- - - --

Thursday, September 22, 2011

Fw: معجزه اي در بدنسازي و تناسب اندام

آقايان                                         خانمها
چيزي كه همواره بدنبال آن ميگشتيد !!!
P90X
(پي – نود - ايكس)
بهترين سيستم دستيابي به موفقيت در تناسب اندام كه در مدت 90 روز انجام ميگيرد
 
·         محصول پرفروش سالهاي 2004 تا 2009
·         معجزه اي در بدنسازي و فيتنس
·         محصول شركت Beach Body آمريكا
·         با ارزانترين قيمت ممكن در دنياي مجازي !!! تنها 6 هزار تومان! (اين محصول در آمريكا با قيمت 60 دلار و در سايتهاي ايراني با قيمت بالاي 15 هزار تومان به فروش ميرسد)
·         هر چقدر كه ميخوانيد لاغر شويد!
·         معجزه اي در افزايش حجم خشك عضلاني ؛ بدنسازان حرفه اي ! عضلات خود را تكه تكه كنيد !!!
 
 
http://www.up.vatandownload.com/images/ja9h8f0ys9tayiv11he9.jpg
 
تصوير زير را مشاهده كنيد . به چين خوردگي شكم اين فرد بعد از لاغري دقت كنيد ! اين عكس تنها تصوير يكي از هزاران نفري است كه اين برنامه را اجرا كرده اند ! شما با جستجو در موتور هاي جستجو يا شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد هزاران تصوير ديگر مانند اين تصوير را مشاهده كنيد ! افرادي كه اين برنامه را تهيه كرده و به مدت 90 روز آنرا اجرا كرده اند . اين برنامه يك برنامه فيتنس باور نكردني است .
اگر باور نداريد اين ايميل را تا انتها بخوانيد! با ما هم عقيده خواهيد شد!
http://www.up.vatandownload.com/images/6wc5409v45w3xtb8wlpt.jpg
 
تا به حال چندین بار به باشگاه های بدنسازی و ایروبیک برای آب کردن چربی های اضافی خود سر زده اید ؟ یا از دیدن بدن لاغر و ضعیف خود خسته شده و برای ساختن بدنی عضلانی و قدرتمند به راه های گوناگونی دست زده اید ؟ اما مهم تر از همه چقدر نتیجه گرفته اید ؟ چقدر شده است که تمرین زده شده اید و یا در اثر تمرین غلط عضلاتتان آسیب دیده و تمرین را برای هفته ها ترک کرده اید ؟ اگر واقعا قصد آب کردن چربی های بدن خود و یا تبدیل کردن بدن لاغر و ضعیف خود به بدنی عضلانی و پر قدرت را دارید اين ايميل را تا انتها بخوانيد.
 
P90X چيست ؟
مجموعه آموزش بدنسازی Power 90Extreme یا به اختصار P90X  کاملترین مجموعه بدنسازی و فیتنس ، یک برنامه ی تمرینی خانگی است که توسط Tony Horton ( تونی هورتون ) و شرکت Beach Body در آمریکا ایجاد و گسترش یافته است و هدف آن پیشرفت فیزیکی بدن طی ۹۰ روز بر پایه ی برنامه ی تمرینی شدید و با فاصله از هم است . این برنامه برای فیتنس ( تناسب اندام ) تمام بدن طراحی شده است و شامل تمرینات قدرت دهنده ی ماهیچه ها و رگ های قلبی ( تمرینات هوازی ) و تمرین های کششی است که به فاز های ۳۰ روزه تقسیم شده است (۳ فاز ۳۰ روزه) . طبق گفته ی تونی هورتون برنامه ی Muscle Confusion ( شوک عضلانی ) از تحمیل تمرینات اضافی بر بدن و عضلات جلوگیری می کند و سبب یک پیشرفت صعودی در تمرینات و جلوگیری از تمرین زدگی می شود . بسیاری از ورزشکاران و افراد مطرح مانند Demi Moore ، Pink ، Matt Diaz ، David Akers و … به صورت غیر رسمی این محصول را تایید کرده اند و وقتی از آنها سوال شده است که چگونه به تناسب اندام رسیده اند آنها فقط از این برنامه نام برده اند .
 
