- - - --

Tuesday, September 20, 2011

بالاترین

بالاترین


:: تسلیت به پرسپولیسی ها ، رویانیان مدیر عامل جدید پرسپولیس

Posted: 20 Sep 2011 09:39 AM PDT

در نشست امشب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس محمد رویانیان به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه انتخاب شد. در نشست امشب هیئت مدیره باشگاه فرهنگی – ورزشی پرسپولیس که با حضور دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره؛ لطف الله فروزنده دهکردی، محمد رویانیان،‌علی پروین، محمد پنجعلی و محمد حسین نژاد فلاح برگزار شد، اعضا، محمد رویانیان را به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه انتخاب کردند.
با ۱۵۷ امتیاز و ۵۲ نظر فرستاده شده در بخش ورزش
لینک مستقیم


:: تاجزاده :در زمان شاه همه آزادیها بود به غیراز آزاد‌ی سیاسی

Posted: 20 Sep 2011 03:09 AM PDT

اظهارات تاجزاده در باره مسایل ایران
با ۱۵۲ امتیاز و ۲۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: خانم مریم رجوی کجای دنیا پناهندگان مجبور به طلاق می شوند؟ بر اساس کدام قانون؟

Posted: 20 Sep 2011 06:17 AM PDT

خانم مریم رجوی شما و مسعود زنان و شوهران ساکن اشرف را مجبور کردید که طلاق بگیرند و از هم جدا شوند. کجای دنیا پناهجویان مجبور به انجام چنین اعمالی می شوند؟ بر اساس کدام قانون پناهندگی شما چنین دستوری را صادر کرده اید؟
با ۱۱۷ امتیاز و ۱۱۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: شوخی با امامان شیعه تاثیر مثبتی در مبارزه با خرافات ندارد.

Posted: 20 Sep 2011 02:12 AM PDT

توسل و تمسک به خرافات دلایل و عوامل مهم روانی و اجتماعی و اقتصادی دارد که تا آن دلایل وجود دارند خرافات هم در شکل های گوناگون وجود خواهد داشت. مثلا آن مرد مفلوکی که با هزار بیچارگی و قرض و وام و قسط یک پیکان 71 می خرد و روی شیشه عقب با درشت ترین فونت می نویسد « بیمه ابولفضل» اگر از نظر اجتماعی بیمه ای واقعی! وجود داشت که خسارات احتمالی را جبران می کرد یا او از نظر اقتصادی شرایط آسانتری برای تهیه خودرو داشت و از نظر روانی می توانست با واقعیات کنار بیاید، هرگز تن به چنین خرافه ی احمقانه ای نمی داد. نمی دانم چقدر کار درست یار کار اشتباهی است که خوابیده را بیدار کنیم؟ آنهم وقتی که می دانیم خیلی ها از بیداری بیزارند و خود خواب را انتخاب کرده اند...
با ۱۱۳ امتیاز و ۹۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: نوجوان 17 ساله كه متهم به قتل روح الله داداشی است روز چهارشنبه اعدام می‌شود

Posted: 20 Sep 2011 04:47 AM PDT

خبرگزاری فارس: دادستان کرج از اجرای حکم قاتل روح الله داداشی در چهارشنبه این هفته خبر داد. علی فرهادی اعلام کرد: قاتل روح الله دادشی چهارشنبه این هفته به دار مجازات آویخته می‌شود. دادستان کرج ادامه داد: این حکم در محل وقوع حادثه اجرا خواهد شد. روح الله داداشی 30 ساله قهرمان قو‌ی‌ترین مردان ایران و جهان در یکی از روزهای تیرماه در درگیری با سه جوان در خیابان پونه گلشهر کرج به قتل رسید. قاتل داداشی، نوجوان 17 ساله است فرماندار كرج گفت: هیچ طرح و نقشه قبلی برای قتل «روح الله داداشی» از سوی عوامل قتل وجود نداشته است.به نوشته خبر آنلاین ؛ مهدی ایران‌نژاد در نشستی با خبرنگاران كه در محل فرمانداری كرج برگزار شد، افزود: این قتل بر اثر یك درگیری خیابانی رخ داده و هیچ حاشیه و مساله پشت پرده برای آن وجود نداشته است.وی با اشاره به اینكه قاتل اصلی یك جوان 17 ساله است، افزود: یكی از سرنشینان خودروی عاملان قتل كه شاگرد یك نانوایی است اصلا از خودرو خارج نشده و هیچ دخالتی در قتل نداشته است و فرد دوم نیز با خبرنگار همراه مرحوم داداشی درگیر بوده است و نفر سوم كه یك جوان 17 ساله است عامل اصلی قتل است.
با ۱۰۹ امتیاز و ۸۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: سگ زرد برادر شغال است. می خواهد حبیب کاشانی باشد یا رویانیان روضه خوان و مداح

