- - - --

Wednesday, September 28, 2011

فتنه پــ نه پــ | پند عابد | شاگرد زبان نفهم | تفکر سگ و گربه ای | شگرد پسرک | مهدی خره | باهوش ترین رئیس جمهور

Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

 لینک های جذاب روزانه

آریانا دختر ایرانی الاصل و بازیگر معروف هالیوود + عکس
اين زن يكي از محبوبترين كمدينها و مجريان آمریکاست + عکس
عکس داور زن که والیبالیستهای ایرانی با او دست دادند !
ام پي تري پلير + رم 8 گيگ فقط 15 هزار تومان
دختر ایرانی که ملکه زیبایی 2011 کانادا شده است +عکس
هتلی ویژه ژاپنی ها ! + عکسهای جالب
فیلم ببینید و زبان یاد بگیرید سریال آموزش زبان اکسترا + طنز

هیجان خلبانی باشبيه ساز پرواز Flight Simulator X-Acceleratio
عکس/ این هم تیم ملی مختلط ایران!
عکس / زیباترین دختر انگلستان !
شرکت پسر ها در مسابقات دختر شایسته در تایلند! +عکس
۱۰نکته درباره زنها از زبان فرزاد فرزین خواننده ایرانی
ابراهيم تاتليسس در بيمارستان ازدواج كرد + تصاویر
زنی بعد از عمل ساکشن شکمش منفحرشد+عکس
رضا رشیدپور : دستمزد فردوسی پور بیشتر از آن است که می گوید !
تکنیک هایی کاربردی برای حرفه ای شدن در Gmail
عکس جوانی همسر چهارم رضا‌شاه
سری ترین مرکز جاسوسی فلانجا + عکس

مسابقات جذاب گاوبازی زنان با دستان خالی +عکس
دانلود کلیپ موبایل گاو بازی در ماداگاسکار
همراهي عروس و داماد و نوه احمدی نژاد در سفر كاري به آمریکا
حکم جلب محسن یگانه صادر شد
انتخاب بهترین شامپو
چگونه عادات بد را به عادات خوب تبدیل كنیم
۱۳ سالگی گوگل و چند نکته جالب
پنج تکنولوژی که در ۱۰ سال آینده زندگی را تغییر خواهند داد

پودر سفيد كننده و براق كننده دندان
افزایش قد جادوئی !!
مسابقات جذاب ، جوایز میلیونی
نیازمندیهای رایگان
طراحی آکواریوم !

ستاد مبازه با فتنه پ نه پ

رفتم ساندویچی، میگم آقا یه هات داگ با سس مخصوص بدین. میگه میل می کنید؟ میگم: بله، دستتون درد نکنه
)گشت مبارزه با فتنه پـَ نه پـَ ، واحد سیار غذاخوری ها و رستوران ها(

به بابام گفتم سوئیچ ماشینو بده ...... گفت : می خوای بری جایی؟ ... گفتم : بله پدر عزیزم
)ستاد مبارزه با فتنه ی پَ نَ پَ - واحد فرزند صالح(

به دوستم گفتم برو بالا نردبون چراغ و ببند گفت بچرخونمش؟میگم اگه سختت میشه تو بگیرش من نردبون و میچرخونم

رفتم خونه سالمندان عیادت پدربزرگم,مسئول اونجا میپرسه:شمام اومدین عیادت؟میگم نه خونه سالمندان طلبیده اومدیم زیارت

رفتـــم بــه کنـــار دلــبرم با شــادی
گفتـا کـه چـه خوب یاد من افتــادی
گفتـم صـنما تــو عشق را استـادی
گفتا پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو یاد من میدادی
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ و درد زهـــر مــاری

ميخوام مسواك بزنم
مامانم مي پرسه ميخواي مسواك بزني؟؟
ميگم بله مامان جون..
ميگه خمير دندونم روش ميزني؟؟
ميگم بله مامان جان..
ميگه خاك تو سرت اين همه موقعيت پ ن پ درست كردم واست استفاده نكردی
منم گفتم پ ن پ خز شده مامان جون

