- - - --

Saturday, October 29, 2011

Ax Hae Jaleb Va Didani Ba ZirNevis Farsi No.11 Ba Ham Bekhandim

در صورت باز نشدن عکس ها از منو بالا بر روی گزینه Show Images با Display images below کلیک کنید.
در صورتی که ایمیل را در Spam دریافت کردید برای دریافت مجدد ایمیل در Inbox بر روی گزینه No Spam کلیک کنید.
+++========================+++
چرا در اسپانيا باران ميبارد اما در عربستان نميبارد
.
.
.
.
اسپانیا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عربستان
+++========================+++
پـَـَـ نــه پـَـَـــ
ارسال شده توسط : abnhsena_omid@yahoo.com
رفتيم بليت کانادا بگيريم زنه ميگه سياحتيه؟
ميگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ زيارتيه ميخوام برم امامزاده سيد ريچارد
رفتيم سر خاک يکي از فاميلامون ساکت نشستيم پسر خاله ام ميگه ساکتي!!! پــــ نه پـــــــ بلند شم برات سيا نرمه نرمه رو بخونم
يارو عکسمو ديده ميگه:اااا دماغ خودته اين؟
پـَـَــــ نــه پـَـَــــ دماغ اجدادمه که بيني به بيني، نسل به نسل منتقل شده الان رسيده به من!!!!
با دوستم رفتيم تو يه مغازه ي شلوغ که عسل طبيعي ميفروشه؛ نوبت ما که ميشه طرف ميگه:شمام عسل ميخواين!؟ ، پـَـَـــ نــه پـَـَـــ دوتا زنبوريم اومديم استخدام شيم
تو بهشت زهرا دنبال قبر يکي مي گشتيم. يه ادم خوشحال اومده داره با ما رو سنگ قبرا رو مي خونه. بعد ميگه دنبال قبر کسي مي گردين؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دستيار عزرائيلم اومدم ببينم کسي زود تر از موقع نمرده باشه