Posted: 20 Sep 2011 09:51 AM PDT

سگ زرد برادر شغال است. می خواهد حبیب کاشانی باشد یا رویانیان ِ دزد مداح و روضه خوان.اکبر غمخوار یا حاج عباس انصاریفر ِ اطلاعاتی و یا مقداد نجف نژاد سپاهی و یا واعظی آشتیانی و بقیه جاروکشان و مزدوران سپاهی و بسیجی استقلال و پرسپولیس که کمر به قتل ورزش این مملکت بسته اند
با ۱۰۶ امتیاز و ۱۴ نظر فرستاده شده در بخش ورزش
لینک مستقیم


:: در انفجاری در آنکارا دو نفر کشته و عده ای زخمی شدند

Posted: 20 Sep 2011 03:16 AM PDT

بر اثر انفجاری در مرکز آنکارا، پایتخت ترکیه 2 نفرکشته و 10 تن زخمی شدند. علت انفجار در مقابل یک دبیرستان هنوز روشن نیست. شاهدان به خبرگزاری ها گفته اند که شخصی یک کپسول آتش گرفته گاز را به طرف چند خودروی پارک شده پرتاب کرد که سبب شد خودروها آتش بگیرند. مسئولان می گویند در حال تحقیق در اینباره هستند.
با ۱۰۲ امتیاز و ۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: پرسپولیس را خدا آزاد کرد!

Posted: 20 Sep 2011 08:18 AM PDT

شنوندگان عزيز لطفا توجه فرماييد…. شنوندگان عزيز لطفا توجه فرماييد…. پرسپوليس آزاد شد! آقاى موقت حبيب كاشانى استعفا داد!
با ۱۰۱ امتیاز و ۱۵ نظر فرستاده شده در بخش ورزش
لینک مستقیم


:: تاریخی‌‌ترین عکس رضا شاه

Posted: 20 Sep 2011 07:31 AM PDT

لحظاتی قبل از اینکه ایران را برای همیشه ترک کند خم میشود و مشتی از خاک ایران را بر می‌دارد. هیچ چیزی با خود به همراه نبرد جز مشتی از خاک میهن که برایش با ارزشمندترین دارایی بود... روزی که آمد ایران در خاک نشسته و ویران بود ... روزی که رفت تنها مشتی از خاک ایران آباد را با خود برد
با ۹۵ امتیاز و ۲۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: اعدام يک نوجوان کمتر از ۱۸ سال فردا در ملاء عام اجرا خواهد شد

Posted: 20 Sep 2011 05:22 AM PDT

روابط عمومی دادگستری استان البرز اعلام کرد که پس از صدور رأی دادگاه کيفری استان البرز مبنی بر قصاص عامل قتل روح‌الله داداشی، اين حکم فردا چهارشنبه ۳۰ شهريورماه در ملاء عام اجرا خواهد شد. متهم متولد چهارم دی‌ماه ۱۳۷۲ است.
با ۹۰ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: شکنجه / اینجا حمص در سوریه نیست ! ایران در زنجیر رژیم ضد بشری آخوندیست

Posted: 20 Sep 2011 07:02 AM PDT

رژیم ضد بشری آخوندی که بر جان و مال مردم حاکم شده ابزار شکنجه و تجاوز و بربریت مطلق را برای بقای خود برگزیده / کجاست آقای احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشری / کجاست وحدان های خفته / کجایند ! طرفداران رژیم که وجدان خود را به حراج گذاشته اند / کجایند مسالمت جویان و سکوت طلبان مسالمت جو / شکنجه در خیابان..........تا مافیای تجاری رژیم با ولع لابی رژیم را بکند..
با ۸۹ امتیاز و ۱۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: پرسپولیسی‌ها مبارک: ملغمه‌ای از نیروی‌انتظامی، مشاور رییس جمهور، ستاد سوخت کشور، روضه‌خوان و متخصص فوتبال!

