- - - --

Saturday, October 22, 2011

رژیم غذایی و تناسب اندام صدف

 
تقدیم به آن دسته از عزیزانی  که تناسب اندام دغدغه روز و شبشان است...
اکنون علم و تکنولوژی و خلاقیت  را به کار گرفتیم

 
تا به کمک شما بیائیم تا به یاری یکدیگر ایرانیانی سالم خوش اندام و شاد بیافرینیم
 در  پکیج اوریجینال و فوق العاده + دفترچه راهنکای استفاده از این مجموعه

 
به همراه مجوز وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران
این رژیم توسط یک تیم از متخصصین مجرب در امر تغذیه که دارای تائیدیه این اشخاص می باشد و بسیاری از متخصصین بنام در امر سلامتی و رژیم غذایی٬ تهیه و آماده شده است. با مراجعه به بخش منابع سایت می‌توانید کلیه منابع استفاده شده در نرم‌افزار را مشاهده کنید.
این نرم‌افزار برای چاق شدن لاغر شدن و حالت بدون تغییر وزن، کارایی دارد و حتی افرادی که وزن مناسب دارند و تنها نیاز به استفاده از رژیم های اصولی دارند نیز می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده کنند
 
اين محصول جامع‌ترين نرم‌افزار رژيم غذايی است كه می‌تواند تمام فعاليت‌هايی كه يك فرد در طول روز انجام می‌دهد مانند: راه رفتن، خوابيدن، حمام كردن، ورزش كردن، ظرف شستن و حتی تلويزيون تماشا كردن و . . . را فقط با زدن يك كليك محاسبه نمايد.
به‌علاوه قابليت اعلام و ذخيره ميزان كالری سوزانده شده را نيز دارد. همچنين اين نرم‌افزار تمام مواد غذايی كه يك فرد در طول روز مصرف می‌كند را پوشش می‌دهد زيرا هر محصولی يك ارزش غذايی مختص به خود دارد كه در اين جدول مقدار كالری، پروتئين، چربی و... آورده شده است.
ما تمامی اين جدول را، اعم از محصولات تجاری (شكلات‌ها، نوشيدنی‌های تجاری، لبنيات، سس‌ها و...) يا غذاهايی رستورانی، مواد غذايی ساده را كه به صورت مواد اوليه مصرف می‌كنيد (با استفاده از جداول USDA و منابع داخلي) تمامی ميوه‌ها و هر آنچه كه فكرش را می‌كنيد در نرم‌افزار وارد كرديم و شما می‌توانيد هر غذايی كه ميل كنيد، خواه رستورانی يا خانگی و غيره را فقط با يك كليك انتخاب نموده و نرم‌افزار كالری جذب شده را از طريق غذايی كه ميل كرده‌ايد به شما اعلام می‌نمايد.


پس نرم‌افزار از يك طرف كالری سوزانده شده شما را محاسبه و ذخيره می‌كند و از طرف ديگر، كالری جذب شده از طريق غذايی كه مصرف كرده‌ايد را به شما نشان می‌دهد و در نتيجه براساس هدف شما (چاق يا لاغر شدن) و مدت زمانی كه برای رژيم خود مدنظر داريد به شما رژيم غذايی را ارائه می‌كند كه بسيار دقيق و علمی می‌باشد.
 

اولین مزیت این رژیم ها قابل انعطاف بودن آنهاست به طوری که اگر شما وعده ای غذایی را نتوانید تهیه کنید ویا دوست نداشته باشید به راحتی می توانید در محیط نرم‌افزار آن را تغییر دهید.
دوم این که رژیم های غذایی سخت مانند گیاهخواری٬ آب درمانی و ... را توصیه نکرده و رژیم متناسب با فرهنگ غذایی مردم ایران عزیزمان تهیه شده است بطوری که افراد حتی می توانند غذاهای سنتی را در رژیم غذایی خود جای دهند و یا رژیمی مختص تعداد وعده های ماه مبارک رمضان را برای خود انتخاب کنند

همچنين اين امكان برای شما وجود دارد كه بعد از دريافت رژيم غذايی خود چنانچه وعده غذايی مورد دلخواهتان نباشد، آن را با يكی از غذاهايی كه مورد علاقه شما است فقط با يك كليك انتخاب و به راحتی آن را جايگزين كنيد.


