- - - --

Sunday, September 25, 2011

داستان عاشقانه | چند تا دوست داری | راز دوستی | تقدیم به عاشقان آر دی | سه ! | چشم چرانی | جالبترین جاده ها

Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

 لینک های جذاب روزانه

شارژر 11 كاره تا حالا ديديد ؟
مهناز افشار در حال کوهنوردی+عکس
پودر چاق کننده ۱۰۰% تضمینی ( همراه با ضمانت نامه کتبی )
تلویزیون‌های 2012 چه شکلی خواهند بود؟
فیلم ببینید و زبان یاد بگیرید سریال آموزش زبان اکسترا + طنز
ماجرای شوخی رضا کیانیان با محافظ آیت الله هاشمی رفسنجانی!
1000 نقشه ویلایی - شاهکارهای ویلایی جهان از معماران مشهور
کلیپ حادثه بسیار بد در مسابقه ای در آلمان
ام پي تري پلير + رم 8 گيگ فقط 15 هزار تومان
کمک میلیاردی محمدرضا گلزار به برادران شایسته!+عکس
ایران و برزیل؛ رکوردار جراحی زیبایی در جهان
رضا رویگری به خاطر بازی در اخراجی ها از مردم عذرخواهی کرد؟
این صندلی فراتر از یک صندلی است
پشت صحنه های زلزله ی تهران
این عکسارو به جای شیرینی بخورید !
رقص مختلط در دانشگاه تهران ! + عکس
مانکن های زمان ناصرالدین شاه+عکس
وقتی پلیس اتومبیل بازیگر سرشناس هالیوود را جریمه می کند +عکس
تصاویری وحشتناک از روح های زنده!
دختری که به دلیل فرار از خانه گوش و دماغش را بریدند! +عکس
مهدی مهدوی کیا از جدایی همسر و دخترش می گوید + عکس
زیباترین دختر نابینای جهان!+عکس
باز هم بوی ماه مدرسه
پنج روش کاربردی برای حرفه ای شدن در عکاسی
دختری که حجاب را به لیگ برتر انگلیس آورد! + عکس
عکس: گاف اوباما در عکس یادگاری
لیست ثروتمندان: بیل گیتس ثروتمندترین و مارک زوکربرگ سریعترین

پودر سفيد كننده و براق كننده دندان
افزایش قد جادوئی !!
مسابقات جذاب ، جوایز میلیونی
نیازمندیهای رایگان
طراحی آکواریوم !

داستان عاشقانه

وقتی سر کلاس درس نشسته بودم تمام حواسم متوجه دختری بود که کنار دستم نشسته بود و اون منو "داداشی" صدا می کرد .
به موهای مواج و زيبای اون خيره شده بودم و آرزو می کردم که عشقش متعلق به من باشه . اما اون توجهی به اين مساله نميکرد .
آخر کلاس پيش من اومد و جزوه جلسه پيش رو خواست . من جزومو بهش دادم .بهم گفت :"متشکرم "و از من خداحافظی کرد

ميخوام بهش بگم ، ميخوام که بدونه ، من نمی خوام فقط "داداشی" باشم . من عاشقشم .
 اما... من خيلی خجالتی هستم ..... علتش رو نميدونم .

تلفن زنگ زد .خودش بود . گريه می کرد. دوست پسرش قلبش رو شکسته بود. از من خواست که برم پيشش. نميخواست تنها باشه. من هم اينکار رو کردم. وقتی کنارش رو کاناپه نشسته بودم. تمام فکرم متوجه اون چشمهای معصومش بود. آرزو ميکردم که عشقش متعلق به من باشه. بعد از 2 ساعت ديدن فيلم و خوردن 3 بسته چيپس ، خواست بره که بخوابه ، به من نگاه کرد و گفت : "متشکرم " و از من خداحافظی کرد

ميخوام بهش بگم ، ميخوام که بدونه ، من نمی خوام فقط "داداشی" باشم . من عاشقشم .
اما... من خيلی خجالتی هستم ..... علتش رو نميدونم .