Posted: 20 Sep 2011 11:34 AM PDT

این روضه‌خوانی مربوط می‌شود به چندی قبل که رویانیان این نظامی بلندپایه‌ی کشور رییس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور بود. لابد مملکت قحط‌‌ الرجال است که باید یک نظامی در راس یکی از مهمترین باشگاه‌های آن باشد! آیا با وجود چنین عتیقه‌هایی ورزش ما به جایی می‌رسد؟ در کجای دنیا سراغ دارید چنین ملغمه‌هایی که هم یارو نظامی باشد، هم متخصص فوتبال و یکی مدیران بلند مرتبه دولت و رفیق شش دانگ رییس جمهور و فرمانده راهنمایی رانندگی؟ مدیر عامل جدید پرس‍ولیس بر فوتبالیست‌های باشگاه و فوتبال‌دوستان پرسپولیسی مبارک! خدا را چه دیدی شاید هم بهتر از سایرین کار کرد، ننه!
با ۸۸ امتیاز و ۱۰ نظر فرستاده شده در بخش ورزش
لینک مستقیم


:: برهان الدین ربانی، ترور و کشته شد

Posted: 20 Sep 2011 09:41 AM PDT

بر اساس گزارش های خبری از افغانستان در اثر یک انفجار در کابل، برهان الدین ربانی، کشته شده است. آقای ربانی رئیس شورای عالی صلح در افغانستان بود. منزل آقای ربانی در منطقه وزیر اکبر خان واقع است. خبرنگار بی بی سی فارسی در کابل می گوید نیروهای امنیتی اطراف خانه آقای ربانی محاصره کرده اند. همین گزارشها حاکیست که در اثر شدت انفجار آژیر خطر سفارت آمریکا در کابل هم که در نزدیکی محل حادثه واقع شده، به صدا درآمده است. منطقه وزیر اکبر خان چند روز پیش هم هدف حمله افراد طالبان قرار گرفته بود. برهان الدین ربانی، رئیس شورای عالی صلح در افغانستان که بمب در برابر خانه او منفجر شده است، اوایل هفته جاری برای شرکت در اجلاس "بیداری اسلامی" به تهران سفر کرده بود.
با ۸۳ امتیاز و ۱۷ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: اعتصاب در بازار تهران

Posted: 20 Sep 2011 05:31 AM PDT

پارچه فروشان دوباره در اعتراض به آن‌چه نحوه اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده مي‌نامند، مغازه‌هاي خود را بستند. به گزارش خبرنگار اصناف خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بنكداران و طاقه فروشان پارچه كه از اول ماه رمضان به مدت بيش از40روز مغازه‌هاي خود را بسته بودند و با وعده هيات موتلفه و انجمن اسلامي اصناف و كشور حدود 7 روز مغازه‌ها را باز كردند، باز هم پس از به توافق نرسيدن در مدت وعده داده شده، امروز براي بار دوم در اعتراض به نحوه اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده مغازه‌هاي خود را در بازار بستند. گفتني است كه پس از برگزاري نشستي با حضور احمد كريمي اصفهاني، اسدالله بادامچيان و جمعي از بازاريان، در نهايت توافق شد كه پارچه فروشان مغازه‌هاي خود را باز كنند واز سوي ديگر وعده داده شد تا خواسته پارچه فروشان طي يك هفته پيگيري شود. بنابراين پارچه فروشان در 22 شهريورماه مغازه‌هاي خودر را در بازار باز كردند. البته به نظر مي‌رسد صنف پارچه‌فروشان كه در كنار اصنافي چون طلافروشان همواره از متهمان رديف اول خريد و فروش اجناسي كه به صورت قاچاق به كشور وارد شده قرار دارند، بيش از آن‌كه اعتراضشان به نحوه اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده باشد، از اصل اجراي اين قانون ناخرسندند. يكي از پيامدهاي مثبت قانون ماليات بر ارزش افزوده در هر كشوري، شفاف شدن نحوه معاملات و قابل رديابي بودن آن‌هاست.
با ۸۰ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اقتصاد
لینک مستقیم


:: دنبال ۶۲ میلیون دلار شاه می گردی؟ یک خرده پای جمهوری اسلامی ۳۰۰۰ میلیون دلار برداشته!

