- - - --

Friday, October 21, 2011

Ax Hae Jaleb Va Didani Ba ZirNevis Farsi [No.9] Ba Ham Bekhandim

در صورت باز نشدن عکس ها از منو بالا بر روی گزینه Show Images با Display images below کلیک کنید.
در صورتی که ایمیل را در Spam دریافت کردید برای دریافت مجدد ایمیل در Inbox بر روی گزینه No Spam کلیک کنید.
دوستان عزیز خیلی تنبل شدین ! این ایمیل ها رو برای دوستانتون هم بفرستید حتما
ایمیل ها رو Forward کنید همیشه تا دندونات سفید شه
ارسال عکس ها و زیرنویس توسط hamed_elec_p@yahoo.com  
ضایع ترین پروفایل های ایرانی فیس بوک !

این عکس موردی نداره هاااااا فقط من موندم چه بلایی سر خشتک این بنده خدا اومده
:O
ناگفته نمونه ما میدونیم این دم اون سگه هستش !
ولی یه لحظه واسه ما شبهه ایجاد شد

تاحالا به این فکر نکرده بودم که عکس مدلینگم می شه رو ماشین ظرفشوئیم گرفت !!!!!!!!!!!!!!!! من قبلا واسه یه عکس معمولی مدلامو میشوندم بالای یخچال .. !!!

من به آینده تو ایمان دارم تو با همین فوتوشاپ یه روزی روی کریس آنجل و کم میکنی !!!! میدونم هیشکی مثل تونمیتونه رو گل وایسه دمت گرم.. منتظر عکسای بدیت هستیم

بدون شرح !!!!

بچه جان خوب یه عرق نعنا می خوردی دل دردت که خوب شد بعد میومدی فیسبوک عکس آپ می کردی !!!!!!!

یارو از ناحیه قلوه سمت چپ حذف شده بعد از ناحیه کتف تو کادره !!!! آخه دختر صلواتی حالا یارو اون گوشه بود چیکار به تو داشت آخه ؟ یعنی کلا با یارو حال نمی کنی فقط با این قسمت که بغلت کرد حال کردی ؟؟ نه که چی آخه ؟؟

من موندم الان این چیه گذاشتی پروفایلت ؟؟؟؟
خواستی ببینی Alte فتوشاپت سالمــــــــــــــــــــــ
ـــه ؟؟
یا خواستی کلا" ما رو با کاربردش آشنا کنی
ابن چیه آخه برادره من !

خوب الان این عکس یعنی چی ؟؟ الف) شبا که ما می خوابیم آقا پلیسه بیداره ب) من نماینده حمایت از پشم و پیلی مردان در ایرانم ج)من حتی زیر بغلمم پشم و پیلی داره د) من موقع خواب می ذارم پشم و پیلیم هوا بخوره تا پیازش تقویت شه و خوب رشد کنه ح)من به بلوغ رسیدم ، باور نداری زیر بغلمو نگاه کن ه) همه ی موارد به جز گزینه » ن « ..... با تشکر ستاد پشم و پیلی

ولی ای کاش یه دامن کوتاه با پشم و پیلی فراوون می پوشیدی با یه روژ قرمز جیگری که در خرمنی از سیبیل خودنمایی می کنه !!! اون وقت کلا خوراک یه هفته ما بودی !!!! آقا دمت گرم :)

گاگول خان اینجا گاگول خان اونجا گاگول خان همه جـــــــــــــــــــا

من عاشق این عکسام که توش از روش موج مکزیکی،سوئدی،ایرانی،استفاده می شه .. جان شما یه انقلابی تو من این عکسا ایجاد می کنه که نگـــــــــــــــــــــــــــــــــو ...

آقا این عکس اگه مدالِ طلای ضایع ترین پرفایل های فیسبوک رو نگیره حتما" نقرشو میگیره 
بعلـــــــــــــــــــــــ
ــــــــــه

من پاريس هيلتون.... اينجا، روي فرش قرمز 
وايسادم... 
عكس يه بابايي رو هم دادن بهم نميدونم برا چي!
!! I love u pmc

خو الان که چی مثل مگسِ ِ له شده ، چسبیدی به دیوار ؟؟؟ تُن دسشویی بزرگ دادی به عکست ؟؟؟ نه که چـــــــــــــــــــــی ؟؟؟؟؟ بابا این مدلا خز شد به مولـــــــــــــــــــــا ....

والا ما که نفهمیدیم اون خون چه معنی میده!!ولی عمیق که بهت نیگا کردم میخوای مثلا بگی خون اشامم!؟تو که به قیافت نمیخوره حتی سرپا بشاشی!!!ولی از یه زاویه دیگه که نیگات کردم متوجه شدم که میخوای با اون خون بگی کتک خورت ملسه!!