پس از مراحل بالا، در بخش نمودارها می‌توانيد تغييرات وزن روزانه يا تغييرات سایز قسمت‌های مختلف بدن را مشاهده كنيد. همچنين قابليت ويژه‌ای كه وجود دارد اين است كه شما می‌توانيد مواد مغذی (كالری، پروتئين، كربوهيدرات‌، چربی، كلسيم، فسفر، آهن، منگنز و...) كه به مصرف رسانيده‌ايد را نيز مشاهده كنيد.
 در  پکیج اوریجینال و فوق العاده + دفترچه راهنکای استفاده از این مجموعه

 
به همراه مجوز وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران
قیمت فقط : 35000 تومان
http://hamkaran.biz/product/buy.gif http://hamkaran.biz/product/buy.gif
برخی از ویژگی های بیشمار این نرم افزار
  • محاسبه تمامی فعاليت‌ها و كارهای روزانه شما و تبديل آن‌ها به كالری
  • گردآوری تمامی جداول ارزش غذايی كليه برندهايی كه در ايران مصرف می‌شود.
  • قابليت جايگزين كردن وعده‌های غذايی دلخواه شما در رژيم‌های ارائه شده توسط نرم‌افزار
  • ارائه نمودار مصرف روزانه مواد مغذی
  • ارائه نمودار گرافيكی براي تغييرات وزن روزانه شما
  • ترسيم نمودارهای گرافيكی براي تغييرات ايجاد شده در اندام و مقايسه آنها با گزارش‌های بعدی
  • محاسبه كالری بيش از 300 غذای ايرانی به همراه دستور آشپزی آن‌ها
  • محاسبه كالري مورد نياز
  • محاسبه درصد چربی بدن
  • محاسبه BMR
  • محاسبه BMI
  • استفاده از ركوردهای USDA (بيش از 7500)
  • قابليت مشاهده وعده‌های غذايی كه در روزها و هفته‌های قبل مصرف كرده‌ايد
  • قابليت مشاهده فعاليت‌هايی كه در روزها و هفته‌های قبل انجام داده‌ايد.
 
روزنامه های بسیاری در ماه گذشته صفحات سلامت  خود را به خبر هایی در زمینه تولید این محصول به خود اختصلص داده اند
 http://www.hamkaran.biz/images/apple.jpg
نمای تقویم


تقویم بخش اصلی نرم افزار برای مدیریت و پیگیری رژیم غذایی٬ کالری مصرفی روزانه٬ تغییرات وزن٬ اندازه و مقایسه کالری مصرفی و کالری سوزانده شده در طول ماه است. در این نما کاربر می‌تواند با انتخاب یک روز از ماه به ژورنالهای غذا٬ فعالیت و اندازه آن روز دسترسی پیدا کرده و در صورت نیاز آنها را تغییر دهد. همچنین پیگیری تغییرات وزنی کاربر مستقیما در این نما صورت می‌گیرد.


همانگونه که مشاهده می‌شود٬ وجود ژورنالهای گوناگون در یک روز خاص با آیکونهای مربوط به غذا٬ ورزش٬ اندازه و همچنین وزنه برای تغییرات وزن٬ نشانه گزاری شده است. تغییرات و تناسب کالری مصرفی٬ سوزانده شده با در نظر گرفتن BMR فعلی کاربر نیز در پایین این قسمت قابل مشاهده است.
 
ژورنال غذا
ژورنال غذا بخشی است که در آن کاربر می‌تواند کلیه غذاهای مصرفی روزانه خود را وارد سیستم کند. با وارد کردن غذاهای مصرفی توسط واحدهای از پیش تعیین شده در نرم‌افزار٬ سیستم بطور اتوماتیک کلیه ریزمغذّیهای (Nutrients) موجود در غذا را محاسبه و به همراه مجموع روزانه آنها را به کاربر اعلان می‌دارد.