Posted: 20 Sep 2011 10:16 AM PDT

اگر شاه ۶۲ میلیون دلار با خودش برد و هواپیمایی که باهاش رفته بود را پس فرستاد حالا یک خرده پای جمهوری اسلامی فقط ۳۰۰۰ میلیون دلار برده. حالا پیدا کن پرتغال فروش را تازه این یکی هست که برای رو کردن دست همدیگه لو دادن . کسی که هزاران میلیارد مجتبی خامنه ای را لو نمیده .
با ۸۰ امتیاز و ۲۹ نظر فرستاده شده در بخش اقتصاد
لینک مستقیم


سرگرمی :: هر جا سخن از اختلاس است نام بانک صادرات ایران می درخشد

Posted: 19 Sep 2011 11:52 PM PDT

به مدد سیاست های مالی دولت خدمتگزار ورهنمود های مقام معظم رهبری بانک صادرات این بار در سال جهاد اقتصادی یک افتخار بزرگ دیگر را به کارنامه خود اضافه کرد. بزرگترین اختلاس تاریخ را مدیون دولتمردان وهمکاری شما مردم عزیز هستیم بانک صادرات ایران
با ۷۸ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
لینک مستقیم


:: بعد از بنزین ، پرسپولیس هم هدفمند میشود!

Posted: 20 Sep 2011 10:27 AM PDT

در نشست امشب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس محمد رویانیان به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه انتخاب شد.
با ۷۶ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش ورزش
لینک مستقیم


:: درخواست آریا آرام نژاد در رابطه با آلبوم موسیقی جدید استاد شجریان

Posted: 20 Sep 2011 09:32 AM PDT

صفحه فیسبوک آریا آرام نژاد: دوستان عزیز آلبوم موسیقی جدید استاد شجریان با عنوان «مرغ خوشخوان» منتشر شد، بیاییم همت کنیم و هر کدامان با خرید آلبوم و جلوگیری از کپی غیر مجاز ، هم سهمی در زنده نگاه داشتن هنر موسیقی اصیل کشور خود داشته باشیم و هم مراتب سپاس از همراهی استاد شریف آواز کشورمان با مردم را بجای آوریم ... https://www.facebook.com/profile.php?id=100000997010354
با ۷۵ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: ما پول مجانی‌ نمیخواهم در این کشور نفت خیز ما کار میخواهیم

Posted: 20 Sep 2011 03:09 AM PDT

ما پول مجانی‌ نمیخواهم در این کشور نفت خیز ما کار میخواهیم
با ۷۳ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: انفجار در آنکارا

Posted: 20 Sep 2011 06:43 AM PDT

منابع خبری دقایقی پیش از وقوع یک انفجار در آنکارا خبر دادند. خبرگزاری رویترز در خبری فوری از وقوع انفجاری در مرکز شهر آنکارا و زخمی شدن چندین نفر بر اثر این انفجار خبر داد. هنوز جزئیات این انفجار اعلام نشده است.
با ۷۱ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: مصاحبه رادیو ایرآوا با توفیق کاریکاتوریست.

Posted: 20 Sep 2011 03:03 AM PDT

منظور کشیدن لاشخور در اکثر کاریکاتورهای توفیق چیست؟
با ۶۹ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش هنر و ادبیات
لینک مستقیم


