- - - --

Friday, October 28, 2011

افزایش رویایی فروش در 48 ساعت

TabligheBartar
 

 
برای مشاهده بهینه این ایمیل لطفاً به موارد زیر توجه فرمایید:
--- تا بارگذاری کامل تصاویر صبور باشید.
--- اگر عکس ها را نمی بینید بر روی دکمه show images یا display images در بالای محیط ایمیلتان کلیک کنید.
--- برای دریافت ایمیلهای سارینو می توانید در گروه سارینو عضو شوید.در صورت تمایل یک ایمیل بدون متن و موضوع به آدرس sarinoo+subscribe@googlegroups.com ارسال نمایید.یا از صفحه گروه ما http://www.groups.google.com/group/sarinoo بازدید فرمایید.
اگر به هر دلیلی نتوانستید این ایمیل را مشاهده کنید،اینجا کلیک کنید تا به صورت آنلاین این صفحه را ببینید.


ما در عرض 48 ساعت فروش شما را چند برابر می کنیم!!!


شرکتهای تبلیغاتی دوست ندارند شما این ایمیل را بخوانید!!!!!

چون با به کارگیری شیوه های صد در صد موثر در سایت تبلیغ برتر به یک بازدهی ایده آل رسیدیم.
و هم اکنون حاصل تحقیقات چندین ساله ما تقدیم به مشتریان عزیزمان می گردد:

لطفا این ایمیل را تا انتها دنبال کنید ، تا به شیوه ی جدید ما برای افزایش فروش پی ببرید...

مزایای سایت تبلیغ برتر

(برنامه نویسی فوق العاده قوی)

سایت تبلیغ برتر حاصل چندین سال تحقیق و توسعه برنامه نویسی است و به اندازه ای قوی نوشته شده است که در طی مدت خیلی کم راه اندازی به بازدید 250000 نفر در روز رسیده است.آگهی هایی که در سایت تبلیغ برتر قرار می گیرد در عرض 48 ساعت در گوگل و سایر موتورهای جستجو ثبت می شود و این به بازدید هدفمند آگهی ها کمک موثری می کند.چون ما در مراحل اولیه کارمان هستیم ممکن است برخی از سایتهای با قدمت بیشتر رتبه بالاتری داشته باشند.اما همچنان که می دانید این رتبه در طول زمان برای آنها بدست آمده است.سایت تبلیغ برتر به سرعت در حال پیشرفت است و در حال حاضر مهم برای ما بازدید کننده واقعی از آگهی های شماست.ما به این امر آگاهیم که تکرار قرارداد ما با شما سود دارد نه یک قرارداد یک ماهه،بنابراین تمام توان و همت خود را برای معرفی هر چه بهتر محصول یا خدمات مشتریان عزیز به کار می گیریم.

(تضمین بازدید از آگهی شما)

تنها سایتی که در ایران تضمین بازدید می دهد سایت تبلیغ برتر است.ما ضمانت می کنیم که در طول یکماه حداقل 150000 نفر آگهی شما را بازدید کنند.در غیر این صورت آگهی شما با هزینه خود ما یک ماه دیگر تمدید خواهد شد.

(ارسال 150000 ایمیل گرافیکی)

بعد از اخذ سفارش آگهی شما ، یک ایمیل گرافیکی برایتان طراحی می گردد که شامل متن و تصاویر آگهی اتان است.مثل همین ایمیلی که الان مشاهده می کنید.سپس این ایمیل به 150000 نفر در تهران یا شهرستانها ( با انتخاب خود مشتری) ارسال می گردد.این هدیه ما نوعی تبلیغات موثر برای شغل یا محصول شماست.



(هشت تصویر بزرگ)

در تبلیغ برتر شما می توانید تا هشت تصویر با سایز بزرگ در آگهی خود قرار دهید.تبلیغ برتر به صورت اتوماتیک یک تصویر بند انگشتی از تصاویر درست می کند و در کنار آگهی شما قرار می دهد.اما به محض اینکه بازدید کننده موس خود را روی عکس نگه دارد ، این تصویر بزرگ شده و در اندازه حقیقی به نمایش در می آید.این تکنولوژی برتر فقط در سایت تبلیغ برتر پیاده شده است.همین الان تست کنید و از زیبایی تبلیغ برتر لذت ببرید.
ورود به سایت تبلیغ برتر

(نقشه اتوماتیک آدرس شما)

مزیتی برتر از تبلیغ برتر ---> نرم افزار این سایت به صورت اتوماتیک با توجه به آدرس شما، نقشه کروکی کاملاً رنگی ترسیم و در کنار آگهی نشان می دهد.این سیستم فقط مختص سایت تبلیغ برتر است و هنوز در هیچ سایتی وجود ندارد.

(پشتیبانی از مالتی مدیا)

تبلیغ برتر به نحوی برنامه نویسی شده است که شما به راحتی می توانید فیلم در آگهی قرار دهید.حتی امکان طراحی و زیباسازی آگهی اتان توسط کدهای HTML نیز امکان پذیر است.به خاطر نیاز به پشتیبانی و برنامه نویسی حرفه ای این امکان نیز هنوز توسط هیچ سایت دیگری در ایران پیاده سازی نشده است.

نحوه ثبت نام و ارسال آگهی در تبلیغ برتر و تعرفه

برای درج آگهی در سایت تبلیغ برتر ابتدا وارد سایت شوید:

سپس از بالای سایت بر روی گزینه ثبت نام کلیک و مراحل را طبق توضیحات ادامه دهید.ثبت نام در سایت تبلیغ برتر رایگان است و تمامی کاربران در قرعه کشی روزانه پلاک طلا شرکت داده می شوند.پس هم خودتان در سایت ثبت نام کنید و هم به دوستانتان بگویید ثبت نام کنند.

آگهی معمولی در صفحات داخلی (ماهیانه) 150000 تومان
آگهی در بنر بالای سایت کنار لوگو (ماهیانه) 250000 تومان
آگهی در بنرهای کناری سایت زیر لیست بخش ها (ماهیانه) 100000 تومان

خواهشمند است برای درج آگهی ابتدا در سایت ثبت نام نموده و آگهی خود را به صورت کامل ثبت کنید.در صفحه آخر ثبت آگهی اطلاعات شماره حساب و شماره کارت مدیر سایت نوشته شده است.پس از واریز وجه مورد نظر ، شماره فیش واریزی خود را به یکی از تلفن های 09125777818 یا 09375443163 اس ام اس کنید یا از طریق تماس تلفنی اعلام نمایید.

شما می توانید تمامی سوالات خود را از ساعت 10 تا ساعت 22 با یکی از شماره های زیر در میان بگذارید:

09125777818

09375443163


--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "جدیدترین اهنگ ها و عکس های لو رفته از بازیگران" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به picmusic---------@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به picmusic---------+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/picmusic---------?hl=fa دیدن کنید.

0 comments:

Post a Comment