به این ترتیب کاربر می‌تواند به سادگی میزان کالری مصرفی و ریزمغذیهای (مانند چربی‌ها٬ کربو‌هیدراتها٬ ویتامینها و ...) مصرفی خود را در طول روز اندازه‌گیری و کنترل کند.
جستجوکننده غذا


جستجو کننده غذا قسمتی است که در اکثر بخشهای نرم‌افزار برای انتخاب غذا و وعده استفاده می‌شود. کاربر می‌تواند در این قسمت به سادگی غذای مورد علاقه خود را بر اساس نام٬ گروه غذایی و یا کالری مورد نیاز جستجو کرده و انتخاب نماید.

در این نرم افزار جدول ارزش غذایی 7413 غذای ساده و ترکیبی به همراه کلیه برندهای صنایع غذایی در کشور + بیش از 300 نوع غذای ایرانی و فرنگی به همراه دستور آشپزی آنها جمع آوری و گنجانده شده٬ که کاربر به سرعت می‌تواند از میان این مجموعه غذای دلخواه خود را انتخاب و به قسمت مربوطه اضافه کند.



ژورنال ورزش

 

در این قسمت کاربر می‌تواند تمامی فعالیتهای روزانه خود را وارد نرم‌افزار نماید. این به کاربر کمک می‌کند تا با در دست داشتن کالریهای مصرفی٬ حتی بدون توجه به برنامه‌های غذایی مختلف و با توجه به سطح BMR خود از یک الگوی مناسب برای اضافه یا کم کردن وزن پیروی کند.


به این ترتیب که اگر کالری دریافتی از غذاهای مختلفی که کاربر جذب می‌کند٬ از سطح BMR بیشتر نشود یا میانگین فعالیتهای انجام شده از سوی کاربر با میانگین کالری که از غذاهای مختلف دریافت می‌کند٬ یکی شود؛ وزن وی ثابت مانده و چنانچه این میانگین تغییر کند٬ وزن نیز تغییر می‌کند.


انتخاب نوع فعالیت


صفحه انتخاب نوع فعالیّت٬ برای انتخاب فعالیتهای مختلف موجود در نرم‌افزار استفاده می‌شود. بیش از 190 فعالیت عادّی و ورزشی به همراه ویژگیهای آنها در برنامه گنجانده شده٬ که کاربر می‌تواند به راحتی از میان آنها فعالیّت مورد نظر خود را انتخاب و براساس وزن فعلی و زمان انجام آن٬ کالری مصرفی را محاسبه و در نرم‌افزار منظور کند.


همچنین در صورت موجود نبودن یک فعالیّت خاصّ به سادگی می‌توان فعالیّت جدید را تعریف و در نرم‌افزار گنجاند.

تعریف فعالیت


در این بخش کاربر می‌تواند یک فعالیت یا ورزش جدید به برنامه اضافه کند. تعریف فعالیت به راحتی و براساس سرعت٬ زمان و اندازه آن فعالیت صورت می‌گیرد. پس از تعریف اولیه فعالیت٬ نرم‌افزار بطور اتوماتیک براساس وزن فعلی شخص و همچنین زمان انجام آن٬ کالری سوزانده شده را محاسبه و در ژورنال فعالیت مربوطه منظور می‌کند.


اگر منابعی برای مشخص کردن کالری٬ زمان٬ سرعت یا اندازه فعالیت در اختیار ندارید٬ می توانید از طریق سایتهایی که در بخش لینکها در نرم‌افزار آورده شده٬ فعالیت مورد نظر را یافته و اطلاعات مذبور را وارد نرم‌افزار نمایید. البته همانطور که قبلا گفته شد٬ تقریبا تمام فعالیتهای مورد نیاز (بیش از 190 فعالیت) در نرم‌افزار از قبل گنجانده شده است.


ژورنال اندازه
 


علاوه بر مدیریت و نگهداری سوابق مصارف غذایی و فعالیتهای انجام شده کاربر٬ این نرم‌افزار امکان ثبت سابقه اندازه ابعاد بدن را به کاربر می‌دهد. در بخش ژورنال اندازه٬ علاوه بر اینکه کاربر می‌تواند اندازه ابعاد بخشهای مختلف بدن خود نظیر دور گردن٬ دور سینه٬ دور شکم و ... در فواصل زمانی گوناگون ثبت کند٬ می‌تواند این اندازه‌ها را با اندازه‌های ثبت شده قبلی و بعدی مقایسه و پیشرفت خود را در کاهش یا افزایش سایز پیگیری کند.