بچه داییم به دنیا اومده. همه خوشحال و اینا. مامان بزرگم برگشته میگه حالا میخاین براش اسم بذارین؟میگم...اگه شما صلاح بدونین
)ستاد مبارزه با فتنه ی پَ نَ پَ – واحد احترام به بزرگتر)

رفتيم پايگاه انتقال خون ميگه شمام اومدين خون بدين؟ گفتم بله اومديم خون بديم. شما هم بفرماييد بساط لودگي تون رو جاي ديگه پهن کنيد. يارو همون جا به گريه افتاد و ابراز پشیمونی کرد.
]ستاد مبارزه با فتنه پــَ نــَ پــَ - واحد نهي از منکر[

تو صف بربری نوبتم شده یارو میگه بربری میخوای؟میگم نون باشه بقیش مهم نیس

به مامانم میگم پول بده!!!میگه اونایی که دو روز پیش گرفتی چی شد؟؟نکنه همشو خرج کردی؟؟؟
تا اومدم بگم پـَـ ....زد تو دهنم,نذاشت حرف بزنم
من فقط میخواستم بگم پـَـَـس اندازشون کردم

ماه رمضونی 6 صبح رفتم تهران، 9 شب برگشتم خونه خسته و کوفته میپرسم مامان شام چی داریم؟
میگه گشنته ؟ چند ثانیه سکوت میکنم، چشامو میبندم و یه نفس عمیق میکشم . آروم و با طمانینه میگم : بله گشنمه
(ستاد مبارزه با فتنه پــَ نــَ پــَ - واحد کظم غیظ )

نوزاده تو بغل مامانش گریه میکرده مامانه میگه قربونت برم گرسنته؟
بچه هه به اذن خداوند میگه پَ نَ پَ دارم برای گرسنگان و زلزله زدگان سومالی گریه میکنم
(واحد نفوذی پ نه پ)

رفتم سوپری گفتم یک نوشابه زرد بدید
فروشنده گفت: منظورتون نوشابه پرتقالی که نارنجی رنگه؟
گفتم: بله، منظورم همون بود. ببخشید
)ستاد مبارزه با فتنه پـ نـ پـ واحد فرهنگ‌سازی به جای حاضر جوابی(

رفتم دستتشویی هی دارم در میزنم! میگه هاااان، دستشویی داری؟ پـَـــ نــه پـَـــ خواستم بگم آخریم مهلت ثبت نام جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک صادراته، جا نمونی! طرف اومد بیرون گفت خاک بر سرتون کنن که فقط بلدین از این چرت و پرتا بگین (کمیته مبارزه با فتنه پـَـــ نــه پـَـــ , ستاد سیار مستقر در توالت عمومی)

تو اتوبان داشتم لایی میکشیدم،یه زانتیا اومد گفت داری لایی بازی میکنی؟؟؟ گفتم: پــ نــ پـــ دارم واست عربی میرقصم!!! گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل
(ستاد مبارزه با پ نه پ واحد اتوبان)

ارسال از مهیار


بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگری كه در اكثر ساخته‌های مهران مدیری حضور داشته و با نقش‌های متفاوت بر محبوبیت خود در بین سریال‌های تلویزیون افزوده است. پدرش بختیاری و مادرش تهرانی است. بهنوش عضو آخر یك خانواده 6 نفری است. یك خواهر و دو برادر بزرگتر از خود دارد كه هر سه متاهل اند. در رشته مترجمی زبان لیسانس گرفته و با توجه به علاقه فراوانی كه به این رشته دارد به محض این‌كه فرصتی پیدا كند، به سراغ این رشته و ترجمه متون می‌رود.