بهترین کامنت و به عنوان کپشن با نام مبارکتون زیر عکس می ذاریم :)

بر عکس احسان غفاری و آری و ملینای عزیز که محدودیت در ادد کردن واستون گذاشتن ایشون هیج محدودیتی تو کتش نمی ره حتی در صورت اکسپت نکردن تلفنشم گذاشته که با یه تلفن قضیه اوکی شه .. اگه تو مراسم عقد و عروسیم با کسری دوماد مواجه شدین به این تلفن زنگ بزنید

الان مثلا" داشتی می رفتی تو بازار میوه و تربار یهو ازت عکس گرفتن؟؟ یا می خوای بگی این روز ها همه به عکس ما میرینن شما چطـــــــــــور ؟؟؟؟ اُه جون من اون گوجه فرنگیه رو اندازه کلته !!!! هی وای من بادوم رو !!!!! خدایی منظره از خودت جالب تره دمت گرم منتظر عکسای بعدیت هستیم :)

داداش قربونت با صندل لا انگوشتی رفتی وسطه جاده عکس گرفتی نمیگی عکستو می ذارن اینجا فدایی پیدا می کنی ؟ دِ نکن این کارارو با ما

الان مثلا" حواست نیست دارن ازت عکس می گیرن ؟؟ اون عکس وسطیه کشته من و با دماغ اومدی تو دوربین که بگی من حواسم اصلا"نیست ؟؟.. مام کلا" اینار و گفتیم که بگیم اصلا" حواسمون به ادیتت نیست

یعنی من موندم اون خانمایی که مدل مو هاشونو به این شکل فوکل منفجر شده درست می کنن به نمای پشت سرِ موشون تا حالا فکر کردن ؟؟؟ یا کلا" این مدلشه ؟؟؟ : به قوله : Masoud Mollaei احتمالا اون گوله ی بالای سرش,پنت هوس شپشهای مایه دارشه!! :دی

خدا کنه یه روز برسه همین که آب دماغت و کشیدی بالا رنگ چشمای منتظرین فوتوشاپ هی پشت سر هم عوض شه که اینا اِِِِنقد ننه بابای فوتوشاپ و یکی نکنن !!!!

روش های رفتن به خارج ....
1_ با ماشین
2_ با اتوبوس
4_ با هواپیما
5_ با قاچاق
6- با فتوشاپ ... !!!

الان مثلا میخواستی بگی منم میخوام عین مایکل جکسون که خودشو سفید کرد منم میخوام خودمو سیاه زنگی کنم جای اون مرحوم رو بگیرم؟! یا میخواستی بگی منم بلدم پنکک برنز بزنم عین این دخملا! اون عینک هم که دیگه اصلا اوج هنر!!!! ترکیب فوتوشاپ و 3D چی میگه؟! بدجور ذهنمو به خودت مشغول کردی! با این عینکه!

اینم یه نوع ادیت فشن با طعم و نکتار کیوی..ولی‌ من احساس می‌کنم اگه با طعم و نکتار گلابی لهٔ شده بود بیشتر جواب میداد یا خیار پلاسیده...
+++========================+++
ارسال توسط abnhsena_omid@yahoo.com  
پـَـَـ نــه پـَـَـــ
ستاد مبارزه با پ نه پ (جديد)
به بابام گفتم سوئيچ ماشينو بده ...... گفت : مي خواي بري جايي؟ ... گفتم : بله پدر عزيزم
(ستاد مبارزه با فتنه ي پَ نَ پَ - واحد فرزند صالح)

به دوستم گفتم برو بالا نردبون چراغ و ببند گفت بچرخونمش؟ميگم اگه سختت ميشه تو بگيرش من نردبون و ميچرخونم

رفتم خونه سالمندان عيادت پدربزرگم,مسئول اونجا ميپرسه:شمام اومدين عيادت؟ميگم نه خونه سالمندان طلبيده اومديم زيارت

رفتـــم بــه کنـــار دلــبرم با شــادي
گفتـا کـه چـه خوب ياد من افتــادي
گفتـم صـنما تــو عشق را استـادي
گفتا پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو ياد من ميدادي
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ و درد زهـــر مــاري
 
رفتم ساندويچي، ميگم آقا يه هات داگ با سس مخصوص بدين. ميگه ميل مي کنيد؟ ميگم: بله، دستتون درد نکنه
(گشت مبارزه با فتنه پـَ نه پـَ ، واحد سيار غذاخوري ها و رستوران ها)

