- - - --

Sunday, October 9, 2011

اطلاع رسانی بازار کار و اشتغال

اطلاع رسانی بازار کار و اشتغال


خبر فوری:استخدام بیش از 60 نفر در بیمارستانهای تبریز و شهر ستانهای استان

Posted: 09 Oct 2011 01:50 AM PDT

آخرین توصیه ها به شرکت کننده گان در آزمون استخدامی شهرداری

Posted: 09 Oct 2011 01:19 AM PDT

آزمون استخدامی شهرداریها به امید خداوند  در روز جمعه برگزار خواهد شد  بر اساس اطلاعیه های صادر شده از طرف سازمان شهر داریها کار تهای آزمون استخدامی از اواخر روز یکشنبه از طریق سایت اینتر نتی  سازمان  توزیع خواهد گردید .هیچگونه تغییری در روند آزمون و منابع آزمون ایجاد نشده است  سایت پاک جوان  به داوطلبان توصیه می کند که به شایعات مبنی بر فرمالیته بودن این آزمون یا اینکه قبلا افراد انتخاب شده اند  و یا اینکه نیروهای قرار دادی زیادی ثبت نام کرده اند و آنها انتخاب خواهند شد  اهمیت ندهند . یادتان باشد که هدف سازمان شهر داریهای جذب نیروی کارشناسی و تقویت بدنه کارشناسی خود است  و شما می توانید با ابراز و اظهار صلاحیتهای خود به استخدام سازمان  در بیایید.

از تعداد افراد شرکت کننده اصلاا هراسی به خود راه ندهید  شما یکی از آن افراد هستید و دیگران نیز مانند شما . با حوصله سعی کنید به تمامی سوالات پاسخ دهید . پاسخ درست امتیاز مثبت و پاسخ غلط امتیاز منفی دارد  پس اگر جواب سوالی را نمی دانید  اندکی تامل کنید.

از کتاب قانون و مقررات شهر داریها بیشتر بر روی فصلهای انتخابات شوراها و قانون شهر داریها و آیین نامه مالی  شهر داریها و عمران شهری  تاکید و مطالعه خود را متمرکز کنید سعی کنید  80 نمونه سوال طرح شده  از این بخشها را با پاسخهایشان مطالعه  و نت بر داری کنید .

اگر فرصت نکرده اید دقیق این کتابهای منابع را بخوانید  بازهم ناامید نشوید  سعی کنید بر دانسته ها و اطلاعات قبلی خود  بها  بدهید منابع اختصاصی همان کتابهایی هستند که شما قبلا آنها را مطالعه و در دوران تحصیل از آنها امتحان داده اید . مطمئن باشید سوالات طرح شده در آزمونهای استخدامی بسیار راحتتر و آسانتر از  کنکورهای قبلی است که شما در آنها شرکت کرده ید/

به خداوند توکل کنید و مطمئن باشید که شما تازه وارد راه پر فراز و نشیبی شده اید که اگر موفق شوید شیرینیهای زیادی  به دانبار خواهد داشت و اگر موفق نشوید  یک تجربه گرانبها را پشت سر گذاشته اید.

0 comments:

Post a Comment