بهنوش بختیاری

ادامه عکس های بهنوش بختیاری

هدیه تهرانی شیلا خداداد الناز شاکردوست مهناز افشار نیوشا ضیغمی مهتاب کرامتی

پند عابد

گویند: صاحب دلى ، براى اقامه نماز به مسجدى رفت . نمازگزاران ، همه او را شناختند؛
 پس ، از او خواستند که پس از نماز، بر منبر رود و پند گوید . پذیرفت .
نماز جماعت تمام شد . چشم ها همه به سوى او بود. مرد صاحب دل برخاست و بر پله نخست منبر نشست .
بسم الله گفت و خدا و رسولش را ستود. آن گاه خطاب به جماعت گفت :
مردم !هرکس از شما که مى داند امروز تا شب خواهد زیست و نخواهد مرد، برخیزد!
کسى برنخاست .
گفت : حالا هرکس از شما که خود را آماده مرگ کرده است ، برخیزد!
باز کسى برنخاست .
گفت : شگفتا از شما که به ماندن اطمینان ندارید؛ اما براى رفتن نیز آماده نیستید!

ارسال از الهه

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات داراي تحصيلات کارشناسی فرش مي باشد. وي مجرد و دو خواهر و يك برادر دارد. او از سال 1378 با بازي در مجموعه «روزهاي زندگي» به كارگرداني سيروس مقدم رسما وارد حرفه ي بازيگري شد و پس از حضور موفق در سريال یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر اخلاتون بيشتر ديده شد و دارای شهرت خاصی گردید. او فوق العاده به ورزش علاقه مند است و هم اكنون دبير افتخاري بخش فيتنس مجله ي زندگي ايراني هست.

لیلا بلوکات

عکس های بیشتر از لیلا بلوکات را اینجا ببینید

تولبار الکسا

دانلود نوار ابزار جدید و معروف الکسا Alexa Toolbar
این نوار ابزار که یکی از قوی ترین تولبار های موجود میباشد بر روی مرورگر شما نصب شده و امکانات زیادی را در دسترس شما قرار میدهد .

از جمله این امکانات :
امکان جستجو در تمامی سایت های اینترنت به صورت قوی
امکان جستجو مستقیم در سایت هایی مثل Wikipedia وگوگل , Amazon , .. بدون باز کردن Page
ثبت نکات مربوط به سایت های مشاهده شده و مشاهده ی رتبه ی سایت ها در جهان
دسترسی آسان (shortcut ) به شبکه های اجتماعی مثل Facebook وTwritter و ..
جدیدترین اخبار سایت Alexa و ..

DOWNLOAD HERE

به شما پیشنهاد میکنم حتما از این ابزار استفاده کنید چرا که حتی اگه ازش خوشتون نیار به راحتی میتونید غیر فعالش کنید
حجم این افزونه کمتر از 300 کیلوبایت هست (کمتر از نیم مگابایت | یک دهم حجم یک موزیک!)

شاگرد زبان نفهم

استاد: وقتی بزرگ شوی چه میکنی ؟
شاگرد: عروسی
استاد: نخیر منظورم اینست که چكاره میشوی ؟
شاگرد: داماد
استاد: منظورم اینست وقتی بزرگ شوی چه میکنی ؟
شاگرد: زن ميگيرم
استاد: احمق ، وقتی بزرگ شوی برای پدر و مادرت چه میکنی ؟
شاگرد: عروس ميارم
استاد: لعنتی ، پدر و مادرت در آینده از تو چی میخواهد ؟
شاگرد : نوه!

ارسال از فرشاد

کتایون ریاحی

كتايون رياحي با هدف كمك به مردم سومالي، به شهر گارسيا در شصت كيلومتري مرز كنيا و سومالي سفر كرده است.
در اين سفر، غوغا بيات (عكاس) نيز وی را همراهي مي‌كند.

کتایون ریاحی کتایون ریاحی

ادامه عکس های کتایون ریاحی را اینجا ببینید

هر کی از راه رسید رفت بالا منبر!