ميخوام مسواك بزنم
مامانم مي پرسه ميخواي مسواك بزني؟؟
ميگم بله مامان جون..
ميگه خمير دندونم روش ميزني؟؟
ميگم بله مامان جان..
ميگه خاك تو سرت اين همه موقعيت پ ن پ درست كردم واست استفاده نكردي

منم گفتم پ ن پ خز شده مامان جون

بچه داييم به دنيا اومده. همه خوشحال و اينا. مامان بزرگم برگشته ميگه حالا ميخاين براش اسم بذارين؟ميگم...اگه شما صلاح بدونين
(ستاد مبارزه با فتنه ي پَ نَ پَ – واحد احترام به بزرگتر)
 
رفتيم پايگاه انتقال خون ميگه شمام اومدين خون بدين؟ گفتم بله اومديم خون بديم. شما هم بفرماييد بساط لودگي تون رو جاي ديگه پهن کنيد. يارو همون جا به گريه افتاد و ابراز پشيموني کرد.
[ستاد مبارزه با فتنه پــَ نــَ پــَ - واحد نهي از منکر]
 
تو صف بربري نوبتم شده يارو ميگه بربري ميخواي؟ميگم نون باشه بقيش مهم نيس
 
از اتاقم اومدم بيرون ،در دستشويي رو باز کردم .مامانم ميگه داري ميري دستشويي؟ميگم نرم؟؟؟

به مامانم ميگم پول بده!!!ميگه اونايي که دو روز پيش گرفتي چي شد؟؟نکنه همشو خرج کردي؟؟؟ تا اومدم بگم پـَـ ....زد تو دهنم,نذاشت حرف بزن
من فقط ميخواستم بگمپـَـَـس اندازشون کردم
 
ماه رمضوني 6 صبح رفتم تهران، 9 شب برگشتم خونه خسته و کوفته ميپرسم مامان شام چي داريم؟
ميگه گشنته ؟چند ثانيه سکوت ميکنم، چشامو ميبندم و يه نفس عميق ميکشم . آروم و با طمانينه ميگم : بله گشنمه
[ستاد مبارزه با فتنه پــَ نــَ پــَ - واحد کظم غيظ]
 
نوزاده تو بغل مامانش گريه ميکرده مامانه ميگه قربونت برم گرسنته؟ بچه هه به اذن خداوند ميگه پَ نَ پَ دارم براي گرسنگان و زلزله زدگان سومالي گريه ميکنم
(واحد نفوذي پ نه پ)
 
رفتم سوپري گفتم يک نوشابه زرد بديد
فروشنده گفت: منظورتون نوشابه پرتقالي که نارنجي رنگه؟
گفتم: بله، منظورم همون بود. ببخشيد
[ستاد مبارزه با فتنه پـ نـ پـ واحد فرهنگ.سازي به جاي حاضر جوابي]
 
رفتم دستتشويي هي دارم در ميزنم! ميگه هاااان، دستشويي داري؟ پـَـــ نــه پـَـــ خواستم بگم آخريم مهلت ثبت نام جشنواره حساب هاي قرض الحسنه بانک صادراته، جا نموني! طرف اومد بيرون گفت خاک بر سرتون کنن که فقط بلدين از اين چرت و پرتا بگين (کميته مبارزه با فتنه پـَـــ نــه پـَـــ , ستاد سيار مستقر در توالت عمومي)
 
تو اتوبان داشتم لايي ميکشيدم،يه زانتيا اومد گفت داري لايي بازي ميکني؟؟؟ گفتم: پــ نــ پـــ دارم واست عربي ميرقصم!!! گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل
(ستاد مبارزه با پ نه پ واحد اتوبان)
+++========================+++
سری نهم عکس های جالب با زیرنویس فارسی هم تموم شد
Forward یادتون نره !! این ایمیل رو برای دوستانتون هم بفرستید
امیدواریم این چند دقیقه که با ما بودید لبخند روی لباتون تشسته باشه
ما سعی میکنیم در هفته 4 یا 5 تا از این ایمیل ها برای شما عزیزان داشته باشیم و بتونیم شما رو شاد کنیم
لطفا عکس های قشنگتون رو به همراه زیرنویس به ایمیل Kiyeh@yahoo.com ارسال کنید تا به اسم خودتون توی ایمیل های بعدی برای همه ارسال کنیم
لطفا برای حمایت از ما این ایمیل رو برای دوستانتون ارسال کنید
اگر برای بهتر شدن این بخش پیشنهادی دارید برامون بفرستید ممنون از شما
 
لطفا این ایمیل را برای دوستان خود هم ارسال کنید (Forward)کنید.

0 comments:

Post a Comment