- - - --

Wednesday, October 12, 2011

درهرسنی میتونی تا 15سانت قدتوافزایش بدی-تضمینی

IRAN  BUSINESS

GROUP

 

 

مجموعه آموزشی

افزایش قد در خانه

با حرکات ورزشی

کیفیت اورجینال

 

 

فارغ از میزان سن شما

رشد قدتان آغاز خواهد شد




شاید کمی تعجب کرده باشید ولی 100 % فارغ از سن شما این رشد در قد شما رخ خواهد داد . برای توضیح بیشتر باید گفت، بیش از 95 % مردم بی آنکه خبر داشته باشند ، خمش و قوسی در ستون فقرات خود دارندو همچنین قسمت کمر آنها نیز دارای گودی و فرو رفتگی بیش از حد طبیعی می باشد . 

اگر روشی وجود داشته باشد که این خمیدگی در ستون فقرات و گودی کمر اضافه را از بین ببرد وگودی کمر را به حد طبیعی خودبرساند ، 100% به میزان قابل توجهی ( حد اقل 3 سانتیمتر ) قد شما بلند تر خواهد شدو این از لحاظ پزشکی به طور قطع تائید شده است . پس حد اقل 3 سانتیمتر رشد قد شمافارغ از سنتان رخ می دهد ! اما در مرحله دوم ، همین حرکات که به طور موضعی انجامخواهد شد و تآثیر بسیار زیادی بر روی مفاصل و استخوانهای خاص دارد ، با تحریک هورمون رشد در قسمتهای خاص و حساسی از بدن ، و تراکم استخوانی در طول ( کشیدگی استخوان در طول ) باعث افزایش قد شما خواهد شد . این اتفاق به سن شما وابسته است .

مثلآ ما برای یک فرد 20 ساله ، موفقیت در این روش را حداقل 6سانتیمتر در نظر میگیریم چرا که آمار به دست آمده این را نشان می دهد . برای افراد بالای 20 سال و کمتر از 25 سال حد اقل رشد قد 4 سانتیمتر خواهد بود و برای بالاتر از 25 سال ، ما حد اقل رشد 3 سانتیمتر را تضمین خواهیم نمود .


البته شاید سوال در ذهن شما این باشد که در سنین نوجوانی چه ؟ باید گفت انجام این حرکات درسنین نوجوانی می تواند تا 10 سانتیمتر در مدت 2 یا 3 سال در میزان رشد قد شما تآثیربگذارد .


مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد



نتیجه نظر سنجی صورت گرفته در ژاپن از كسانی كه از این روش بهره برداند:


37/4درصد
بالای 10 سانتیمتر افزایش قد داشته اند .


28/9درصد
بین 7 تا 10 سانتیمتر

 

11/6درصد
بین 5 تا 7 سانتیمتر


14/3درصد
بین 3 تا 5 سانتیمتر


5/3درصد
بین 1 تا 3 سانتیمتر و


2/5درصد
هم هیچگونه افزایش قدی نداشته اند .

 

بله این روش معجزه ای در افزایش قد است. امتحان آن كوچكترین ضرری برای شما نخواهد داشت

پس حتماً تجربه كنید


 

قیمت: 16,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش افزایش قد در خانه با کیفیت اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید پستی

 

 

 

برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


 

 

جديدترين و کاملترین

پکیج افزایش قد

در سال 2010

 

 

افزایش قد تا 15 سانت

* بدون نياز به جراحی و دارو *

 

جديدترين و کاملترین پکیج  افزایش قد در سال 2010



خانم ها و آقایان دیگر نگران کوتاهی قد خود نباشید زیرا فقط با روزی یک ساعت تمرین می توانید به قد دلخواه خود برسید.


این کیت با ارزش برای گروه سنی بین 10 الی 35 سال مورد استفاده قرار می گیرد و شامل یک کتابچه ترجمه شده به فارسی در 46 صفحه و 4 عدد سی دی تصویری VCD (قابل پخش در کامپیوتر و دستگاههای پخش سی دی) می باشد.