روز قبل از جشن دانشگاه پيش من اومد. گفت : "قرارم بهم خورده ، اون نميخواد با من بياد" .
من با کسی قرار نداشتم. ترم گذشته ما به هم قول داده بوديم که اگه زمانی هيچکدوممون برای مراسمی پارتنر نداشتيم با هم ديگه باشيم ، درست مثل يه "خواهر و برادر" . ما هم با هم به جشن رفتيم. جشن به پايان رسيد . من پشت سر اون ، کنار در خروجی ، ايستاده بودم ، تمام هوش و حواسم به اون لبخند زيبا و اون چشمان همچون کريستالش بود. آرزو می کردم که عشقش متعلق به من باشه ، اما اون مثل من فکر نمی کرد و من اين رو ميدونستم ، به من گفت :"متشکرم ، شب خيلی خوبی داشتيم " ، و از من خداحافظی کرد

ميخوام بهش بگم ، ميخوام که بدونه ، من نمی خوام فقط "داداشی" باشم . من عاشقشم .
 اما... من خيلی خجالتی هستم ..... علتش رو نميدونم .

يه روز گذشت ، سپس يک هفته ، يک سال ... قبل از اينکه بتونم حرف دلم رو بزنم روز فارغ التحصيلی فرا رسيد ، من به اون نگاه می کردم که درست مثل فرشته ها روی صحنه رفته بود تا مدرکش رو بگيره. ميخواستم که عشقش متعلق به من باشه. اما اون به من توجهی نمی کرد ، و من اينو ميدونستم ، قبل از اينکه کسی خونه بره به سمت من اومد ، با همون لباس و کلاه فارغ التحصيلی ، با گريه منو در آغوش گرفت و سرش رو روی شونه من گذاشت و آروم گفت تو بهترين داداشی دنيا هستی ، متشکرم و از من خداحافظی کرد

ميخوام بهش بگم ، ميخوام که بدونه ، من نمی خوام فقط "داداشی" باشم . من عاشقشم .
 اما... من خيلی خجالتی هستم ..... علتش رو نميدونم .

نشستم روی صندلی ، صندلی ساقدوش ، اون دختره حالا داره ازدواج ميکنه ، من ديدم که "بله" رو گفت و وارد زندگی جديدی شد. با مرد ديگه ای ازدواج کرد. من ميخواستم که عشقش متعلق به من باشه. اما اون اينطوری فکر نمی کرد و من اينو ميدونستم ، اما قبل از اينکه از کليسا بره رو به من کرد و گفت " تو اومدی ؟ متشکرم"

ميخوام بهش بگم ، ميخوام که بدونه ، من نمی خوام فقط "داداشی" باشم . من عاشقشم .
اما... من خيلی خجالتی هستم ..... علتش رو نميدونم .

سالهای خيلی زيادی گذشت . به تابوتی نگاه ميکنم که دختری که من رو داداشی خودش ميدونست توی اون خوابيده ، فقط دوستان دوران تحصيلش دور تابوت هستند ، يه نفر داره دفتر خاطراتش رو ميخونه ، دختری که در دوران تحصيل اون رو نوشته. اين چيزی هست که اون نوشته بود :
" تمام توجهم به اون بود. آرزو ميکردم که عشقش برای من باشه. اما اون توجهی به اين موضوع نداشت و من اينو ميدونستم. من ميخواستم بهش بگم ، ميخواستم که بدونه که نمی خوام فقط برای من يه داداشی باشه. من عاشقش هستم.
 اما .... من خجالتی ام ... نيمدونم ... هميشه آرزو داشتم که به من بگه دوستم داره.

ای کاش اين کار رو کرده بودم ................. با خودم فکر می کردم و گريه !

اگه همديگرو دوست داريد ، به هم بگيد ، خجالت نکشيد ، عشق رو از هم دريغ نکنيد ، خودتونو پشت القاب و اسامی مخفی نکنيد ، منتظر طرف مقابل نباشيد، شايد اون از شما خجالتی تر و عاشق تر باشه.


مهناز افشار

مهناز افشار بازی را با مجموعه تلویزیونی عشق گمشده در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و پس از آن با فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت.شباهت بیش از حد او به فائقه آتشین (گوگوش) باعث شد تا قبل و بعد از اکران فیلم «شور عشق» به خواست خود سوژه اول مطبوعات باشد. بعد از مدتی جنجال مطبوعاتی و پس از توقیف فیلم «خاکستری» مدتی از او خبری نبود. تا اینکه پس از یکسال با بازی در فیلم «نگین» به سینما بازگشت.

او در سال 1383 سه فیلم بر پرده سینماهای تهران داشت که هر سه فیلم با استقبال مخاطبان روبرو شدند:
 «کما»، « 13 گربه روی شیروانی» و «زهرعسل».