تفکر سگ و گربه ای

طرز تفکر یک سگ: این آدما به من غذا میدن، نوازشم میکنن، دوسم دارن. پس حتما اونا خدای من هستند

طرز تفکر یک گربه: این آدما به من غذا میدن، نوازشم میکنن، دوسم دارن. حتما من خدای اونا هستم

اگر خوب به این جملات فکر کنید، مي‌بينيد كه انسان ها نيز از همین نوع تفکرها برخوردار هستند.
عده‌ای خودشون رو به خاطر توجه و محبت دیگران مدیون تصور می کنند
و عده‌ای هم به خاطر همین موضوع دچار خود بزرگ بینی‌های کاذب می‌شوند.

- - -

وسعت دوست داشتن هميشه گفتني نيست، گاه نگاه است، گاه سكوت ابدي
تفکر سگ و گربه ای

ارسال از داریوش

رعد و برق در لاس وگاس آمريكا

رعد و برق

 شگرد پسرک در مقابل نادر شاه !!!! ...

زمانی که نادر شاه افشار عزم تسخیر هندوستان داشته در راه کودکی را دید که به مکتب می‌رفت.
از او پرسید: پسر جان چه می‌خوانی؟
- قرآن.
- از کجای قرآن؟
- انا فتحنا….

نادر از پاسخ او بسیار خرسند شد و از شنیدن آیه فتح فال پیروزی زد.
سپس یک سکه زر به پسر داد اما پسر از گرفتن آن اباکرد.
نادر گفت: چر ا نمی گیری؟
گفت: مادرم مرا می‌زند می‌گوید تو این پول را دزدیده ای.
نادر گفت: به او بگو نادر داده است.
پسر گفت: مادرم باور نمی‌کند.
می‌گوید: نادر مردی سخاوتمند است. او اگر به تو پول می‌داد یک سکه نمی‌داد. زیاد می‌داد.
حرف او بر دل نادر نشست. یک مشت پول زر در دامن او ریخت.
از قضا چنانچه مشهور تاریخ است در آن سفر بر حریف خویش محمد شاه گورکانی پیروز شد

ارسال از سمیرا

مهدی خره | گاوه نره !

باهوش ترین رئیس جمهور

هواپيمايي درحال سقوط بود و يک چتر نجات کم بود، بنابر اين يک نفر بايد فداکاري مي کرد.

زين الدين زيدان يک چتر بر داشت و گفت : من بهترين فوتباليست جهان هستم و بايد نجات پيدا کنم اين را گفت و پريد .

برد پيت هم يک چتر ديگر بر داشت و گفت: من محبوب ترين هنرپيشه جهان هستم و بايد نجات پيدا کنم. اين را گفت و پريد.

یه بنده خدایی هم يک چتر بر داشت و گفت: من باهوش ترين رئيس جمهور دنيا هستم و بايد نجات پيدا کنم. اين را گفت و پريد .

فقط دو نفر در هواپيما مانده بودند. يک پسر بچه نه ساله و پاپ ژان پل دوم

پاپ گفت: فرزندم ! من عمر خودم را کرده ام و آينده پيش روي تو است. بيا اين چتر را بردار و خودت را نجات بده

پسر بچه گفت: احتياجي نيست. اون آقاهه که مي گفت باهوش ترين رئيس جمهور دنياست، با کوله پشتي مدرسه من پريد بيرون

ارسال از محمود

اگر دنیا دست خانمها بود چی میشد؟!
 
 
 
 
 
 
 
 
و در نهایت :
.....
....
...
..
.
.

ارسال از سمیرا

بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت

--
http://www.2topics.com
http://www.2daydl.com
http://www.2webbers.com
________________________________________________________
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "Funiran" group.
To post to this group, send email to iran4ever@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
iran4ever+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/iran4ever?hl=en

0 comments:

Post a Comment