P90X محصول پر فروش سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ بوده است و توسط کمپانی های مهم دنیا به فروش رفته است . این برنامه در باشگاه های کالیفرنیا توسط تونی هورتون مربی و مخترع این روش اجرا و آزمایش شده است . این محصول بدون نیاز به وسایل و تجهیزات خاص و قابل اجرا در خانه و حتی آپارتمان می باشد و کسانی که قصد دارند در مدت زمان کوتاه ( ۳ ماه ) به نتایج واقعا شگفت انگیزی برسند این محصول توصیه و پیشنهاد می گردد . ۱۰۰ % تضمینی در صورت اجرای برنامه در ۹۰ روز . این مجموعه برای تمام مربیان حرفه‌ای آماتور‌های که تازه ورزش را شروع کرده اند و از همه مهم تر افرادی که میخواهند لاغری بدون بازگشت و اندامی فیت و بدون چربی‌‌های اضافه داشته باشند بسیار مفید است و شما را با چگونگی صحیح ورزش کردن و استفاده از رژیم‌های غذایی مقوی آشنا می‌کند.
 
 
http://www.up.vatandownload.com/images/7126rcc49ojw5tx13w9.jpg
 
دوستان توجه داشته باشند كه قيمت اين محصول در آمريكا چيزي حدود 60$ است يعني حدود 60,000 تومان
 
خريد پستي
6000 تومان
 
 
اگر بارها در راه رسيدن به تناسب اندام شكست خورده ايد كافيست اين مجموعه را خريداري كرده و به مدت 90 روز روزي تقريبا يك ساعت تمرينات اين برنامه را طبق برنامه 90 روزه اي كه هنگام خريد داخل بسته موجود ميباشد انجام دهيد .
با ديدن تصاوير افرادي كه اين برنامه را انجام داده اند حيرت زده خواهيد شد ... تصاوير قبل و بعد از اجراي اين برنامه
ميتوانيد در موتور هاي جستجو سرچ كنيد تا تصاوير بي شماري از افرادي كه از اين برنامه نتيجه مثبت گرفته اند را مشاهده كنيد

http://www.up.vatandownload.com/images/7tcszsu1b4i5d8ljtfd.jpg

 
اگر داشتن شکمی شش تکه ، عضلاتي نيرومند و بدني ورزيده يكي از روياهاي شماست... اگر آب کردن چربی های پهلو و شکم یکی از دغدغه های شماست ... ما اين مشکل شما را بر طرف میکنیم ... با هر وزني كه داريد و هر شرايط جسماني كه داريد ميتوانيد طي 90 روز به شرايط ايده آل برسيد

باور كنيد !

اول در اینترنت تحقیق کنید ... سپس از ما با ارزانترین قیمت خریداری کنید
کافیست در گوگل یا سایتهای دیگر در این مورد جستجو کنید تا میلیونها صفحه به همراه تصاویر استفاده کنندگان این برنامه را پیش روی خود ببینید . شركت بچ بادي به قدري شناخته شده است كه نيازي به توضيح بيشتر نيست !
 
جهت كسب اطلاعات بيشتر (ديدن تصاوير افرادي كه اين برنامه را اجرا كرده اند – توضيح مفصل در مورد محتويات DVDها – داشتن هر گونه سوال در مورد اين مجموعه – ديدن صحنه هايي از اين مجموعه بدنسازي) ميتوانيد به آدرس سايت ما مراجعه كنيد :
ضمنا ميتوانيد بصورت آنلاين سوالات خود را از طريق ياهو آي دي به آدرس زير مطرح كنيد :
 
و يا با شماره زير تماس بگيريد :
09398550227
 
دو عدد DVD شامل 12 تمرين ورزشي (هر كدام يك ساعت تقريبا) + برنامه اجراي اين تمرينات طي 90 روز + پشتيباني كامل و تعويض در صورت معيوب بودن مجموعه + تحويل درب منزل شما در هر جاي تهران = تنها 6000 تومان !
تحويل در شهرستان ها = 6000 تومان قيمت مجموعه + هزينه پستي
 
 
خريد پستي
6000 تومان
http://www.up.vatandownload.com/images/b6vdj0pciqhwspwcxhnu.jpg
 
كسب اطلاعات بيشتر
09398550227
 

0 comments:

Post a Comment