مهناز افشار با بازی در نقش کوتاهی در فیلم «سالاد فصل» نشان داد که توانایی هایی هم در اجرای نقش های متفاوت دارد و او در فیلم «آتش بس» توانست توانایی هایش را به رخ همگان بکشید. در سال های اخیر وی بازیگر پرکاری بوده و می توان گفت پردرآمدترین بازیگر زن سینمای ایران است. وی از برترین و پول سازترین بازیگران سینمای ایران است و همواره نقش مهمی در جذب مخاطب داشته است.

مهناز افشار

ادامه عکس های مهناز افشار اینجاست

هانیه توسلی مارال فرجاد الناز شاکردوست لیلا اوتادی نیوشا ضیغمی باران کوثری

چند تا دوست داری؟

پیرمرد به من نگاه کرد و پرسید چند تا دوست داری؟
گفتم چرا بگم ده یا بیست تا...
جواب دادم فقط چند تایی
پیرمرد آهسته و به سختی برخاست و در حالیکه سرش راتکان می داد گفت
تو آدم خوشبختی هستی که این همه دوست داری
ولی در مورد آنچه که می گویی خوب فکر کن
خیلی چیزها هست که تو نمی دونی
دوست، فقط اون کسی نیست که توبهش سلام می کنی
دوست دستی است که تو را از تاریکی و ناامیدی بیرون می کشد
درست وقتي دیگرانی که تو آنها را دوست می نامی سعی دارند تو را به درون نااميدي و تاريكي بکشند
دوست حقیقی کسی است که نمی تونه تو رو رها کنه
صدائی است که نام تو رو زنده نگه می داره حتی زمانی که دیگران تو را به فراموشی سپرده اند
اما بیشتر از همه دوست یک قلب است. یک دیوار محکم و قوی در ژرفای قلب انسان ها
جایی که عمیق ترین عشق ها از آنجا می آید
پس به آنچه می گویم خوب فکر کن زیرا تمام حرفهایم حقیقت است
فرزندم یکبار دیگر جواب بده چند تا دوست داری؟
سپس مرا نگریست و درانتظار پاسخ من ايستاد
با مهربانی گفتم: اگر خوش شانس باشم، فقط یکی و آن تو هستي
بهترین دوست کسی است که شانه هایش رابه تو می سپارد و وقتي كه تنها هستي تو را همراهی می کند و در غمها تو را دلگرم می کند .کسی که اعتمادی راکه به دنبالش هستی به تو می بخشد .وقتی مشکلی داری آن راحل می کند و هنگامی که احتیاج به صحبت کردن داری به توگوش می سپارد و بهترین دوستان عشقی دارند که نمی توان توصیف کرد، غیرقابل تصوراست
چقدر خداوند بزرگ است
درست زمانی که انتظار دریافت چیزی را از او نداری بهترينش را به تو ارزاني مي دارد

**
**

آسمان جای عجیبیست نمی دانستم
عاشقی کار غریبیست نمی دانستم
عمر مدیون نفس نیست نمی دانستم
عشق کار همه کس نیست نمیدانستم

چند تا دوست داری که واقعا دوستت دارن؟

ارسال از سمیرا

آرزو افشار

عکس های جدید و زیبا از بازیگر زن ایرانی آرزو افشار

آرزو افشار

عکس های بیشتر از آرزو افشار

تولبار الکسا

دانلود نوار ابزار جدید و معروف الکسا Alexa Toolbar
این نوار ابزار که یکی از قوی ترین تولبار های موجود میباشد بر روی مرورگر شما نصب شده و امکانات زیادی را در دسترس شما قرار میدهد .

از جمله این امکانات :
امکان جستجو در تمامی سایت های اینترنت به صورت قوی
امکان جستجو مستقیم در سایت هایی مثل Wikipedia وگوگل , Amazon , .. بدون باز کردن Page
ثبت نکات مربوط به سایت های مشاهده شده و مشاهده ی رتبه ی سایت ها در جهان
دسترسی آسان (shortcut ) به شبکه های اجتماعی مثل Facebook وTwritter و ..
جدیدترین اخبار سایت Alexa و ..

DOWNLOAD HERE

به شما پیشنهاد میکنم حتما از این ابزار استفاده کنید چرا که حتی اگه ازش خوشتون نیار به راحتی میتونید غیر فعالش کنید
حجم این افزونه کمتر از 300 کیلوبایت هست (کمتر از نیم مگابایت | یک دهم حجم یک موزیک!)