توضیحات این مجموعه بصورت ورزش طی CD های تصویری توسط مربیان اروپایی ارائه شده است.دوره درمان 40 روز الی 2 ماه است و میزان افزایش قد بین 8 الی 15 سانت می باشد.


پس از سالها تلاش و تحقیقات توسط محققین و متخصصین و ارائه نظریه های مختلف ، امروزه اثبات شده است که تمرینات مخصوص و مشخص ورزشی بهترین و موثر ترین روش برای افزایش قد می باشد .



بسیاری بر این باورند که افزایش قد تنها و تنها در سنین رشد امکان پذیر است 
، البته این موضوع کمی جای بحث دارد . نه تنها در سنین رشد بلکه بعد از آن نیز تا حدود سن 35 سالگی هنوز این امکان وجود دارد که بتوان به میزان قابل ملاحظه ای قد خود را افزایش داد ، اما در این سنین دیگر با حرکات ساده ورزشی چنین مقصودی حاصل نخواهد گشت . تنها و تنها این امر توسط حرکاتی مخصوص و بسیار ساده امکان پذیر است .

بسیاری از مردم وقتی نا امید از افزایش قد خود به بعضی متخصصین مراجعه می نمایند ، با پیشنهاد های بسیار خطرناکی همچون عمل جراحی و .... که نه تنها بسیار خطرناک است بلکه هزینه های بسیار هنگفتی نیز دارد روبرو می شوند .

 


مشخصات محصول :

دوره تمرین 2 الي 3 ماه

افزایش ۱۰۰٪ تضمینی ۸ تا ۱۵ سانتی متری قد

مجموعه در 4 سی دی تصویری و دو جزوه 52 صفحه ایی

همراه با رژیم غذایی مناسب و آموزش کامل به صورت تصویری و کتبی

و نحوه استفاده درست محصول به همراه جدول قد و سایز در افراد مختلف

بدون محدودیت سنی

آموزش حاوی حركات خاص افزايش قد

مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد



در مرحله اول فارغ از میزان سن شما ، رشد قدتان آغاز خواهد شد ! ! ! شاید کمی تعجب کرده باشید ولی 100 % فارغ از سن شما این رشد در قد شما رخ خواهد داد . برای توضیح بیشتر باید گفت ، بیش از 95 % مردم بی آنکه خبر داشته باشند ، خمش و قوسی در ستون فقرات خود دارند و همچنین قسمت کمر آنها نیز دارای گودی و فرو رفتگی بیش از حد طبیعی می باشد . اگر روشی وجود داشته باشد که این خمیدگی در ستون فقرات و گودی کمر اضافه را از بین ببرد وگودی کمر را به حد طبیعی خود برساند ، 100% به میزان قابل توجهی ( حد اقل 3 سانتیمتر ) قد شما بلند تر خواهد شد و این از لحاظ پزشکی به طور قطع تائید شده است . پس حد اقل 3 سانتیمتر رشد قد شما فارغ از سنتان رخ می دهد ! اما در مرحله دوم ، همین حرکات که به طور موضعی انجام خواهد شد و تآثیر بسیار زیادی بر روی مفاصل و استخوانهای خاص دارد ، با تحریک هورمون رشد در قسمتهای خاص و حساسی از بدن ، و تراکم استخوانی در طول ( کشیدگی استخوان در طول ) باعث افزایش قد شما خواهد شد . این اتفاق به سن شما وابسته است . مثلآ ما برای یک فرد 20 ساله ، موفقیت در این روش را حداقل 6سانتیمتر در نظر می گیریم و آن را تضمین می کنیم . چرا که آمار به دست آمده این را نشان می دهد . برای افراد بالای 20 سال و کمتر از 25 سال حد اقل رشد قد 4 سانتیمتر خواهد بود و برای بالاتر از 25 سال ، ما حد اقل رشد 3 سانتیمتر را تضمین خواهیم نمود . البته شاید سوال در ذهن شما این باشد که در سنین نوجوانی چه ؟ باید گفت انجام این حرکات در سنین نوجوانی می تواند تا 10 سانتیمتر در مدت 2 یا 3 سال در میزان رشد قد شما تآثیر بگذارد


این مجموعه برای خانمهای باردار هم هیچ ضرری ندارد و از طرف وزارت بهداشت ژاپن تائید شده است.