همچنین بعد از ثبت این اطلاعات٬ کاربر قادر خواهد بود گزارشات متنوعی از این پیشرفت در قسمت نمودارها تولید یا چاپ کند.


تعریف غذای ساده
 


در این نرم‌افزار٬ غذای ساده به غذایی اطلاق می‌شود که که ترکیبی از غذاهای دیگر نباشد. به عنوان نمونه آرد٬ برنج٬ عسل٬ گوشت٬ ماست و ... هرکدام غذای ساده محسوب می‌گردند. در این بخش این امکان وجود دارد که اگر غذایی در برنامه موجود نبود٬ آنرا به نرم‌افزار اضافه کرد. بدین منظور کاربر می‌تواند به راحتی پس از تعریف غذای ساده٬ واحدهای غذایی مورد استفاده (مانند گرم٬ پیمانه٬ قاشق غذاخوری و ...)٬ دسته غذایی (مانند دسته گوشتها٬ لبنیات٬ حبوبات٬ ...) و مقادیر موجود برای هریک از ریزمغذیهای (مانند کالری٬ پروتئین٬ کربوهیدرات و ...) آن غذا را وارد کرده و سپس از آن غذا در قسمتهای دیگر برنامه نظیر ژورنال غذا٬ تعریف غذاهای ترکیبی یا تشکیل وعده‌های غذایی مختلف استفاده کند. در این نرم‌افزار جدول ارزش غذایی بیش از ۱۰۰۰ غذای ساده به همراه کلیه برندهای صنایع غذایی در کشور گردآوری شده٬ که کاربر می‌تواند بدون نیاز به دانستن این اطلاعات از آنها استفاده کند.


تعریف غذای ترکیبی


غذای ترکیبی٬ به غذایی اطلاق می‌شود که از مجموع چند غذای ساده دیگر تشکیل شده باشد. علاوه بر ویژگیهایی که برای غذای ساده قائل بودیم نظیر واحدهای غذایی٬ دسته غذایی و ریز‌مغذیها٬ در غذای ترکیبی بخشی برای وارد نمودن اجزای غذایی و دستور پخت وجود دارد.


برای نمونه همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود خورش فسنجان از اجزای غذایی ساده‌ای نظیر پیاز٬ سیر٬ روغن٬ گردو٬ مرغ یا گوشت و ... تشکیل شده. با آنکه در این نرم‌افزار اطلاعات بیش از ۳۰۰ نوع خوراک ایرانی و فرنگی به همراه دستور پخت آنها وارد شده‌ است٬ کاربر می‌تواند به راحتی خوراک جدید تعریف کرده و یا خوراکهای موجود را بر حسب سلیقه خود تغییر دهد.



تعیین رژیم


 
در این بخش٬ کاربر می‌تواند براساس نیاز خود برای چاق یا لاغر شدن از نرم‌افزار بر‌اساس کالری مورد نیاز خود رژیم غذایی یا برنامه غذایی دریافت کند. در اینجا نرم‌افزار ابتدا٬ براساس میزان وزنی که کاربر می‌خواهد در یک ماه افزایش یا کاهش دهد و در نظر گرفتن سطح فعالیت بدنی او سطح کالری مصرفی روزانه کاربر را تعیین می‌کند. سپس با استفاده از وعده‌ها و غذاهای مختلف و گوناگونی که توسط متخصصین رژیم غذایی در نرم‌افزار گنجانده شده برنامه‌ای مناسب کاربر برای تعداد روزهای درخواستی تعیین می‌کند.


کاربر به راحتی می‌تواند رژیم تولید شده را براساس نیاز و تعداد وعده‌های غذایی که در روز مصرف می‌کند تغییر دهد و همزمان درصد کالری جذب شده از غذاها در هر وعده را مشاهده کند.



تعیین BMI


شاخص توده بدن یا همان BMI یک شاخص آماریست که قد و وزن شخص را با‌هم مقایسه می‌کند. هرچند در این شاخص٬ درصد چربی لحاظ نمی‌شود٬ اما ابزار خوبی برای تخمین وزن متناسب با قد است.