راز دوستی

راز دوستی در صدر قرار دادن عشق خداوند است.

راز دوستی در قسمت کردن شادی‌ها با دیگران است.

راز دوستی در دوست داشتن بی‌قید و شرط دیگران است.

راز دوستی در توقع نداشتن از دیگری است نسبت به دیگران آزاده رفتار کن.

راز دوستی در این است که نیازهای دیگران را مقدم بر نیازهای خودت بدانی.

راز دوستی در این است که بیشتر گوش کنی تا دیگران را وادار به شنیدن کنی.

راز دوستی در این است که تغییر حالات خود را با خوش‌رویی و حسن نیت بپذیری.

راز دوستی در محترم شمردن است. به حقوق و دیدگاه‌های دوستت احترام بگذار .

راز دوستی در این است که هنگام صحبت با دوستان حواست کاملا جمع آنها باشد.

راز دوستی در این است که روابط خود با دوستانت را به روابطی استثنایی تبدیل کنی.

راز دوستی در این است که با موهبت دوستی عشق به خداوند را در خودت ایجاد کنی

ارسال از الهه

تصوير - يك سال پيش/ چهار ديكتاتور در كنار يكديگر

تقدیم به عاشقان آر دی!

شهرام قائدی

شهرام قائدی در 175 كیلومتری جنوب شیراز و در استان فارس به دنیا آمد، از سال 69، 70 به تهران آمد. اولین كار تصویری تلویزیونی‌اش "خودروی پلاك 11" بود و پس از آن در سریال "بازگشت پرستوها" بازی كرد. قائدی اعتقاد دارد، بازیگری‌اش از زیرصفر شروع شده، نه از صفر... او می‌گوید: بازیگری، مهم‌ترین دغدغه زندگی من است، شاید بدون بازیگری هیچ چیزی برایم قشنگ نباشد.

شهرام قائدی از جمله بازیگرانی است كه توانست در سال‌های اخیر نام خود را به عنوان یك هنرمند، در جامعه هنری مطرح كند، او از سال 73 در كاراگاه آموزشی "امین تارخ"، فعالیت خود را آغاز كرد و در سال 74 برای خودش یك پا "بازیگردان" شد و در همان سال با كارگردان‌های مطرحی چون؛ قطب‌الدین صادقی، گلاب آدینه و... كار كرد، می‌گوید: "در همان زمان می‌توانستم بازی كنم، اما آنقدر پختگی در خودم نمی‌دیدم كه مقابل دوربین قرار بگیرم، دلم نمی‌خواست به هر قیمتی بازیگر شوم، پس صبر كردم تا بازیگر شدن من در زمان خودش اتفاق بیفتد."او در ایام ماه مبارك رمضان در سریال پرطرفدار "پنجمین خورشید" در كنار "حمید گودرزی" به ایفای نقش پرداخت و نقشی بسیار پررنگ هم از خود نشان داد، شهرام می‌گوید: در نقش‌هایی كه بازی می‌كنم، اهل كم‌ فروشی نیستم و تمام تلاشم را برای هر چه بهتر بازی كردن انجام می‌دهم.

زندگی خصوصی
همسرش دختر دایی‌اش است، سال 78 ازدواج كردند و ثمره این ازدواج یك دختر شش ساله به نام ساریناست.

شهرام قائدی

ادامه عکس های شهرام قائدی

سه ...

در روزهای داغ شهریور ماه امسال، خبر داغ تری نقل تمام محافل سیاسی و اقتصادی جامعه شده و آن خبر کشف اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی در شبکه بانکی کشور است. صرفنظر از چگونگی این کشف و اینکه عامل اصلی دستیابی به این شبکه فساد اقتصادی کدام سازمان و یا نهاد است، که البته کم مانده بود خواجه حافظ شیرازی سر از قبر درآورده و اعلام کنند ایشان اولین بار پی به این اختلاس تاریخی برده‌اند. لذا حقیر بنا به عقل ناقص خود و نیز به کمبود‌ها و آرزوهای خود گریزی به بازار زده و آن‌ها را با مبلغ این اختلاس سنجیده‌ام که در سطور پایین می‌بینید:

