- - - --

Friday, October 7, 2011

با مديريت ارتباط با مشتری فروشتان را تا50% افزایش بدهید

IRAN  BUSINESS

 GROUP

 

"بسته های طلایی"

موجود در این ایمیل

  

1-نرم افزار كامل مديريت ارتباط با مشتريان (به همراه آموزش كامل فارسی)

CRM-Express Professional 2009

2-ایجاد انگیزه خرید در مشتری و نوابغ کسب و کار  (اورجينال)

3-آموزش تجارت در بورس فارکس

4-بسته جامع آموزش بازاریابی

5-كنفرانس بين المللی بازاريابی (3DVD)

6-تکنیکهای طلایی بازاریابی و فروش موفق (استاد حلت)

 

 

 

نرم افزار كامل

مديريت

ارتباط با مشتريان

به همراه آموزش كامل فارسی

 

 

CRM-Express Professional 2009

 در هیچ کجا نمونه این نرم افزار را نخواهید دید

CRM-Express Professional 2009

فقط كافيست

آنچه نرم افزار می خواهد را در اختيارش قرار دهيد

 

CRM: در واقع مخفف Customer Relationship Management و به معني مديريت روابط با مشتري است. تمامي واحدهاي اقتصادي تمايل دارند با مشتريان خود ارتباط قابل قبولي برقرار نمايند. واحدهاي مختلف اقتصادي جهت حفظ مشتريان خود به اصل مديريت بر مشتري روي آورده اند. بر همين اساس با مشتريان و در موارد دقيق تر با تك تك آنان وارد ارتباط مي شوند. چنين ارتباطي در عصر صنعتي هزينه بسيار بالايي در برداشت اما امروزه به لطف پيشرفت تكنولوژي، برقراري چنين ارتباطي نيز ارائه خدمات ويژه به مشتريان، بسيار ارزانتر شده است. نمونه شركت هايي كه چنين اقدامي انجام داده اند، IBM مي باشد.

آرتور ام. هيوز در نظريه خود به 5 مورد اشاره مي كند كه در مديريت روابط با مشتري مؤثرند:

1. واحدهاي اقتصادي بايد فرآيند بازاريابي مشخصي داشته باشند.

2. بايد بتوانند به آدرس، مشخصات و ترجيحات مشتري دسترسي داشته باشند.

3. اطلاعات مربوط به تكرار خريد هر مشتري بايد بلافاصله در اختيار واحد اقتصادي قرار گيرد.

4. واحدهاي مختلف اقتصادي بايد توانايي ايجاد بانكهاي اطلاعاتي مربوط به مشتريان را داشته باشند.

5. واحدها بايد بتوانند برنامه هاي تشويقي ارائه كنند كه هر دو طرف از آن بهره ببرند.


با توجه به اطلاعات حاصل از چنين تحقيقات و بررسي هايي، واحدهاي اقتصادي بايد توجه خود را بر مشترياني كه ارزش بيشتري دارند، متمركز نمايند. آنها بايد براي برقراري ارتباط با چنين مشترياني تا 3 برابر بيش از ساير مشتريان هزينه كنند.

راههاي متفاوت و متنوعي براي جمع آوري اين اطلاعات (اطلاعات مربوط به هر مشتري) وجود دارد كه هر يك مزايا و معايب خاص خود را دارند اما نرم افزار CRMExpress Professional در نوع خود يكي از بهترين هاست.

با كمك اين نرم افزار می توانيد اطلاعات متفاوت در مورد هر مشتري خودتان را جمع آوري نموده و از آنها در ارئه خدمات برتر به وي بهره گيريد و در نهايت او را تبديل به مشتري برتر و وفادار خود نماييد؛ با اين ترتيب شاهد افزايش فروش و در نتيجه درآمد و در نهايت سود خود خواهيد بود. خدماتي خاص شامل تخفيف در برخي سفارشات يا هداياي رايگان.

پس،

اگر به دنبال افزايش فروش خود هستيد

اگر به دنبال افزايش سود خود هستيد

اگر به دنبال راهي براي وفادار نمودن مشتريان خود ميگرديد

اگر براي برقراري ارتباط منظم با مشتريان خود مشكل داريد

و اگر در برابر هربه هاي تبليغاتي خود، نتيجه قابل توجهي نميگيريد؛

دوای درد شما، CRM-Express Professional است كه می توانيد اين نرم افزار استثنائی را با آموزش كامل از ما دريافت نماييد.