کاربر با وارد کردن قد و وزن خود در این قسمت می‌تواند شاخص BMI خود را محاسبه کرده و با توجه به نمودار نمایش داده شده در نرم‌افزار محدوده وزن نرمال خود را مشاهده کند. این قسمت علاوه بر داشتن جنبه اطلاعی برای تعیین وزن هدف در پروفایل کاربر بکار می‌رود.


تعیین BMR


حتی زمانی که در تخت دراز کشیده‌اید و هیچ کاری انجام نمی‌دهید٬ بدن شما به مقدار مشخصی کالری نیاز دارد. این همان میزان کالری است که بدنتان لازم دارد تا قلب٬ شش‌ها٬ کلیه‌ها و تمامی اندامتان درست کار کنند.


در این بخش نرم‌افزار با استفاده از اطلاعات وارد شده کاربر نظیر سن و وزن فعلی٬ نرخ بنیانی سوخت ساز (BMR) را برای کاربر تعیین می‌کند. مقدار معین شده علاوه بر اینکه جنبه اطلاعی برای کاربر دارد٬ در بخشهای مختلف نرم‌افزار نظیر بالانسِ تقویم روزانه و یا تعیین رژیم غذایی استفاده می‌شود.

View


تعیین کالری مورد نیاز روزانه


این ابزار به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند براساس نرخ بنیانی سوخت و ساز خود (BMI) - که تابعی از سن و وزن و سطح فعالیت بدنی او می‌باشد - و مشخص کردن میزان دلخواه افزایش یا کاهش وزن٬ میزان کالری که باید در طول یکماه هر روز رعایت کند تا به وزن دلخواه برسد را مشخص کند.


این بخش نیز علاوه بر داشتن جنبه اطلاعی برای کاربر در تعیین رژیم غذایی توسط نرم‌افزار استفاده می شود.


تعیین میزان چربی بدن


وزن یک انسان از عوامل مختلفی تشکیل شده است که ماهیچه‌ها٬ چربی‌ها٬ ارگان‌ها و ... بعضی از عوامل هستند. با استفاده از این ابزار کاربر می‌تواند مشخص کند که چه میزان از وزن بدنش را ارگانها٬ استخوانها٬ ماهیچه‌ها و چقدر از آنرا چربی تشکیل می‌دهد. لازم به ذکر است که درصد چربی کمتر از ۴٪ نیز خطرناک بوده و امکان پارگی عضلات با این درصد چربی زیاد است؛ زیرا این چربی است که بافت بین عضلانی را به وجود می‌آورد.


با مشخص کردن اطلاعات فیزیکی توسط کاربر٬ نرم‌افزار در این قسمت بطور اتوماتیک میزان درصد چربی بدن را محاسبه کرده و آنرا با محدوده نرمال مقایسه کرده و در نموداری مانند نمودار فوق نمایش می‌دهد. شایان ذکر است که فاکتورهای اندازه‌گیری درصد چربی بسته به جنسیت کاربر متفاوت خواهد بود.


نمودار تغییرات وزن بدن


با استفاده از این بخش کاربر می‌تواند گزارش پیشرفت تغییرات وزنی خود را در قالب نمودارهای مختلف (خطی٬ منحنی٬ سطحی٬ ستونی و ...) مشاهده کند. برای اینکار کافیست کاربر فقط بازه زمانی مورد نظر خود را مشخص کرده و گزارش پیشرفت را مشاهده کند. همچنین در این نمودار می‌توان تغییرات را با وزن هدف مقایسه کرد.



نمودار میزان مصرف مواد مغذی


با پر کردن روزانه ژورنال غذا٬ نرم‌افزار نه‌تنها کلیه سوابق مصرف روزانه موادغذایی را ثبت و نگهداری می‌کند٬ بلکه سابقه مصرف کلیه ریز‌مغذیهای مصرف شده را (بیش از 60 ریز‌مغذی) نیز ثبت می‌کند.


توسط نمودار مصرف ریزمغذیها٬ کاربر می‌تواند به راحتی تغییرات در مصرف ریز‌مغذیهای ثبت شده در نرم‌افزار را طی یک بازه زمانی مشخص در قالب نمودارهای مختلف بررسی مشاهده و یا چاپ کند.




با پر کردن روزانه ژورنال غذا٬ نرم‌افزار نه‌تنها کلیه سوابق مصرف روزانه موادغذایی را ثبت و نگهداری می‌کند٬ بلکه سابقه مصرف کلیه ریز‌مغذیهای مصرف شده را (بیش از 60 ریز‌مغذی) نیز ثبت می‌کند.