:: پارچه فروشان بازار تهران بار ديگر دست به اعتصاب زدند

Posted: 20 Sep 2011 07:39 AM PDT

منابع خبری در ايران گزارش داده اند پارچه فروشان بازار بزرگ تهران که به مدت یک هفته مغازه های خود را باز کرده بودند روز سه شنبه بار دیگر در اعتراض به نحوه اجرای قانون ماليات بر ارزش افزوده واحدهای تجاری خود را بستند. خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، در گزارشی اعلام کرد که بنکداران و طاقه فروشان پارچه که از اول ماه رمضان بيش از ۴۰ روز مغازه های خود را بسته بودند پس از یک هفته بازگشایی مغازه های روز سه شنبه برای بار دوم در اعتراض به نحوه اجرای قانون ماليات بر ارزش افزوده دست به اعتصاب زدند. بر اساس اين گزارش، پارچه فروشان با وعده هيات موتلفه و انجمن اسلامی اصناف و کشور برای دستيابی به توافق از روز ۲۲ شهريور به مدت هفت روز مغازه های خود را باز کرده بودند ولی این وعده ها عملی نشد. سايت کلمه که اخبار مخالفان دولت را منتشر می کند در گزارشی نوشته است که پارچه فروشان در هفته گذشته با پا در ميانی مستقيم اسدالله بادامچيان و احمد کريمی اصفهانی وابسته به حزب موتلفه و انجمن اسلامی اصناف کشور و همچنين جمعی ديگر از بازاريان مغازه های خود را باز کردند. اين گزارش می افزايد: اما در آخرين روز از اين مهلت يک هفته ای، نصب اطلاعيه ای از سوی اتحاديه صنف بنکداران پارچه و قماش بازار تهران که از کسبه و پارچه فروشان دعوت می کرد برای پرداخت ماليات بر ارزش افزوده ثبت نام کنند، خشم بازاريان را برانگيخت. در واکنش به اين اطلاعيه، پارچه فروش های بازار تهران مغازه های خود را تعطيل کرده و برای بار دوم ظرف دو ماه گذشته دست به اعتصاب زدند. مقام های اقتصادی دولت محمود احمدی نژاد و سازمان امور مالياتی، صنف پارچه فروش و طلا فروش را به فروش اجناس قاچاق، عدم شفافيت در معاملات و فرار از پرداخت ماليات متهم می کنند. اين در حالی است که به نوشته سايت کلمه، پارچه فروش ها خواستار برخورد با قاچاق پارچه و لباس، توقف واردات بی رويه، عذرخواهی بابت توهين ها و همچنين تجديدنظر در شيوه اجرای قانون ماليات بر ارزش افزوده هستند. خبرگزاری ايسنا، اصناف پارچه فروش و طلا فروش بازار تهران را متهم کرده است که همواره در صف متهمان رديف اول خريد و فروش اجناسی که به صورت قاچاق به کشور وارد شده قرار دارند و «بيش از آنکه اعتراض شان به نحوه اجرای قانون ماليات بر ارزش افزوده باشد، از اصل اجرای اين قانون ناخرسندند.» قانون ماليات بر ارزش افزوده از سال ۱۳۸۷ در ايران برای برخی از اصناف به اجرا آمد و در آن هنگام با مقاومت صنف طلافروشان از جمله در اصفهان و تهران روبه‌رو شد. بر پايه اعلام سازمان امور مالياتی، اين قانون از مهرماه سال ۱۳۸۹، برای ۱۲ گروه صنفی ديگر نيز لازم‌الاجرا شده است. هنوز مشخص نيست که اعتصاب پارچه فروش ها در بازار تهران موقتی خواهد بود يا در روزهای آينده ادامه خواهد يافت.
با ۶۶ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اقتصاد
لینک مستقیم


:: انفجار بمب در آنکارا

Posted: 20 Sep 2011 06:15 AM PDT

آنکارا- بر اثر انفجار بمبی در آنکارا، یک خودروی ارتش و چندین خودرو شخصی روز سه شنبه آسیب دید. به گزارش ایرنا به محافل خبری ترکیه، این انفجار در مسیر عبور یک خودروی نظامی که پرسنل ارتش را حمل می کرد، اتفاق افتاد. بر اساس اطلاعات اولیه، گفته می شود این بمب از نوع صوتی بوده است. هنوز درباره تلفات و یا مجروحان احتمالی این انفجار خبری دریافت نشده است، اما شاهدان عینی گفتد که شدت انفجار موجب بروز خساراتی به چندین خودروی عبوری شد. این انفجار ساعت 0/7 صبح به وقت محلی (30/8 به وقت ایران) رخ داد. موج ناشی از این انفجار موجب شکسته شدن شیشه های برخی از ساختمانهای اطراف و هراسان شدن اهالی شد. هیچ گروهی تاکنون مسوولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.
با ۶۴ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: "اعدام" تنها راه مبارزه با مواد مخدر از دید جمهوری اسلامی

Posted: 20 Sep 2011 01:44 PM PDT

گفته می‌شود در طول ۳۳ سال عمر جمهوری اسلامی ۱۲ هزار نفر تنها به دلیل قاچاق مواد مخدر در ایران اعدام شده‌اند. ایران سالانه ۶۰۰ هزار دلار بابت مبارزه با قاچاق مواد مخدر از سازمان ملل دریافت می‌کند.
با ۶۴ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: آمريکا: ايران در برنامه اتمی خود به طفره روی، انکار و نيرنگ متوسل می شود