سه هزار میلیارد تومان یعنی اگر ساخت هر مسجد یک میلیارد تومان هزینه داشته باشد می‌توان با آن سه هزار مسجد ساخت!
سه هزار میلیارد تومان یعنی اگر ساخت هر کتابخانه پانصد میلیون تومان هزینه داشته باشد می‌توان با آن شش هزار کتابخانه ساخت!
سه هزار میلیارد تومان یعنی اگر ساخت هر دانشگاه ۱۵ میلیارد تومان هزینه داشته باشد می‌توان با آن دویست دانشگاه مدرن در کشور ساخت!
سه هزار میلیارد تومان یعنی اگر ساخت هر بیمارستان ده میلیارد تومان هزینه داشته باشد می‌توان با آن سیصد بیمارستان مجهز ساخت! (یعنی در هر استان قریب ۱۰ بیمارستان)
سه هزار میلیارد تومان یعنی ساخت ۱۰ تونل توحید!
سه هزار میلیارد تومان یعنی خرید بیش از ده هزار اتوبوس لوکس و پیشرفته شهری!
سه هزار میلیارد تومان یعنی اداره شش ماهه تهران بدون دغدغه!
سه هزار میلیارد تومان یعنی هدیه سه میلیون تومانی به یک میلیون زوج جوان!
سه هزار میلیارد تومان یعنی هدیه مسکن یکصد میلیونی به سی هزار خانوار!
سه هزار میلیارد تومان یعنی هدیه مسکن دویست میلیون تومانی به پانزده هزار خانوار!
سه هزار میلیارد تومان یعنی پرداخت سیصد هزارتومان پاداش به هر نفر تهرانی با جمعیت ده میلیون نفری!
سه هزار میلیارد تومان یعنی هدیه ۴۲ هزار تومان به هر نفر ایرانی باجمعیت ۷۰ میلیون نفری!
سه هزار میلیارد تومان یعنی قیمت حدود سی میلیون بشکه نفت!
سه هزار میلیارد تومان یعنی پرداخت ۸ مرغ به هر نفر ایرانی با جمعیت ۷۰ میلیون نفری بدون معطلی در صف!
سه هزار میلیارد تومان یعنی پرداخت ۵/۳ کیلو گوشت گوساله به هر نفر ایرانی با جمعیت ۷۰ میلیون نفری!
سه هزار میلیارد تومان یعنی ۵/۲ کیلو گوشت گوسفندی به هر نفر ایرانی با جمعیت ۷۰ میلیون نفری!
سه هزار میلیارد تومان یعنی هدیه دویست هزار دستگاه اتومبیل سمند سورن به دویست هزار خانوار!
سه هزار میلیارد تومان یعنی هدیه بیش از ۲۳ هزار دستگاه اتوموبیل تویوتا لنکروز به بیش از ۲۳ هزار خانوار!
سه هزار میلیارد تومان یعنی هدیه یک میلیون دستگاه تلویزیون ۴۶ اینچ ال‌ای دی سونی به یک میلیون خانوار!
سه هزار میلیارد تومان یعنی می‌توان بیش از یکصدو پنجاه بار به کره ماه سفر کرد!

در پایان اجازه می‌خواهم به دلیل اینکه کار به سیب زمینی و پیاز و گوجه نرسد و هم اینکه ماشین حساب بنده فقط تا رقم سیصد میلیارد تومان ظرفیت دارد بحث را همینجا ببندم. فقط جهت استحضار مادر بزرگ عزیزم که سواد ایشان تنها سه کلاس اکابر می‌باشد عنوان کنم سه هزار میلیارد تومان یعنی یک دونه سه و دوازده تا صفر!!!
همچنین باید عرض کنم اگر شهردار تهران درب این بستنی فروشی برج میلاد را تخته نکرده بود با این سه هزار میلیارد تومان می‌شد به هفت میلیون و پانصد هزار نفر بستنی طلائی هدیه داد!! ویا جهت خنک شدن دل برخی کار‌شناسان خبره ترافیک! با سه هزار میلیارد تومان می‌شود سیصد بار تونل توحید را پر و یا اصلا دفن کرد