توسط نمودار مصرف ریزمغذیها٬ کاربر می‌تواند به راحتی تغییرات در مصرف ریز‌مغذیهای ثبت شده در نرم‌افزار را طی یک بازه زمانی مشخص در قالب نمودارهای مختلف بررسی مشاهده و یا چاپ کند.


نمودار تغییرات اندازه ابعاد بدن


از آنجایی که کاربر می‌تواند در مقاطع مختلف زمانی کلیه سایزهای خود را در نر‌م‌افزار صدف دایت ثبت کند٬ سابقه کلیه تغییرات و میزان پیشرفت کاربر در نرم‌افزار موجود است.


بوسیله نمودار تغییرات اندازه ابعاد بدن٬ کاربر می‌تواند به سادگی تغییرات و پیشرفت خود را در کاهش و یا افزایش سایز بخشهای مختلف بدن خود مشاهده و پیگیری کند. این بخش بخصوص برای ورزشکاران و کسانی که پیگیر تناسب اندام خود هستند٬ مفید است. 


مدیریت قسمتهای مختلف


در این بخش کاربر به امکانات مختلف متنوع مدیریتی نرم‌افزار دسترسی دارد. از تغییر ریزمغذیهای نمایش داده‌شدهِ پیش‌فرض در نرم‌افزار تا امکان تهیه نسخه پشتیبان٬ تغییر پروفایل و تغییر اطلاعات پایه (تغییر واحدها٬ رژیمها٬ گروهها و ...)٬ در این قسمت قابل دسترسی و تغییر هستند.



    Calendar

    FoodJournal

    SportJournal

    MeasurementJournal

    FoodSetup

    DietSetup

    Tools

    Charts

    Management



مدیریت قسمتهای مختلف

 

در این بخش کاربر به امکانات مختلف متنوع مدیریتی نرم‌افزار دسترسی دارد. از تغییر ریزمغذیهای نمایش داده‌شدهِ پیش‌فرض در نرم‌افزار تا امکان تهیه نسخه پشتیبان٬ تغییر پروفایل و تغییر اطلاعات پایه (تغییر واحدها٬ رژیمها٬ گروهها و ...)٬ در این قسمت قابل دسترسی و تغییر هستند.


تعیین ریزمغذیهای پیش فرض


یکی از امکانات مدیریتی نرم‌افزار تغییر نمایش ریز‌مغذیهای پیش‌فرض و مجموع آنها در قسمتهای مختلف نرم‌افزار می‌باشد.


در این قسمت کاربر می‌تواند بسته به نیاز خود ۱۰ ریز‌مغذی از ریزمغذیهای (بیش از 60 ریز‌مغذی) مهم بکار برده در رژیم غذایی خاص خود را تعیین و دنبال کند. به عنوان نمونه اگر رژیم غذایی کاربر بر اساس مصرف کربو‌هیدرات هست وی می‌تواند ریز‌مغذیهای مربوط و موثر در هرم غذایی خود را انتخاب و دنبال کند.


ویرایش اطلاعات پایه


بسیاری از اطلاعات پایه بکار رفته در نرم‌افزار قابل تغییر می‌باشند. هرچند بسیار سعی شده هنگام طراحی و جمع‌آوری این اطلاعات در جامعیت و کامل بودن آنها نهایت دقت رعایت شود؛ با این حال دست کاربر در اضافه کردن یا تغییر این اطلاعات باز گذاشته شده است.


به عنوان نمونه اکثر واحدهای بکار رفته هنگام تعریف مواد غذایی منطبق بر عمومیت آنها در نظر گرفته شده٬ اما کاربر می‌تواند بسته به نیاز خود واحد جدیدی را تعریف و یا واحدهای موجود را تغییر دهد.


راهنمای کامل در تمام قسمتهای برنامه


به منظور سهولت استفاده از نرم‌افزار و جلوگیری از سردرگمی کاربر٬ کلیّه قسمتهای طراحی شده نرم‌افزار دارای راهنمای استفاده هستند که به راحتی و با کلیک بر‌روی آیکون راهنما قابل مشاهده و حتی چاپ هستند.