تهیه مجموعه بالا به تمامی خانمها و آقایانی که برای زیبایی اندام خود تلاش می کنند توصیه می شود
 


رژيم غذايی :

اين مجموعه به همراه برنامه صحيح استفاده از مواد غذايي مناسب در طول دوره درمان طراحي گرديده است




آيا ارسال اطلاعات شخصي از قبيل وزن ، قد ، سن ، سن پدر و سن مادر احتياج است ؟


خير ، ما جدول كلي قد و سايز را براي شما در كاتالوگ ارسال نموده كه اگر شخص ديگري در منزل تمايل به استفاده از مجموعه را داشت احتياجي به سفارش مجدد مجموعه طبق مشخصات فردي خود نداشته باشد.


 

قیمت: 16,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید جديدترين و کاملترین پکیج افزایش قد در سال 2010، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 

 

 

دمپایی

افزایش قد

 

 

 

دمپایی افزایش قد

 

این کالای منحصر به فرد علاوه بر دمپایی های داخل جعبه دو قطعه دیگر نیز مخصوص سایر نقاط بدن را در خود جای داده است. دمپایی افزایش قد فوت ماساژور با ایجاد پالس های الکتریکی و تحریک اعصاب کف پا در چند حالت مختلف که کاربر می تواند به دلخواه منطقه تحریک را تغییر دهد باعث افزایش قد کاربر تا حداکثر 5 الی 8 سانتی متر شود. عمل این دستگاه نوعی فیزیوتراپی برای استخوان های بدن می باشد و با تحریک اعصاب بدن از تنبلی عضلات جلوگیری نموده با تحریک عصبی باعث افزایش طبیعی قد می گردد. این دستگاه دارای دو قطعه جداگانه نیز می باشد که در صورت درد یکی از عضلات بدن با قرار دادن آنها بر روی ناحیه دردناک عمل کاستن درد و ماساژ موضعی را بصورت بسیار کاملی انجام دهید .

روش کار : این دستگاه با ایجاد پالس های الکتریکی ضعیفی مانند طب سوزنی اقدام به تحریک اعصاب حساس و مورد نظر محل قرار گرفته (اعم از کف پا یا سایر نقاط بدن) نموده و به این ترتیب باعث از بین رفتن خستگی و کوفتگی و احساس آرامش بسیار قابل ملاحظه ای در بدن فرد ایجاد می کند .

** علاوه بر دمپایی، این پکیج دارای دو عدد برچسب ویژه قرار دادن در سایر نقاط بدن نیز می باشد که برای افزایش راحتی، آرامش، رفع خستگی، کوفتگی بدن و ریلاکسیشن مورد استفاده قرار می گیرد **

 

مدت مصرف و میزان افزایش قد:

1- 17 تا 22 سال:(حتی تا 15 سانتی متر)؛

2- 22  تا 27 سال:(به میزان 5 تا 10 سانتی متر)؛

3- 27 تا 32 سال :(حداکثر 5 تا 8 سانتی متر) ،

 

ضمنا در سنین بالاتر از 32 افزایش قد غیر ممکن نیست اما از درصد ضعیفی برخوردار است....

 

 

قیمت: 45,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید دمپایی افزایش قد، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

برای دیدن سایر محصولات اینفروشنده اینجا کلیک کنید.

 

 

با تشکر

به امید موفقیت و کامیابی شما

0 comments:

Post a Comment