- - - --

Sunday, October 30, 2011

12 آبان ماه - آخرین فرصت شرکت در لاتری آمریکا2013

آمریکا سرزمین فرصت هاست . دولت آمریکا هر ساله به 55,000 هزار نفر از متولدین کشورهای خاصی  اجازه اقامت دائم ( گرین کارت ) را در ایالات متحده آمریکا می دهد.

این اشخاص از طریق یک قرعه کشی کامپیوتری انتخاب می شوند . گرین کارت آمریکا

 

به معنای اقامت دائم و اجازه کار , تحصیل و زندگی و مسافرت به آمریکا و استفاده از مزیت شهروندی آمریکاست . گرین کارت ویزای اقامت دائم آمریکا نه تنها فقط برای شما بلکه برای همسر و فرزندانتان نیز صادر خواهد شد.

متولدین کشور ایران  چه کسانی که در ایران زندگی می کنند و چه آنها که در خارج از کشور هستند.

 

هر شخصی که بالای 18 سال سن داشته  و متولد ایران باشد  ( چه ساکن ایران باشد
و چه ساکن کشور دیگری غیر از ایران) می تواند از طریق پر کردن فرم ثبت نام در این قرعه کشی شرکت نماید.

در صورتی که این شخص در قرعه کشی برنده شود برای او و همین طور همسر و فرزندان زیر 21 سال و مجرد او نیز صادر می شود. مدرک تحصیلی  شخص متقاضی باید دیپلم ( یا معادل آن) و یا بالاتر باشد و یا اینکه شخص  در پنج سال گذشته دارای دو سال سابقه کار در حرفه ایی را داشته باشد که برای اشتغال در آن نیاز به حداقل دو سال دوره کارآموزی و یا تمرین می باشد . این مدارک فقط بعد از برنده شدن در قرعه کشی و فقط جهت ارائه به سفارت آمریکا توسط سفارت خواسته می شود و شما برای ثبت نام در قرعه کشی احتیاجی به آن ندارید.

 

افراد متولد ایران که مقیم خارج از کشور هستند نیز می توانند در قرعه کشی شرکت کنند وشانس خود را برای گرفتن گرین کارت

 

امتحان کنند. چون مهم محل تولد افراد است . برای شرکت در قرعه کشی نیازی به داشتن پاسپورت و گذرنامه نیست و پاسپورت و گذرنامه فقط وقتی خواسته می شود که بعد از برنده شدن, به شما تاریخ مراجعه به سفارت جهت گرفتن ویزا  داده می شود و تا آن زمان می توانید گذرنامه خود را چه ایرانی و چه خارجی تهیه و جهت گرفتن ویزای گرین کارت به سفارت آمریکا مراجعه نمائید.

روند شرکت در قرعه کشی گرین کارت

 

به این صورت است که هر ساله طی دوره ای, اداره مهاجرت آمریکا از متقاضیان گرین کارت ( ویزای اقامت دائم ) ثبت نام به عمل می آورد . این ثبت نامه نه به صورت مکاتبه ایی که فقط و فقط به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام می شود . افراد متقاضی بالای 18 سال می توانند برای خود به تنهایی و یا برای خود و خانوده شان ( شامل همسر و فرزندان مجرد 21 ساله شان) به عنوان همراه , تقاضای ویزای گرین کارت نمایند . در صورت قبولی فرد متقاضی برای همسر و فرزندانشان که در تقاضا نامه اسامی آنها ثبت شده بوده , ویزای گرین کارت

 

صادر می شود .

هر ساله آمریکا , اسامی کشورهایی که مجاز به شرکت در قرعه کشی گرین کارت

 

هستند و کشورهایی که مجاز نیستند را اعلام می کند . خوشبختانه امسال نیز متولدین کشور ایران مجاز به شرکت در قرعه کشی آنلاین گرین کارت ( ویزای اقامت دائم ) می باشند . همین امروز از فرصت به دست آمده استفاده نمائید شاید سال بعد ایران جزو کشور های مجاز به ثبت نام در قرعه کشی نباشد . شانس خود را امسال بیازمائید . ثبت نام خود را به ما بسپارید ما شما را تا مرحله پرواز به آمریکا همراهی خواهیم نمود.

هر شخصی می تواند خود  از طریق سایت مهاجرت آمریکا فرم های ثبت نام را در مهلت مقرر پر کند ولی بسیاری از اشخاص که خود به شخصه می خواهند در سایت مهاجرت آمریکا برای قرعه کشی

 

ثبت نام کنند به دلیل اشتباهات بی شمار , ناقص بودن مدارک , قابل قبول نبودن عکس ها از قرعه کشی گرین کارت آمریکا حذف می شوند . با سپردن ثبت نام خود به سایت ما  , از خدمات بیشمار سایت ما بهره برداری کنید.

آیا می دانید که هرساله ایرانیان سومین گروه بزرگ برندگان



آخرین فرصت 12 آبان 1390

لاتاری گرین کارت

آمریکا از قاره آسیا هستند؟
آیا می دانید که هرساله تعداد بیشماری از شرکت کنندگان

قرعه کشی

که به شخصه فرم ثبت نام را پر می کنند  فقط به دلیل اشتباهات جزئی و یا آگاه نبودن با قوانین و همین طور نحوه پر کردن فرم های قرعه کشی گرین کارت , به طور خودکار  از قرعه کشی حذف می شوند ؟ با سپردن ثبت نام خود به ما از این اشتباهات جلوگیری می کنید ما فرم و عکس شما را بررسی کرده و در صورت هر گونه اشتباهی با شما برای تصحیح آن تماس می گیریم و در نهایت ثبت نام قابل قبولی را برای شما انجام خواهیم داد

بدلیل افزایش تقاضا ها این بار با قیمتی متفاوت :

یک تقاضا نامه جهت شخص مجرد 5000 تومان


یک تقاضا نامه جهت خانواده ای شامل همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال 10000 تومان

هم اکنون اقدام کنید

ثبت نام در لاتری آمریکا با کمترین بودجه در اینحا



آخرین فرصت 12 آبان 1390

0 comments:

Post a Comment