همچنین یک راهنمای جامع و قدم به قدم نیز بالغ بر ۱۳۰ صفحه مصور و یک دی‌وی‌دی فیلم آموزشی قابل پخش در کلیه دی‌وی‌دی پلیر‌های خانگی بهمراه نرم‌افزار در نظر گرفته شده تا حتی کاربران تازه‌کار و نا آشنا با کامپیوتر هیچ مشکلی در استفاده از نرم‌افزار نداشته باشند.

به منظور سهولت استفاده از نرم‌افزار و جلوگیری از سردرگمی کاربر٬ کلیّه قسمتهای طراحی شده نرم‌افزار دارای راهنمای استفاده هستند که به راحتی و با کلیک بر‌روی آیکون راهنما قابل مشاهده و حتی چاپ هستند.


همچنین یک راهنمای جامع و قدم به قدم نیز بالغ بر ۱۳۰ صفحه مصور و یک دی‌وی‌دی فیلم آموزشی قابل پخش در کلیه دی‌وی‌دی پلیر‌های خانگی بهمراه نرم‌افزار در نظر گرفته شده تا حتی کاربران تازه‌کار و نا آشنا با کامپیوتر هیچ مشکلی در استفاده از نرم‌افزار نداشته باشند.

 
پروفایل کاربر

یکی از بخشهایی که کاربر از همان ابتدای شروع کار با نرم‌افزار با آن ارتباط دارد٬ تنظیم پروفایل کاربری است. در این قسمت اطلاعات اولیه کاربر فعلی نرم‌افزار نظیر نام٬ سن٬ جنسیت و ابعاد فیزیکی (نظیر قد و وزن) از کاربر دریافت شده و سپس با توجه به BMI و BMR وزن ایده‌آل برای کاربر هدف‌گزاری می‌شود.


این اطلاعات در طول استفاده از برنامه قابل تغییر است و با اعمال تغییرات (به عنوان مثال تغییر وزن هدف) نرم‌افزار از اطلاعات جدید استفاده می‌کند.
 
 در  پکیج اوریجینال و فوق العاده + دفترچه راهنکای استفاده از این مجموعه

 
به همراه مجوز وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران
قیمت فقط : 35000 تومان
http://hamkaran.biz/product/buy.gif http://hamkaran.biz/product/buy.gif
http://hamkaran.biz/images/hsadafdiet.gif   http://hamkaran.biz/images/hsadafdiet.gif
آیا می خواهید یک گیاه زیبای گوشت خوار داشته باشید؟‬


اگر از گل و گیاه خوشتان می آید و از پشه و مگس بدتان می آید با یک تیر دو نشان بزنید.‬

‫این زیبای وحشتناک هر چه باشد، از مگس کش خوشگل تر است!!! ولی از شوخی گذشته واقعا ً زیباست، الکی که اسمش را ونوس نگذاشتند.‬

‫البته یک کم ناز دارد ولی به ناز کشیدنش می ارزد. مگر چندتا گیاه می شناسید که بتوانند تکان بخورند؟‬

‫این گیاه مگس خوار علاوه بر این که عجیب است، غریب هم هست، مسافر کوچولویی است از جنوب کارولینا، یعنی آن سر دنیا.‬

‫برای پرورش این گیاه نیاز به آموزش دارید، پس اول آموزش، بعد پرورش!‬

‫برای پرورش این گیاه به چیزهایی نیاز دارید از جمله دستور العمل، گلدان، کود و از همه مهم تر تخم گیاه!‬

‫تخم و گلدان و کود و آموزش با ما پرورش با شما.
 
2 نوع بذر + گلدان فلزی + کود مخصوص
قیمت فقط: 9900 تومان
http://hamkaran.biz/product/buy.gif  http://hamkaran.biz/product/buy.gif

یکی دیگر از عجایب خلقت خداوند آفریدن گیاهان گوشت خوار است این گیاهان حرکت بساوش تنجی دارند


و به محض اینکه حشره به روی دام بنشیند اسیر این گیاهان می شود حتما سرعت حرکت حشرات را  دیده اید

