- - - --

Sunday, October 16, 2011

دستگاه از بین برنده درد دوران قاعدگی بانوان


دستگاه از بین برنده درد دوران قاعدگی بانوان Ova (ساخت انگلستان)
http://up.patoghu.com/images/01o8hy82pvtidg73ptdq.pnghttp://up.patoghu.com/images/f5o58y4kpre8b91m4f3i.png
برای برخی از بانوان، درد دوران قاعدگی باعث ایجاد مشکلات جدی شده که منجر به  غیبت از محل کار یا تحصیل خواهد شد.
برای بیشتر بانوان درد دوران قاعدگی با افزایش سن کاهش می­یابد اما این دستگاه تسکین خوبی برای آن دسته از دخترانی است که در دوران مدرسه احتیاج به روشی قابل اطمینان برای کاهش درد قاعدگی که هر ماه با آن مواجه می­شوند یا آن دسته از بانوانی که با گذشت زمان و افزایش سن درد زمان قاعدگی آنها کاهش پیدا نمی­کند یا با نزدیک شدن به سن یائسگی درد به سراغ آنها بازمی­گردد می­باشد.
درد دوران قاعدگی یا به اصطلاح تخصصی "dysmenorrhea" به واسطه انقباضات شدید رحم اتفاق می­افتد. Endometriosis یا حالتی که در آن سلولهای غشاء داخلی دیواره رحم به بیرون رانده می­شود و در حداقل 10 درصد از بانوان ایجاد درد بسیار شدیدی می­نماید، درمان این حالت اغلب به وسیله استفاده داروهای غیر استروئیدی از قبیل ایبوبروفن و نوروفن و ...  یا قرصهای خوراکی ضدبارداری که باعث کاهش فعالیت عضلات رحم می­شود است.

تلفن تماس: 021-44033219 (5 خط)
http://up.patoghu.com/images/h1qst03t4pevigse6.png
در نقطه مقابل، دستگاه Ova از تکنیک تنس یا همان تحریک الکتریکی اعصاب و عضلات از طریق پوست استفاده می­کند که علاوه بر کاهش فعالیت عضلات رحم از ارسال سیگنالهای الکتریکی حامل اطلاعات درد به مغز نیز جلوگیری می­نماید و هیچگونه عوارض جانبی که ممکن است در طولانی مدت به واسطه استفاده از داروهای شیمیایی به وجود آید را ایجاد نمی­کند. این دستگاه یک جریان الکتریکی بسیار کوچک را از طریق پدها به اعصاب محیطی اعمال می­کند که باعث عدم انتقال سیگنالهای عصبی حامل درد به مغز می­شوند.
این دستگاه به صورت اختصاصی به منظور از بین بردن درد دوران قاعدگی بانوان طراحی و ساخته شده است و دارای تاییدیه FDA(سازمان غذا و داروی آمریکا) و CE (استاندارد اتحادیه اروپا) می­باشد.
مطالعات بالینی به اثبات رسانده اند که استفاده از این دستگاه در درمان درد ناشی از دوران قاعدگی بسیار موثر بوده هیچگونه عوارض جانبی ایجاد نمی­کند.
   
استفاده از این دستگاه بسیار آسان بوده و ابعاد کوچک آن این امکان را به فرد می­دهد که در هر حالتی از آن استفاده نماید، تنها کافی است هنگامی که احساس می­کنید زمان قاعدگی فرا رسیده است الکترودها را در جای مناسب قرار داده و هنگامی درد احساس کردید دستگاه را روشن نمایید تا درد به کلی از بین برود.
قیمت برای مصرف کننده فقط 99/000 تومان
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
http://up.patoghu.com/images/7z7k747v004obdzcv0e.png
تلفن تماس: 021-44033219 (5 خط)
آدرس: تهران، ضلع جنوب غربی فلکه دوم صادقیه، خیابان باقری، پلاک2 (ساختمان آریا)، ورودی B، طبقه 2، واحد 13 شرکت تجهیزات پزشکی صبا تجهیز ایرانیان

0 comments:

Post a Comment