چشم چرانی

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

جدیدترین اس ام اس های پاییزی

مثل درخت باشید که در تهاجم پاییز هرچه بدهد
روح زندگی را برای خویش نگه می دارد . . .
.
.
پاییز تنها فصلیه که از همون اولین روزش خودشو نشون می ده!
کاش همه انسانها مثل پاییز باشن تا از همون روز اول رنگ و روی اصلیشون رو نشون بدن
.
.
باز پاییز است اندکی از مهر پیداست ؛
حتا در این دوران بی‌مهری , باز هم پاییز زیباست . . .
.
.
برگ سبز درخت، "معرفت کردگار"
و برگ زرد درخت، "معرفت روزگار" است . . .
.
.
امیدوارم با آمدن پاییز هر یک برگ که میافته یک دونه از غمهای دلت کم بشه
و دیگه هیچوقت ناراحت نباشی . . .
.
.
ای باغبان ای باغبان آمد خزان آمد خزان
بر شاخ و برگ از درد دل بنگر نشان بنگر نشان . . .
.
.
باغبان خویش باش، در چهار فصل زندگی انسان، پاییز کمین کرده است . . .
.
.
هرگز مغرور نشو
برگ وقتی می ریزه که فکر می کنه طلاست !
.
.
کسی که رنگ پریدگی پاییز را دراک کرده باشد ، به نیرنگ گلهای رنگ رنگ دل نخواهد سپرد . . .
.
.
مثل درخت باشید که در تهاجم پاییز هرچه بدهد ، روح زندگی را برای خویش نگه می دارد . . .
.
.
در خراب ِ غفلت آبادیم ما
در خزان زندگی، شادیم ما
از بهاران، غافلیم و دلخوشیم
همچنان بی حاصلیم و دلخوشیم
.
.
وقتی میرفتی بهار بود ..تابستون نیومدی ..پاییز شد …
پاییز که نیومدی پاییز ماند ..زمستان که نیای ..باز پاییز میماند
تروخدا فصل ها رو به هم نریز و زودتر بیا !
.
.
اینجا آسمان ابریست ، آنجا را نمی دانم
اینجا شده پاییز ، آنجا را نمی دانم
اینجا دلی تنگ است ، آنجا را نمی دانم . . .
.
.
میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی
فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم . . .
.
.
زرد است که لبریز حقایق شده است / تلخ است که با درد موافق شده است
شاعر نشدی وگرنه می فهمیدی / پاییز بهاری است که عاشق شده است . . .
.
.
برای من که دلم چون غروب پاییز است / صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است . . .
.
.
این هوا ، هوای دلگیریست ، فصل قلبم پاییزیست!
آسمان قلبم ابری است ، دلم گرفته ، این چه دردیست ؟
.
.
زندگی چیدن سیبی است که باید چید و رفت
زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت . . .
.
.
بیا ای همنشین سرد پاییز / به آواهای شب هایم درآمیز
بیا ای رنگ مهتاب بلورین / تو شعری تازه در من برانگیز . . .
.
.
در ماه مهر بادهای پاییزی بی مهری را با برگ درختان آغاز میکنند . . .
.
.
پاییز غریب و بی رحم ، اون همه برگ مگه کم بود ؟
گل من رو چرا چیدی ، گل من دنیای من بود
.
.
تو آن فرشته ای که وقتی در فصل پاییز راه می روی
برگ درختان انتظارمی کشند زود تر از دیگری پاهایت را بوسه بزنند . . .
.
.
غمگین تر از پاییز ، زمستونه که بهار ندیده ، اما غمگین تر از او منم که تو را ندیدم . . .
.
.
آنان که پاییز را دوست ندارند نمیدونند که پاییز همون بهاریست که عاشق شده
پاییزتیم !
.
.
پاییز می آید ، زمانی که خاطرات شیرین گذشته ی خودم را با تو به یاد می آورم
پاییز همچون بهار دل انگیز می شود ، بیا و اینک مرا با خود به آن سوی دریاها ببر
شاید دگر برای پیوستن فرصتی نباشد
.
.
به که گویم که تو منزلگه چشمان منی / به که گویم که تو گرمای دستان منی
گرچه پاییز نشد همدم و همسایه ی من / به که گویم که تو باران زمستان منی . . .
.
.
کاش زندگی در برگ درخت جاری بود
آنگاه تا بهار بود می خندیدیم و بعد به امید پاییز می نشستیم . . .
.
.
نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون ، زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون
ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی ستارست ، مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست . . .
.
.
مثل باد سرد پاییز غم لعنتی به من زد ، حتی باغبون نفهمید که چه آفتی به من زد . . .
.
.
زیر سایبون چشمات تو شبستون نگاهت
یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم
بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون
میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم

جالبترین جاده ها و خیابان های دنیا

www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
 
کوتاه ترین خیابان جهان (ابنزر پلیس – اسکاتلند) خیابان ابنزر پلیس در کیتنس اسکاتلندعنوان کوتاه ترین خیابان جهان را در کتاب رکورد های گینس از آن خود کرده است. طول این خیابان تنها 2.06 متر است و تنها یک آدرس در آن وجود دارد که متعلق به درب هتل مکیز است که در سال 1883 ساخته شده. به صاحب این هتل گفته شده بود که بر روی کوتاه ترین جهت ساختمان اسمی نوشته شود. نهایتاً در سال 1887 رسماً به نام خیابان خوانده شد.
 
www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
 
باریک ترین خیابان جهان ( اسپرورهافس تراب – آلمان)
باریک ترین خیابان جهان در شهر بادن ورتن برگ آلمان قرار دارد. عرض آن در باریک ترین جا 31 سانتی متر و در پهن ترین جا 50 سانتی متر است. این راه در سال 1727 و در جریان بازسازی هایی ساخته شده که بعد از یک آتش سوزی بزرگ در سال 1726 که تمام شهر را سوزانده بود انجام گرفته است، و به طور رسمی در اداره ی املاک به عنوان خیابان شماره ی 77 ثبت شده است.
 
www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
 
شیب دار ترین خیابان ( خیابان بالدوین – نیوزیلند)
خیابان بالدوین که تقریباً در حومه ی شهر دوندین در جنوب نیوزیلند واقع شده، به عنوان شیب دار ترین خیابان جهان شناخته شده است. این خیابان نسبتاً کوتاه 350 متر طول دارد و به سمت شرق از دره ی لیندزی کریک تا سیگنال هیل کشیده شده است. قسمت های پایینی این خیابان شیب معمولی دارد و سطح آن با آسفالت پوشیده شده اما قسمت های بالایی این خیابان بن بست به طور قابل ملاحظه ای شیب دار است وسطح آن با بتن پوشیده شده تا هم مقاومت بیشتری داشته باشد ( چون آسفالت در گرما شل می شود و به سمت پایین سر می خورد) و هم ار زمستان های سرد این شهر امنیت بیشتری داشته باشد. حد اکثر شیب خیابان بالدوین 19 درجه یا 35 درصد است. این یعنی در هر 2.86 متر که به صورت افقی در این خیابان حرکت کنید ارتفاع آن یک متر بیشتر می شود. این شیب مثل بسیاری دیگر از خیابان های این شهر به طور غیر عمدی پیش آمده است. در کشور نیوزیلند خیابان ها بر اساس الگوی شبکه ای و بدون در نظر گرفتن نوع زمین و توسط مهندسان لندن طراحی شده است.
 
www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
 
پر پیچ و تاب ترین خیابان ( خیابان لومبارد – سن فرانسیسکو)
این خیابان عجیب بخشی از خیابان لومبارد در سن فرانسیسکو و بین خیابان های هاید و لوین ورت قرار دارد. طول آن یک چهارم مایل است و محدودیت سرعت در این خیابان تنها 5 مایل در ساعت است و به سمت پایین یک طرفه است. در دو طرف این خیابان گران قیمت ترین خانه ها، عمارت ها و آپارتمان های سن فرانسیسکو قرار دارند که بسیار طرفدار دارند.
در اصل به دلیل اینکه وسایل نقلیه نمی توانستند در شیب 27 درصدی این خیابان به درستی حرکت کنند ساخته شد؛ پیشنهاد شد که این خیابان به صورت مارپیچ ساخته شود تا بالا و پایین رفتن از آن آسان تر باشد. حالا شیب 16 درصدی آن برای پیاده ها هم مناسب تر است.
توجه: اکثر کسانی که با سن فرانسیسکو آشنایی ندارند فکر می کنند که خیابان لومبارد پر پیچ ترین خیابان است که این طور نیست. این خیابان شناخته شده تر و زیباتر است و همچنین بخشی از قسمت ثروتمند نشین شهر است. خیابان پر پیچ و خم اصلی خیابان ورمونت بین خیابان بیستم و بیست و دوم در پرترو ی سن فرانسیسکو است.
 