زنگِ خونه رو ميزنم مامانم ميپرسه ميخاي‌ بيايي تو ؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ مي‌خوام ببينم اف اف سالمه يا نه
صبح رفتم کنکور بدم .مراقب ميگه تو هم اومدي کنکور بدي؟ پـَـَـ نه پـَـَـ اومدم اينجا برم دسشويي
ماشينم بنزين تموم کرد وسط جاده, واستادم دم جاده يکي ? ليتر بنزين از ماشينش بهم بده که فقط خودمو برسونم به يه پمپ بنزيني, يکي زد بقل گفت آقا بنزين براي ماشينت مي‌خواي؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ مي خوام باهاش خودمو آتيش بزنم!
رفتيم پايگاه انتقال خون ميگه شمام اومدين خون بدين؟پـــ نه پــ ما پشه ايم اومديم مهموني…!!!
ساعت 5 صبح زنگ زده..گوشي رو برداشتم به زور دارم جواب ميدم..ميگه خواب بودي؟؟پـَـَـ نــه پـَـَــــ داشتم سر گلدسته ي مسجد محلمون اذان ميگفتم صدام گرفته
خونمون رو عوض کرديم به بابام ميگم کي واسه خونه خط ميگيري؟
ميگه خط تلفن؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ خط نستعليق روزي دوبار هم از روش بنويسيم
براي طرح يه شکايت رفتم کلانتري طرف مي گه از کسي شکايت دارين ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ
اومدم فرار مايکل اسکافيلد رو از فاکس ريور گزارش کنم
تو اين گرما که سگ تب ميکنه رفتم سوپر مارکت ميگم يه ايستک بديد يارو ميگه خنک باشه؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ گرم بده ميريزم تو نعلبکي خنک بشه!
ميگه امتحانِ چي داري؟؟؟ميگم وصايا,,,ميپرسه وصاياي امام؟؟؟
پـَـَـ نــه پـَـَــ… وصاياي اليزابت تيلور …
بعد از چهار ساعت از کنکور تو هوا ?? درجه اومدم خونه خواهرم ميگه خسته اي؟ اگه نيستي منو ببر يه جايي ميخوام خريد کنم.
پـَـَـ نــه پـَـَــ. نه خسته نيستم تو جلسه کنکور لحاف دشک انداخته بودم داشتم قليون ميکشيدم
داريم لوازم ميزاريم توي ماشين که بريم مسافرت.
همسايمون ميگه داريد ميريد مسافرت؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ قراره از امشب توي ماشين زندگي کنيم!
به مامانم ميگم قوري کجاست ؟ ميگه ميخواي چاي بخوري ؟!
پــَ نه پــــــَ ميخوام دست بکشم روش شايد غولي چيزي ازش درومد!!!!!!
رفتم فروشگاه ميگم سيخ داري؟
ميگه برا کباب؟
پ ن پ برا خاروندن ديافراگمم از تو دهنم مي خوام
کارت سوخت ماشينو برداشتم دارم ميرم بابام ميگه ميري بنزين بزني؟؟؟ . . .پـَـَـ نــه پـَـَــ ميرم آب هويچ بريزم تو باکش نور چراغاش زياد شه
مرغ عشقم مرده و درحالي که پاهاش روبه بالاس افتاده کف قفس. دوستم اومده مي گه : اِ مرغ عشقت مرد؟ بهـــش گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ کمر درد داشته دکتر گفته بايد طاق باز دراز بکشه کف قفس
ماشين رو بردم سرويس ، ميگم فـــيلترش هم بذار ، ميگه فيـــلتر هوا؟
پ نه پ فيلتــر شکن بذار ماشين شبا بتونه بياد فيسبوک
يارو تو مترو داره چراغ قوه ميفروشه، صداش کردم اومده ميگه چراغ قوه ميخواي؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ يه لقمه ميرزاقاسمي آوردم واسه ناهارم تنهايي نمي چسبيد گفتن بياي باهم بخوريم
داداشم گفت چرا بال بال ميزني؟چيزي پريد تو گلوت؟گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم خودم رو آماده پروار ميکنم
به دوستم ميگم ببين تن ماهي تاريخ انقضاش کيه؟ ميگه يعني تاريخ خراب شدنش؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تاريخ عروسي ننه باباي ماهي اس ميخوام واسشون جشن سالگرد بگيرم
تو آشپزخونه استکان و قندون از دستم افتاد شکست با صداي خفن. مامان اومده ميگه چيزي شکوندي؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ شيشه ي نازک تنهايي دلم بود منتها صداش رو گذاشتم رو اکو حال کنين
بنده خدا چاقو خورده در حد بنز داره ازش خون ميره برديمش اورژانس پرستار ميگه آوردين بستري کنين؟
ميگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ آورديم خون بده بريم
کله صبحي رفيقم ميخواست بياد درس بخونيم بهش زنگ زدم گفتم دوتا نونم بگير بيار
گفت واسه صبونه؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ واسه ذخيره سازي تو روزاي سخت زمستون
خواهرم از بيرون مياد خونه..ميبينه پشت سيستمم…ميگه کامپيوتر روشن کردي؟؟؟پـَـَـ نــه پـَـَــــ دکتر گفته بشين جلوي مانيتور خاموش زل بزن بهش واسه چشات خوبه…!
ميري مسجد وضو بگيري تا نماز بخوني ميبيني يه آقايي ميرسه ميگه پسر جان وضو ميگيري ميگي پـَـَـ نــه پـَـَــــ ميخوام قزل آلا صيد کنم
نون بربري خريدم همسايمون منو ديده ميگه نون بربريه؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ ماشين جديدمه طرح بربري توليد شده
تو لباس فرم منو ديده، ميگه سربازي؟
پـَـَـ نــه پـَـَــ عضو سياه لشگر سريال مختارم محل فيلم برداري رو گم کردم
ساعت 6 صبح رفتم برا امتحان دانشگاه، نگهبانه ميپرسه امتحان داري؟ ميگم پــَ نه پــَ اومدم خمير بگيرم بدم دست نونوا
در پارکينگ و باز کردم برم تو يارو اومده جلوش پارک کرده ميگه مي خواي بري تو؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ درو باز کردم هواي کوچه عوض شه
تو هواپيما نشستم دارم دعا مي خونم بغل دستيم مي گه دعا مي کني سالم برسي؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ دوست دارم صحنه سقوط هواپيما رو از نزديک ببينم دعا مي کنم سقوط کنيم
از بالا در دارم ميام تو خونه بابام از راه رسيد ميگه باز تو کليد يادت رفت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم آمادگي جسمانيمو تست ميکنم امشب ميخوايم بريم سرقت!!!
يکي‌ زنگ زده ميگه شما فرشادين ميگم نه ميگه پس اشتباه گرفتم؟ پـَـَـ نــه پـَـَـــ من فرشادم صداي تورو شنيدم آلزايمرگرفتم يادم نيست !!!
زنه شيکمش اومده جلو ، رفيق ما ميپرسه اين حامله س؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَـ اين زن آقا گرگه اس، شنگول رو خودش خورده، منگول رو داده شوهرش
تا کمر رفتم تو موتور ماشينم که ببينم چه مرگشه ، رفيقم اومده ميگه داري تعميرش ميکني ؟
پــــ نه پـــــ دارم با گِيج روغن درد و دل ميکنم !!
اومده از خواب بيدارم کرده ميگه خوابي ؟
پـــــ نه پــــ دوستم چشم گذاشته منم رفتم زير پتو قايم شدم نصف شبي
حسيني با يه دست پسره رو گرفته ميگه با ياد چي ميري کنکور بدي؟پسره ميگه با ياد خدا…..پـَـَـ نــه پـَـَــــ بگه به ياد دوست دخترم ميرم سر جلسه
با دوستم رفتيم دکتر واسه عمل بينيش دکتر ميگه ميخواي بينيتو کوچيک کني؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومديم بکوبيمش ? طبقه بسازي!!!
کامپيوترم يه ويروس گرفته بود رفتم کلي پول آنتي ويروس اورجينال دادم بعد سه ساعت اسکن ويروسه رو پيدا کرده پيغام داده:
آيا مطمئن هستيد که مي خواهيد اين ويروس را حذف کنيد؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ مي خوام ازش نگهداري کنم بزرگ بشه، بشه عصاي دستم نور چشام !!
رفتم سم بخرم واسه سوسک يارو ميگه ميخواين سريع بميره؟!
پَـــ نَ پَـــ ميخوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگيرم!!
رفتيم پارکينگ بيمه تو اون گرماي داغون وايساديم تو صف . يارو بر ميگرده مي پرسه شمام تصادف کردين ؟ ميگم پ نه پ اومديم از تصادف سايرين عبرت بگيريم!!!
دارم واسه وبلاگه نظر ميذارم آبجيم اومده ميگه داري نظر ميذاري؟
پـــ نــه پــــــ مي خوام تست کنم ببينم دکمه ي ارسال درست کار ميکنه؟
+++========================+++
جک
غلـــــــط نامــــــــه کد خدا !
کولر:زمانی که یک لر به مکانی رفته باشد و بین ما نباشد
وردربرمن : به گویش محلی، برای من هم بردار