Posted: 20 Sep 2011 11:50 AM PDT

استيون چو، وزير انرژی آمريکا روز دوشنبه جمهوری اسلامی را به دست زدن به «نيرنگ و خدعه، انکار و طفره روی» در برنامه اتمی اش متهم کرد و گفت، حرکت ايران برای انتقال بخشی از فعالیت های غنی سازی اورانیوم به تاسيسات زيرزمينی، نشانه حرکت اين کشور به سمت ساخت کلاهک های اتمی است. به گزارش خبرگزاری رويترز، در جريان شروع جلسه آژانس بين المللی انرژی اتمی، نمايندگان ايران و آمريکا به حمله به مواضع يکديگر پرداختند. استيون چو، دانشمند رشته فيزيک و يکی از برندگان مشترک جايزه نوبل فيزيک در سال ۱۹۹۷ در سخنرانی خود گفت: «اعمال تجاهل گرايانه ايران و تخطی از وظايف بين المللی، نمونه نقض آشکار معاهده منع گسترش سلاح های کشتار جمعی (ان پی تی) است.» فريدون عباسی، رييس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ايران هم در سخنرانی خود گفت: «نماينده آمريکا به جای پرداختن به برنامه اتمی، سياست های کلی کشورش را دنبال می کند.» آقای چو، وزير انرژی دولت آمريکا با هشدار نسبت به «رفتار تحريک آميزی که ايران دنبال می کند و مسئوليت های بين المللی خود را نقض می کند»، هشدار داد در صورت ادامه اين مسير، انزوای شديدتری در انتظار ايران خواهد بود. فريدون عباسی پس از سخنرانی آقای چو گفت: «کشوری مثل آمريکا که بمب اتمی در اختيار دارد، خطر بزرگ تری برای صلح جهانی است.» وی افزود: «رفتار خصمانه برخی کشورها در قبال برنامه اتمی ايران، ما را مجبور می کند برنامه اتمی خود را به تاسيسات زيرزمينی منتقل کنيم.» اسيتون چو ضمن انتقاد از فعاليت های مخفی اتمی ايران گفت: « اين که ايران به جای همکاری، به سمت مخفی سازی و فعاليت های زيرزمينی روی می آورد، عملی تحريک آميز است و فقط ترديدها را افزايش می دهد.» به گزارش آسوشيتد پرس، ايران اعلام کرده سانتريفوژهای جديد خود را به تاسيسات فردو در نزديکی قم انتقال می دهد و غنی سازی با درجه بيشتر را در آن جا دنبال خواهد کرد.
با ۶۲ امتیاز و ۷ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: اعتصاب دوباره پارچه فروشان بازار تهران

Posted: 20 Sep 2011 07:41 AM PDT

پارچه فروشان بازار تهران بار دیگر در اعتراض به نحوه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، مغازه های خود را تعطیل کردند. به گزارش خبرگزاری ایسنا به دنبال عدم توافق میان پارچه فروشان بازار تهران و دولت ایران، پارچه فروشان بار دیگر مغازه های خود را تعطیل کردند. پیشتر مقام های دولتی ایران اعتصاب پارچه فروشان را "بهانه جویی" توصیف کرده و خواستار مذاکره به جای اعتصاب شده بودند. علی عسگری، رئیس سازمان امور مالیاتی ایران، گفته بود که اگر "پارچه فروشان ابهام و اشکالی دارند به جای نارضایتی بیایند پشت میز مذاکره، مسائل را حل کنند."
با ۵۹ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اقتصاد
لینک مستقیم


:: عبدالکریم لاهیجی به «مضحکه عدالت» اعتراض كرد / قوه قضاپیه نشان داده که در نفی حقوق زندانیان مرزی نمیشناسد .