اما اين محصول مناسب چه كساني هست؟


با توجه به آنچه كه ذكر شد، مشاهده مي شود كه تمامي افرادي كه به نوعي با فروش سر و كار دارند، قطعاً به چنين ابزاري براي حضور قدرتمندانه يا ادامه حضور قدرتمندانه در بازار نياز خواهند داشت.

برای مثال می توان از صاحبان مشاغل زير نام برد:
* فروشندگان مستقيم
* بازاريابان
* مغازه داران
* فروشگاه داران اينترنتي
* و هر كس ديگري كه به نوعي با فروش كالا يا خدماتي خاص در تماس است.


اين محصول به همراه آموزش كامل فارسي تقديم خواهد شد كه اين آموزش به صورت تصويري و نوشتاري است و كار با قسمتهاي مختلف نرم افزار را كاملاً توضيح مي دهد.

توجه داشته باشيد كه مي توانيد از اين نرم افزار براي انبارداري هم استفاده كنيد همينطور براي كارهاي ابتدايي حسابداري.

 

 

قیمت: 15,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید CRM-Express Professional 2009، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.




 


.برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید

 



ایجاد انگیزه خرید

در مشتری

و نوابغ کسب وکار

اورجينال

 





سمینار تصویری ایجاد انگیزه خرید در مشتری
با دوبله فارسی
4 سی دی

 

به همراه چندین کتاب صوتی در زمینه تجارت و کسب و کار به همراه کتاب صد راز ساده افراد موفق زیگ زیگلار فارغ التحصیل مدیریت از دانشگاه کارولینای جنوبی می باشد.
وی یکی از برترین سخنرانان و از برجسته ترین نویسندگان و مؤلفان در زمینه کمک به خود و خود باوری در آمریکا می باشد.
همچنین از او کتابهای و سخنرانی های بسیاری در زمینه تصویر سازی مثبت، هدف گذاری در مسیر زندگی و فروش مستقیم ارایه شده است.

شماره مجوز : 155/12140




 

قیمت: 14,800 تومان

 

روش خرید: برای خرید ایجاد انگیزه خرید در مشتری ونوابغ کسب وکار/ اورجينال /، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید
 

خرید پستی

 

 


.برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید


 

 

 

آموزش تجارت

در

بورس فارکس




بازار فارکس

بزرگترین وشناورترین بازار جهان


آموزش تجارت در بورس فارکس



آیا می دانید با هر شرایط مالی و سنی و در هر مکان میتوانید در فارکس به تجارت بپردازید؟
آیا می دانید بازار بورس فارکس گسترده ترین گردش مالی در دنیا را داراست؟
آیا می دانید افراد بسیار زیادی در دنیا و حتی در کشور خودمان با کمتر از 10 دلار وارد بازار بورس فارکس شده اند و اکنون به درآمد میلیونی در ماه رسیده اند؟
آیا می دانید حتی با 1 ساعت کار در روز میتوانید در فارکس به تجارت بپردازید؟

ما در این پکیج آموزشی بی نظیر تمامی مراحل کار را توضیح داده ایم


بازار فارکس یک بازار بین بانکی است که در آن ارزهای مختلف معامله می شوند در این بازار یک ارز را توسط ارز دیگری معامله می کنید. برای مثال اگر احساس می کنید که ارزش ارزی در حال افزایش است آن ارز را خریداری می کنید و هنگامیکه ارزش آن افزایش یافت به فروش آن می پردازید.
البته این معامله می تواند بر عکس نیز انجام پذیرد. بدین معنا که ارز گران را ابتدا بفروشید و پس از ارزان شدن بخرید. این ویژگی، دو طرفه بودن بازار است

:پس در هر معامله دو ارز وجود دارد

Major ارزهایی که در برابر دلار قرار می گیرند را ارزهای

گویند Cross rate  و ارزهایی که برابر دلار نمی باشند را

و... نمایش داده می شود، EUR/USD ، USD/JPY  برابری ارزها به شکل


معامله در فارکس را می توان در دو شعار خلاصه کرد :  ابتدا در نرخ بالا بفروشید و سپس در نرخ پایین بخرید یا ابتدا در نرخ پایین بخرید و سپس در نرخ بالا بفروشید

بازار فارکس بزرگترین بازار تجاری جهان بوده و حجم معاملات روزانه بسیار بالایی دارد. این بازار در ابتدای شکل گیری تنها بر روی بانکها و سایر موسسات دولتی بزرگ باز بود اما با گسترش علم ارتباطات و الکترونیک امروزه این بازار فرا گیر شده است. نحوه شکل گیری این بازار در بخش تاریخچه فارکس آمده است. برای موفقیت در این بازار باید تدابیری در نظر گرفته شود، این تدابیر را می توان به طور کلی به دو گروه تجزیه و تحلیل فنی، تجزیه وتحلیل خبری تقسیم کرد.
چرا و چگونه در بازار تبادل ارز جهانی معامله کنید ؟