www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
 
پیچیده ترین تقاطع غیر هم سطح ( تقاطع قاضی هری پرگرسون – لوس انجلس)
این تقاطع غیر هم سطح در لوس آنجلس کالیفرنیا واقع شده و یکی از پیچیده ترین تقاطع های غیر هم سطح در جهان است.در اینجا ورود و خروج به تمام جهت ها انجام می شود. این تقاطع از سطوح مختلفی از پل ها تشکیل شده که یک شبکه ی پیچیده از راه های مختلف را ایجاد می کند و باعث می شود که روانی ترافیک در دو بزرگ راه درون استانی حفظ شود. این تقاطع غیر هم سطح در سال 1993 افتتاح شد . پل های این تقاطع در 4 سطح مختلف واقع شده اند و هرکدام لاینی مخصوص دسترسی محدود برای موارد اضطراری دارند.
 
www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
 
طولانی ترین آزاد راه درون کشوری ( آزاد راه شماره 1 – استرالیا)
آزاد راه شماره 1 در استرالیا شبکه ای از آزاد راه ها است که در تمام قاره ی استرالیا کشیده شده و تمام مراکز ایالات اصلی را به یکدیگر وصل می کند. جمعاً طول آن به 14500 کیلومتر می رسد و طولانی ترین آزاد راه در جهان است. روزانه بیش از یک میلیون نفر از مناطق مختلف ان عبور می کنند.
 
www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
 
بزرگترین میدان جهان ( پوتراجایا – مالزی)
اکثر مردم وقتی دور پوتراجایا و خصوصاً نزدیک دفتر نخست وزیر در حال رانندگی هستند نمی دانند که در بزرگترین میدان جهان هستند. در هنگام رانندگی ذهن خود را پاک کنید و به اطراف خود با دقت نگاه کنید، آنگاه متوجه می شوید که در بزرگترین میدان جهان یا مالزیا بوله در حال رانندگی هستید.
دلیل اصلی که افراد متوجه این موضوع نمی شوند این است که این محل در داقع یک تپه است. طول خیابان پیرامون این میدان حد اکثر 3.4 کیلومتر است و اسم این خیابان پرشیا ران سلطان صلاح الدین عبدالعزیز شاه است.
 
www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
 
عریض ترین خیابان ( خیابان 9 دو خولیو – بوینس آیرس، آرژانتین)
9 جولای 1816 روز تولد آرژانتین است. در این روز کشور آرژانتین استقلال خود را به دست آورد و مردم آرژانتین برای بزرگ داشت این واقعه ی بزرگ ، یک خیابان اصلی در مرکز شهر بوینس آیرس را به نام 9 دو خولیو نام گذاری کردند. اما این یک خیابان عادی نیست عرض آن 9 لاین است با باغچه هایی در وسط دو سمت خیابان. این عریض ترین خیابان جهان است.
برای افرادی که سریع راه می روند و پاهای بلندی دارند 2 چراغ قرمز طول می کشد تا از یک طرف به طرف دیگر خیابان بروند. در حالی که این توقف اجتناب ناپذیر در وسط خیابان امکان مشاهده ی منظره ی زیبایی از شهر و عظمت این خیابان را به افراد می دهد. این خیابان بخش های مختلفی از این کلان شهر را به هم مرتبط می سازد و بعضی از نقاط دیدنی بوینس آیرس هم در طول مسیر دیده می شود.
 
www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
 
طولانی ترین خیابان جهان ( خیابان یونگ – اونتاریو، کانادا)
خیابان یونگ یک شاه راه اصلی است که با طولی برابر با 1896 کیلومتر دو دریاچه ی اونتاریو و سیمکو را به یکدیگر وصل می کند. تقریباً مسافتی برابر با فاصله ی سن دیه گو در کایفرنیا تا سیاتل در واشینگتن.
( البته در کتاب رکورد های گینس دیگر خیابان یونگ طولانی ترین خیابان جهان نیست بلکه بزرگراه پن امریکن بزرگترین جاده ی ماشین رو در جهان است).
 
www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
 
پیچیده ترین میدان جهان ( میدان مجیک – سویندون، انگلستان)
میدان مجیک در انگلستان در سال 1972 ساخته شد و از 5 میدان کوچک تر تشکیل شده که یک دایره را تشکیل می دهند. اسم این میدان از یک سریال تلویزیونی کودکانه به نام میدان جادویی (Magic ) گرفته شده است. این میدان به عنوان چهارمین تقاطع ترسناک انگلستان انتخاب شده است.
 

بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت

--
http://www.2topics.com
http://www.2daydl.com
http://www.2webbers.com
________________________________________________________
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "Funiran" group.
To post to this group, send email to iran4ever@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
iran4ever+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/iran4ever?hl=en

0 comments:

Post a Comment