Posted: 20 Sep 2011 05:33 AM PDT

عبدالکریم لاهیجی، نایب رییس فدراسیون بین المللی جامعه های حقوق بشر و رییس جامعه دفاع از حقوق بشر در ایران روز دوشنبه گفت: «قوه قضاییه با نمایش دیگری از مضحکه 'عدالت' نشان داده که در نفی حقوق زندانیان مرزی نمی شناسد. دانشجویان، همچون دیگر زندانیان عقیدتی، برای اعترافات دروغ مورد شکنجه جسمانی و روانی قرار می گیرند و موازین قضایی در مورد آنها زیر پا گذاشته می شود. کمیته حقوق بشر سازمان ملل که بر اجرای میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی نظارت دارد پرونده جمهوری اسلامی ایران را در ماه آینده ـ اکتبر ـ مورد بررسی قرار خواهد داد و دولتمردان ایران باید پاسخگوی استفاده گسترده از شکنجه و دیگر موارد فاحش نقش حقوق بشر باشند.» زندگی ده ها دانشجو در حال حاضر در زندان های سراسر کشور رو به تباهی است. گستردگی مخالفت جنبش دانشجویی با رژیم و سرکوب شدید این جنبش به دست رژیم ثبت تمام جزییات را مشکل کرده است. با توجه به این مساله، نام های زیر تنها معدودی از صدها دانشجویی را در بر می گیرد که یا در بازداشت به سر می برند یا به زندان های طولانی مدت محکوم شده اند. بنا به گزارش های منتشره در تاریخ 26 شهریور 1390، شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی آقای علی اکبر محمدزاده فعال دانشجویی 22 ساله را به اتهام تبلیغ علیه نظام، تجمع و تبانی علیه امنیت کشور و اخلال در نظم عمومی به 6 سال زندان محکوم کرده است. مادر محمدزاده در روز 26 شهریور به بخش فارسی بی بی سی گفت که فرزندش، که «یکی از دانشجویان نخبه» است، طی بازداشت پیش از محاکمه شکنجه شده و خاطرنشان کرد که قاضی پرونده به مورد مشخصی که مصداق ارتکاب جرم باشد اشاره نکرده است. آقای محمدزاده، دانشجوی مهندسی مکانیک و دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، در تاریخ 26 بهمن 1389، یک روز پس از تظاهرات گسترده خیابانی، دستگیر شد. او 54 روز در سلول انفرادی به سر برد و فشار شدیدی را برای اعتراف اجباری و اتهام زنی به خود متحمل شد، در حالی که وکیل اصلی او از امکان دفاع از او در دادگاه محروم ماند. با وجود صدور حکم دادگاه بدوی و اعتراض آقای محمدزاده به این حکم، او هنوز در زندان اوین در بازداشت به سر می برد. آقای امید کوکبی، 29ساله، دانشجوی دیگری که دارای دستاوردهای ممتاز علمی است، در تاریخ 10 بهمن 1389 در راه بازگشت به امریکا در فرودگاه تهران بازداشت شد و هنوز پس از 8 ماه هنوز بدون محاکمه در زندان اوین در بازداشت به سر می برد. آقای کوکبی که دانشجوی دوره فوق دکترای فیزیک هسته ای در دانشگاه تگزاس امریکا است، درجه کارشناسی خود را ازدانشگاه صنعتی شریف در ایران و دکترایش را از اسپانیا دریافت کرده است. او تاکنون 7 مقاله در نشریه های علمی منتشر و آنها را در 16 کنفرانس ارائه کرده است. بنا به گزارش ها، او در هیچ فعالیت سیاسی شرکت نداشته، اما به اقدام علیه امنیت ملی از طریق ارتباط با «کشور متخاصم» و کسب درآمد نامشروع از طریق دریافت بورس در امریکا متهم شده است. آقای کوکبی که 36 روز در سلول انفرادی زندانی بود در نامه ای به رییس قوه قضاییه در تیر 1390 نوشت که از ترس و زیر فشار اتهام ها را با اعتراف دروغ پذیرفته است. وی از اقلیت ترکمن و اقلیت مذهبی سنی مذهب است.
با ۵۸ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: قتل عمد ۲۲ زندانی در زندان‌های اوین و رجایی‌شهر

Posted: 20 Sep 2011 06:15 AM PDT

به گزارش روزنامه حکومتی ایران سحرگاه دیروز ( یکشنبه 27 شهریور) – یکشنبه ۲۷ شهریور – در زندان‌های اوین و رجایی شهر، 22 زندانی باتهام قاچاق اعدام شده اند. در شرایطی قربانیان این نظام ننگین اسلامی بدار آویخته می شوند که سران رژیم و دست اندرکاران نهادهای دینی، قضائی، امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی، خود شاخه های اصلی توزیع و مصرف مواد مخدر را در اختیار دارند.در هیچ دورانی از تاریخ ایران، ملت ما اینچنین در دام اعتیاد گرفتار نشده بودند و این معضل خود معلول حاکمیت قشر انگل، غیر مولد و جاهل روحانیت بر کشور است. رژیم اسلامی پرچمدار شقاوت، بیرحمی، بربریت و اعدام در جهان است. اسامی اعدام شدگان: محمد – خ فروش ۵۹ کیلو تریاک، محمد – ن انتقال ۴۸۰ گرم هروئین به داخل زندان، عوض – پ تشکیل باند قاچاق مواد مخدر و نگهداری ۶۸۳ کیلو تریاک، آقا – ح عضویت در باند قاچاق و نگهداری مواد مخدر، جان – ب انتقال ۴۲۵ گرم هروئین به داخل زندان، علی – ژ انتقال ۳۸۵ گرم کراک به داخل زندان، سعدی – س نگهداری ۹۰۸ گرم کراک و ۵/۷ گرم تریاک و ۱۵ گرم سوخته تریاک، اسماعیل – م تهیه و توزیع ۱۵۰ کیلوگرم تریاک و فروش ۵۰ کیلو مواد مخدر و نگهداری ۲۰ کیلو تریاک، حسن – ت انتقال ۲۶۵ گرم هروئین فشرده به داخل زندان، مهدی – پ نگهداری ۶۷ کیلو کراک و ۳۶ کیلو تریاک، محمد – ع مشارکت در انتقال ۷۰۲ گرم هروئین و توزیع ۶۵۰ گرم هروئین فشرده در داخل زندان، عباس – الف نگهداری ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین، امید – خ فروش چهار کیلو مرفین، وحید – م انتقال ۳۰۷ گرم کراک به داخل زندان، سعید – م مشارکت در حمل یک کیلو هروئین فشرده، علی – پ انتقال ۴۱۰ گرم هروئین فشرده به داخل زندان، شهرام – ش انتقال ۶۷۰ گرم هروئین فشرده به داخل زندان، عبدالمجید – م حمل ۳۹۱ گرم هروئین فشرده به داخل زندان، کریم – ق فروش ۴۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، مجید – ف انتقال ۳۴۶ گرم هروئین فشرده به داخل زندان، علی – ن انتقال ۴۲۰ گرم هروئین فشرده به داخل زندان، حاتم – م حمل ۲۹۰ گرم هروئین فشرده به زندان.
با ۵۷ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: پارچه فروشان بازار تهران دوباره دست به اعتصاب زدند