برای تجزیه وتحلیل فنی سه نظریه اصلی وجود دارد :
1- همه چیز در روند بازار خلاصه می شود.
2- تغییر نرخها هدفمند است.
3- تاریخ تکرار پذیر است


بازار فارکس بزرگترین وشناورترین بازار جهان است.
این بازار تا کنون عرصه فعالیت بزرگترین موسسات اقتصادی همچون بانکهای مرکزی، تعاونی های جهانی و ... بوده است


نه 9 قانون طلائی برای کسب موفقیت در این بازار:
 
*همواره برای معاملات خود استراتژی داشته باشید.
*اگر شک دارید و مطمئن نیستید معامله نکنید.
*صبور باشیدو احساساتی عمل نکنید.
*در بازارهای متفاوت مالی هم زمان معامله نکنید بخصوص کسانی که تازه وارد هستند.
*روند بازار دوست شماست با او همسو گردید. به زور معامله نکنید.
*روی تمامی سرمایه خود ریسک نکنید.
*برای پوزیشنهای خود حد ضرر و سقف سود بگذارید تا بتوانید ضرر ها خود را محدود و سود خود را به موقع از بازاربگیرید.
*در این بازار دانش برابر با در آمد است پس ابتدا دانش کافی را به دست آورید، بعد به دنبال کسب در آمد باشید.
*بخاطر داشته باشید انسانهای موفق کاری را انجام می دهند که انسانهای ناموفق نه می توانند و نه می خواهند انجام دهند.
در مورد اعتبار و جهانی بودن این تجارت می توان گفت حدود 300 دانشگاه معتبر در سراسر جهان بصورت تخصصی این رشته را تدریس می کنند که از زیر شاخه های آی تی محسوب می شود. حدود 30 کانال تلویزیونی بصورت زنده اخبار و وقایع این تجارت را پوشش می دهند که یکی از معتبر ترین آنها نیز از طریق اینترنت قابل دسترسی است


:مفاهیم آموزش داده شده در این بسته بی نظیر عبارتند از

فارکس چیست؟
تاريخچه اي از بازار فاركس
فارکس چيست و چگونه بوجود آمد؟
ويژگيهاي بازار فاركس
FOREX ويژگيهاي خاص بازار
واژه نامه اصطلاحات فاركس
آشنايي مختصر با فارکس
كارگزار فاركس
Brokers
انتخاب يک کارگزار خوب
چگونه يک بروکر فارکس انتخاب کنيم؟
فرمان هاي سفارشي
انواع قرارداد
تحليل ها
تحليل معکوس
چه کساني در اين بازار موفق اند؟
چه کساني ضرر مي کنند؟
اسپرد ، کمسيون و مارجين
استراتژي معامله در فارکس
استراتژي جان مورفي
شناسايي انديكاتورها
مهمترين انديكاتورها
افتتاح حساب
ترجمه ده درس از اليوت ويو
20 قانون تجارت موفق
مقايسه بازارهاي مختلف از نظر ريسك و بازده
همبستگي ارزها
فرهنگ لغات تخصصي فاركس
مقدمه ي بر نمودارهاي شمعي
Leverage و Margin , جفت ارزي
کليات و مفاهيم بازار آتي ها
پرسش و پاسخ1
پرسش و پاسخ2
جايگاه فاركس در ايران‌(مقاله)
لغتنامه انگليسي
منايع انگليسي
 

این نسخه از آموزش فارکس در قالب یک سی دی با منوی بسیار زیبا و حاوی فایل های متنی به زبان فارسی آماده فروش است

در این نسخه از آموزش فارکس، مفاهیم و مباحث بیشتری برای آموزش وجود دارد و محیط آن نیز بسیار بهتر و ساده تر شده است

 

 

قیمت: 12,600 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش تجارت در بورس فارکس، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید
 

خرید پستی

 

 


.برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید



 
 

 


بسته جامع

آموزش بازاریابی

مجموعه پاورپوینت های آماده



این بسته به حتم یارای شما خواهد بود

بسته جامع آموزش بازاریابی-مجموعه پاورپوینت های آماده

بسته جامع آموزش بازاریابی-بیش از 50 پاورپوینت های آماده در زمینه بازاریابی و تجارت الکترونی

