از کمک هزینه جهت آزمایش فوق تخصصی پیشگیری از سکته قلبی و مغزی و سرطان در کلینیک های مخصوص طرف قرارداد برخوردار گردند. میزان خدمات رایگان برای کارت قرمز 480.000 ریال می باشد. به عنوان مثال هنگامی که دارنده کارت نقره ای صبا به یکی از این مراکز مراجعه نماید، پس از انجام آزمایش معادل 48000 هزار تومان را پرداخت نمی نماید و مابقی آنرا می پردازد.
10-شرکت در قرعه کشی رایگان هفتگی
کلیه دارندگان کارت های تخفیف صبا می توانند هر هفته در قرعه کشی رایگان شرکت صبا طرح زرین شرکت نمایند و فرد منتخب، برنده دو شب اقامت رایگان به همراه اعضای خانواده تا سقف 4 نفر در یکی از ویلاهای شمال شرکت افق بهارستان می باشد. کارت قرمز 10 امتیاز می باشد



 

 


 

 

قیمت: 128,000 تومان


 

روش خرید: برای خرید کارت تخفیف صبا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

 


 

با تشکر

به امید موفقیت و کامیابی شما

0 comments:

Post a Comment