- - - --

Wednesday, October 19, 2011

کالاهای خود را تا 99% زیر قیمت بازار خرید کنید


بزرگترین سیستم مزایده آنلاین در ایران-بیدساز
 کالاهای خود را تا 99% زیر قیمت بازار خرید کنید
در  سایت بیدساز شما می تونید درست مانند مزایده های واقعی، که بارها حضوری یا در تلویزیون دیدین، کالاهای فوق العاده ای رو با قیمتهای بسیار باورنکردنی و به قول خود سایت تا 99% زیر قیمت بازار بخرید!
شیوه بسیار جالبی داره که بطور خلاصه، برای اطلاعات اولیه، قسمتی از اونو در ایتجا توضیح میدم و برای کسب اطلاعات کامل میتونید به خود سایت که لینکشو در پایین قرار دادم، مراجعه کنید.
برای ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک نمایید
 
خلاصه ای از قوانین سایت: 
پس از ثبت نام ، به تمامی کاربران 5 امتیاز به عنوان اعتبار اولیه جهت شرکت در مزایدات داده می شود . کاربرانی که قصد خرید اعتبار بیشتری دارند باید خرید خود را بر اساس تعرفه های موجود در پنل کاربری خود به انجام برسانند.
هر کاربر به ازای معرفی هر عضو جدید 3 امتیاز پس از فعال شدن اکانت فرد معرفی شده دریافت میکند.
همه حراجها با قیمتی در حدود 1% الی 10% قیمت واقعی کالا شروع می شوند.
با هر بار افزایش قیمت، صد ریال (ده تومان) به قیمت کالا اضافه می شود.
همچنین، با هر بار افزایش قیمت، معمولا یک عدد بلیت از بلیتهای شما مصرف می گردد.
شمارش معکوس همچنان ادامه می یابد تا زمانی که به یک دقیقه آخر برسد. از این لحظه هیجان واقعی شروع می شود. چون از این بعد، هر بار که پیشنهاد افزایش داده شود، بین ده تا سی ثانیه به شمارشگر اضافه می شود. این افزایش جزئی زمان برای آن است که در یک دقیقه آخر بقیه فرصت فکر کردن و تصمیم گیری و اعلام پیشنهاد را داشته باشند. درست مثل حراجهای واقعی که وقتی حراج را بالا می برید، مسئول حراج مثلا می گوید صد تومان یک! صد تومان دو! صد تومان سه! فروخته شد !
هنگامی که شمارش معکوس به عدد صفر برسد، کسی که آخرین پیشنهاد را داده باشد، برنده مزایده اعلام می گردد.
تمام محصولات و کالاهای ارائه شده در این سایت کاملا نو و اصل بوده و کوچکترین فرقی با آنچه در فروشگاههای واقعی می بینید ندارد. شما حتی می توانید به جای در یافت جنس، از ما بخواهید آن هزینه را به فروشنده کالا در نزدیکی محل سکونت شما پرداخت کنیم و شما آن کالا را از او دریافت کنید. در این حالت فروشنده حتما باید معتبر بوده و مسئولیت ارائه جنس صحیح از طرف فروشنده، با خود شما می باشد.
دلیل این که در این سایت می توان کالاهای بسیار نفیس را با این قیمتهای باور نکردنی خریداری کنید، آن است که شرکت کنندگان در مزایده ها برای شرکت در هر مزایده بلیت ارائه می کنند و این بلیتها با قیمتهای بسیار کمی قابل خریداری هستند و یا با معرفی دوستان به سایت بطور مجانی ارائه می شوند. ما باقیمانده قیمت کالای خریداری شده را با هزینه بلیتهای خریداری شده، جبران میکنیم.
شما حتما لازم نیست که تمام مدت در مقابل کامپیوتر باشید، بلکه می توانید برای مواقع ضروری، از روباتهای خودکار ارئه شده در سایت استفاده کنید تا طبق شرایط تعیین شده توسط شما، اقدام به افزایش پیشنهاد کنند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد به قسمت راهنمای سایت مراجعه نمایید.
در این سایت انواع مختلفی از مزایده ها ارائه می شود که برای عادلانه کردن شرایط برای همگان در نظر گرفته شده است. برای مثال حراج تازه کارها فقط برای کسانی است که تا کنون در هیچ حراجی برنده نشده اند و یا حراجهای رزرو اختصاصی، پس از رسیدن به مبلغ رزرو، اجازه ورود شرکت کنندگان جدید را نمی دهد و فقط شرکت کنندگانی که اقدام به رساندن مبلغ مزایده به مبلغ رزرو کرده باشند می توانند در حراج با هم رقابت کنند.
هر شخصی مجاز است تنها به عنوان یک کاربر در هر مزایده شرکت کند، این بدان معناست که هر کاربر باید تنها یک شناسه کاربری در بیدساز داشته باشد.
توصیه میکنم یه سری به سایت بزنید، کالاهای ارائه شده در مزایده و قیمتهاشون واقعن باور نکردنی اند.
 
راستی دوستان به این نکته توجه کنید
با معرفی هر کاربر جدید به بید ساز ، 3 اعتبار رایگان دریافت میکنید

0 comments:

Post a Comment