تفکیک جنسیتی : تف انداختن و لگد زدن به جنس مخالف
Frozen : (فروزان(با لهجه خارجی
موت زارت : سكته! يهويي تلف شدن
Nothing : ناچیز
گوزپیچ : آنکه باد معده اش بوی هلو میدهد،آنکه با گوزش هوا را معطر میکند
کامران : راننده کامیون
بیسکوییت : کسی که 20 بار تصمیم گرفته ترک کنه
Username : اسمتو زر بزن
حلال زاده : هر کسی که پدرش،قد خمیده ای داشته باشد!!
Ask me : از من عکس بگیر
جــاکش : ظرفی برای نگهداری کش
مهران : شخصی که در هوای مه آلود رانندگی می کند
PPTP : فردی با تیپ انی
جانمازی : بگو آذی جان صدات میاد
پنهانی : قلمی که جای جوهر با عسل مینویسد
درون گرا : کچلهای داخل خانه
برون گرا : کچلهای خارج از خانه، کچلهای خارجی
روبوسی : پارچه ای که روی بوس می کشند
پهناور : کسی که مدفوع گاو می آورد
Superman : مرد بقال
مارچوبه : عصای حضرت موسی
کنتس : به اصفهانی یعنی این سیگار کنته
زندایی : علی دایی پس از عمل تغییر جنسیت
لالایی : هشدار پلیس بزرگراه به رانندگان در کشورهای عرب زبان
در میان گذاشتن : لای چیزی کردن
شاطر : کسی که در خرابکاری استاد است
بیگلی بیگلی : پدربزرگ بروسلی، بزرگ خاندان لی‌
پسمانده : پ نه پ رفته!
کامبیز دیرباز : باز هم زنبورا دیر اومدن
Diamond Ring : داییمون زنگ زد
مناجات : انواع مونا
کره حیوانی : بیچاره ناشنواست
گالیله : شب جمعه
ثانیه ها : هوا آفتابیه ها!
انبر : داروی برطرف کننده اسهال
جوش شیرین(2) : فرهاد بیچاره که برای شیرین هی جوش می زند
سندباد : گوزی که به همراه شن و ماسه بیرون میآید
خشنود : کسی که لُختش قشنگ باشد
مالاریا : کلمه ای که اهالی لار اول هر جمله میگویند
کلکته : بین گربه ها کل افتاده
املای فارسی: فارM سی
خاموش : موش نپخته
شیاف : او خاموشه
مزدور : نوعي موز كه در مناطق دور مي رويد
ديپلماتيك : فرد ديپلمه اي كه ماتيك زده
گٔل بسر عروس : عروسی‌ که خوب ضربهٔ سر میزند*
How Could You? : شما چگونه کود می‌دهید ؟
خانوم گُل : بازیکن دارنده بیشترین تعداد گٔلِ زده در لیگ فوتبال زنان
Software : حرفهای چرند اما لطیف و دلنشین
واویلا : ویلایی که درش به روی همه باز است
Pre-wash with mouthwash : پریوش با مهوش
سنجد(2) : کسی که هم سن جدش باشد
رو به راه : مسیر عبور و مرور روباه
نمک آبرود : نام جدید دریاچه ارومیه
اصول کافی : راه و روش قهوه درست کردن
چاقو ضامن دار : در شیراز، به شخص فربه‌ای که یکی‌ از اهالی محل ضمانتش را کند گویند
ضامن آهو : قسمتی از بدن آهو که اگر آنرا بکشیم آهو با سرعت بالایی می دود
شیرموز : گونه‌ای شیر که حیوانات جنگل روی پوستش سر میخورند
هارون : اصطلاحی که شیرازیها هنگام یافتن رانِ مرغ در غذا بکار میبرند
جنسیتی : شهر ارواح
سوریه : آبشش
دايميتيكون(قرص) : دايي مهدي وضعش خرابه
گوگولی : فرزند بروس و گوگوش
علامه مجلسی : علامه ی درشت و رسیده
شربت انبه : شربت عن بهتر است
Flashback : آنکه برق باسنش آدم را کور می کند
مكار : كسي كه تخصص اپل دارد
+++========================+++
سری یازدهم عکس های جالب با زیرنویس فارسی هم تموم شد
Forward یادتون نره !! این ایمیل رو برای دوستانتون هم بفرستید
امیدواریم این چند دقیقه که با ما بودید لبخند روی لباتون تشسته باشه
ما سعی میکنیم در هفته 4 یا 5 تا از این ایمیل ها برای شما عزیزان داشته باشیم و بتونیم شما رو شاد کنیم
لطفا عکس های قشنگتون رو به همراه زیرنویس به ایمیل Kiyeh@yahoo.com ارسال کنید تا به اسم خودتون توی ایمیل های بعدی برای همه ارسال کنیم
لطفا برای حمایت از ما این ایمیل رو برای دوستانتون ارسال کنید
اگر برای بهتر شدن این بخش پیشنهادی دارید برامون بفرستید ممنون از شما
 
لطفا این ایمیل را برای دوستان خود هم ارسال کنید (Forward)کنید.

0 comments:

Post a Comment