حال تصور کنید این گیاهان می بایست دارای چه سرعتی باشند که حشرات نتوانند از دست آنها فرار  کنند از دیگر عجایب این مخلوق خدای سبحان این است که گیاهان حشره خوار در زمینهایی مانند مردابها یا لجنزارها رشد می کنند که خاک آن از نظر مواد مغذی بسیار فقیر است. این گیاهان برای دریافت نیتروژن و مواد مغذی دیگر، به شکار حشرات و استفاده از مواد موجود در آنها پرداخته و برای این منظور  تکامل یافته اند و بوسیله شکار روزی خود را بدست می آورند 


 
بعضی از گیاهان گوشتخوار با داشتن رنگهای متنوع وساطع کردن رایحه ای حشرات را به دام خود می اندازند


  باید دانست که این گیاهان حال که ماهیچه ندارند چگونه می توانند حرکت بدین سرعت را انجام دهند؟
یک نوع از این گیاهان حشره خوار ونوس مگس خوار است (اولین تصویر) هنگامی که یک مگس، عنکبوت یا هر حشره کوچک دیگرى روى برگ هاى این گیاه گوشتخوار گام مى نهد، ماشه برگ را تحریک مى کند و سرانجام آنها را مى چکاند و به این ترتیب، برگ ها به سرعت با جذب آب فراوان به درون سلول هاى خود، متورم مى شوند و نیروهاى وارده از این جریان به برگ، موجب قرارگیرى دو برگ روى یکدیگر و بسته شدن محفظه خواهد شد. همانطور که روشن است، در پایان این عملیات گیاه مى تواند از طعمه به دام افتاده، براى تغذیه استفاده کند

 
یکی دیگر از عجایب خلقت خداوند آفریدن گیاهان گوشت خوار است این گیاهان حرکت بساوش تنجی دارند


و به محض اینکه حشره به روی دام بنشیند اسیر این گیاهان می شود حتما سرعت حرکت حشرات را  دیده اید
2 نوع بذر + گلدان فلزی + کود مخصوص
قیمت فقط: 9900 تومان
http://hamkaran.biz/product/buy.gif  http://hamkaran.biz/product/buy.gif


حال تصور کنید این گیاهان می بایست دارای چه سرعتی باشند که حشرات نتوانند از دست آنها فرار  کنند از دیگر عجایب این مخلوق خدای سبحان این است که گیاهان حشره خوار در زمینهایی مانند مردابها یا لجنزارها رشد می کنند که خاک آن از نظر مواد مغذی بسیار فقیر است. این گیاهان برای دریافت نیتروژن و مواد مغذی دیگر، به شکار حشرات و استفاده از مواد موجود در آنها پرداخته و برای این منظور  تکامل یافته اند و بوسیله شکار روزی خود را بدست می آورند 


بعضی از گیاهان گوشتخوار با داشتن رنگهای متنوع وساطع کردن رایحه ای حشرات را به دام خود می اندازند
 
2 نوع بذر + گلدان فلزی + کود مخصوص
قیمت فقط: 9900 تومان
http://hamkaran.biz/product/buy.gif  http://hamkaran.biz/product/buy.gif


  باید دانست که این گیاهان حال که ماهیچه ندارند چگونه می توانند حرکت بدین سرعت را انجام دهند؟


یک نوع از این گیاهان حشره خوار ونوس مگس خوار است (اولین تصویر) هنگامی که یک مگس، عنکبوت یا هر حشره کوچک دیگرى روى برگ هاى این گیاه گوشتخوار گام مى نهد، ماشه برگ را تحریک مى کند و سرانجام آنها را مى چکاند و به این ترتیب، برگ ها به سرعت با جذب آب فراوان به درون سلول هاى خود، متورم مى شوند و نیروهاى وارده از این جریان به برگ، موجب قرارگیرى دو برگ روى یکدیگر و بسته شدن محفظه خواهد شد. همانطور که روشن است، در پایان این عملیات گیاه مى تواند از طعمه به دام افتاده، براى تغذیه استفاده کند

 
 
http://hamkaran.biz/images/142_banner_venus.gif   http://hamkaran.biz/images/142_banner_venus.gif


22,000 تومان

105,000 تومان

145,000 تومان

85,000 تومان

110,000 تومان

85,000 تومان

65,000 تومان

65,000 تومان

45,000 تومان

80,000 تومان
 

0 comments:

Post a Comment