Posted: 20 Sep 2011 09:49 AM PDT

پارچه فروشان بازار تهران در اعتراض به نحوه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، برای دومین بار دست به اعتصاب زده اند و مغازه های خود را تعطیل کردند. در جریان مذاکرات اعضای این صنف با نمایندگان دولت که همزمان با یک اعتصاب نزدیک به ۴۰ روزه انجام شد، پارچه فروشان مغازه های خود را برای ۷ روز بازکرده بودند. قانون اخذ مالیات بر ارزش افزوده که از سه سال پیش در ایران اجرا می شود، واکنش شدیدی را از سوی بازار و به خصوص بازار طلا، پارچه و آهن به دنبال داشته است. میزان مالیات بر ارزش افزوده اکنون چهار درصد است، ولی پارچه فروشان می گویند که به علت مشکلات اقتصادی نمی توانند چنین مالیاتی را پرداخت کنند و دولت باید اجرای این قانون را در باره آنها به تاخیر بیندازد. نمایندگان دولت و نمایندگان پارچه فروشان تاکنون دست کم دو دور مذاکره کرده اند، اما نتایج آن مورد قبول پارچه فروشان قرار نگرفته است.
با ۵۴ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: عباس: تصمیم فلسطینی‌ها برای درخواست عضویت در سازمان ملل تغییری نکرده است

Posted: 20 Sep 2011 02:52 PM PDT

محمود عباس بامداد دوشنبه (به وقت ایران و سرزمین‌های فلسطینی) با ورود به نیویورک اذعان کرد که آگاه است فشار بر تشکیلات فلسطینی بشدت افزایش یافته است و نیز گفت که به خوبی واقف است که پس از ارائه درخواست عضویت کامل کشور فلسطین به شورای امنیت، فلسطینی‌ها در وضعیت «بسیار دشواری» قرار خواهند گرفت. به گزارش خبرگزاری فرانسه، آقای عباس گفت در روزهای اخیر پس از آنکه از گام سیاسی تشکیلات فلسطینی برای ارائه درخواست عضویت کشور فلسطین به شورای امنیت سخن گفت، او و تشکیلات فلسطینی با فشارهای سنگینی روبرو شدند اما افزود که «در این فشار‌ها، هیچ طرح و پیشنهاد عملی و تازه‌ای برای از سرگیری مذاکرات اسرائیلی- فلسطینی به ما ارائه نگردید». آقای عباس در بدو ورود به نیویورک تکرار کرده و گفت که این وظیفه فلسطینی‌ها نیست که اسرائیل را به عنوان یک کشور یهودی به رسمیت بشناسند؛ شناسایی اسرائیل به عنوان کشور یهودی در برابر از سرگیری مذاکرات صلح، یکی از پیشنهادهایی بود که کمیسیون چهارجانبه صلح خاورمیانه به فلسطینی‌ها داده بود. آقای عباس در همین حال اسرائیل را فرا خواند که «فرصت تاریخی برای صلح را از دست ندهد».
با ۵۳ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


0 comments:

Post a Comment