چرا بسیاری از شرکت ها و مشاغل کوچک ورشکـست می شوند؟
10 در صد به دلیل نداشتن محصول مناسب ورشکـست می شوند
90 درصد به دلیل نداشتن مشتری کافی ورشکـست می شوند
 

این محصول برای چه کـسانی تهیه شده است؟
اگر محصولی با کیفیت دارید و فکر می کنید فروش آن باید بیش از میزان کنونی باشد.
اگر کـسب و کار شما به خوبی رشد نمی کند و بی رونق است.
اگر برای افزایش فروش راه های زیادی را امتحان کرده اید و نتیجه دلخواه نگرفته اید.
اگر از رقابت تنگا تنگ با رقیبان خسته شده اید.
اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی فروش خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید بسته آموزش بازاریابی شمارا به طور کامل راهنمایی می کند

 

 

قیمت: 12,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید بسته جامع آموزش بازاریابی-مجموعه پاورپوینت های آماده، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید
 

خرید پستی

 

 


.برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

كنفرانس بين المللی

بازاريابی

3DVD

 

 

گنجينه جديد ترين

ايده های بازاريابی ايران و جهان در اختيار شماست

 

مجموعه ای بسيار ازشمند حاوی

ديدگاه های ايده پردازان بازاريابی ايران و جهان

 

كنفرانس بين المللي بازاريابي


" اطلاعات لازمه موفقيت است "
 


برخی موضوعات كنفرانس:


DVD شماره 1 :

- بازاريابي و مشتري مداري
- تجارت الكترونيك
- صادرات و استراتژي هاي جديد بازاريابي
- طرح بازاريابي
- عوامل و موانع بهره وري نيروي انساني در بازاريابي
- فرهنگ و جهاني شدن بازاريابي
- كارآفريني و بازاريابي
- كاربرد و تكنيك هاي بازاريابي در بنگاه ها


DVD شماره 2 :

- كاربرد و تكنيك هاي بازاريابي در صنايع
- كيفيت و بازاريابي
- گراييشات و استراتژي هاي جديد بازاريابي
- مديريت پيشرفته
- مزاياي سيستم هاي چندگانه
- نانوتكنولوژي و بازاريابي
- نقش بازاريابي و عوايد اقتصادي آن


DVD شماره 3 :

- ارتباط بازاريابي ديجيتال و مستمر در آينده
- استراتژي هاي تبليغات
- الزامات نوين در تهيه و مديريت مارك تجاري (برند سازي)
- امور بانكي در تجارت بين الملل
- امور حقوقي تجارت بين الملل
- بازاريابي پست مدرن
- بازاريابي در ونوس
- تاريخچه مارك (برند) تجاري شركت نيوا NIVEA



با خريد اين مجموعه شما با صرف هزينه اي ناچيز در يك كنفرانس بين المللي بازاريابي به زبان فارسي شركت مي كنيد!

شماره مجوز: 155/2033

 

 

قیمت: 9,000 تومان

 

روش خرید:برای خرید كنفرانس بين المللي بازاريابي، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید پستی

 

 


 

 

 

تکنیکهای طلایی

بازاریابی و فروش موفق

(استاد حلت)

 

 

تقدیم به آنانکه

خواهان رسیدن به تمامی آرزوهایشان هستند

تکنیک های  طلایی بازاریابی و فروش موفق احمد حلت

در هر کاری یا بهترین باشید یا اولین !!
 


چگونه فروش کالا خود را زیاد کنیم ؟!

چگونه بازاریابی موفق باشیم ؟!


به کارتان ایمان داشته باشد و با عشق درباره آن حرف بزنید.

وقتی شکر گزار نعمات خداوند هستید ، برکات الهی را به سوی خود جذب می کنید.

برای خدماتی که ارایه می دهید از خداوند برکت بطلبید.


 

http://iraniankala.com/ppicads/1261580776.jpg


 

چطور فروش خود را چندین برابر کنیم ؟!

همواره در معملات تان ،عشق را جاری سازید

پیگیری در کار عین جادوست به معجزه آن ایمان بیاورید

کاینات بی کران سخاوتمند است ،بهترین باشید تا بهترین ها را در یافت کنید  


 


قیمت: 8,500 تومان

 

روش خرید:برای خرید تکنیکهای طلایی بازاریابی و فروش موفق، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



 

 

 


.برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید

 

 

با تشکر

به امید موفقیت و کامیابی شما

0 comments:

Post a Comment