- - - --

Sunday, October 16, 2011

اطلاع رسانی بازار کار و اشتغال

اطلاع رسانی بازار کار و اشتغال


آزمون جذب قضات نظامي برگزار شد

Posted: 16 Oct 2011 03:48 AM PDT

 

آزمون جذب قضات نظامي با حضور 1400 نفر از حقوقدانان نظامي شاغل در ارتش، سپاه، نيروي انتظامي و وزارت دفاع با تحصيلات دکتري، کارشناسي ارشد و کارشناسي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، از ميان داوطلبان، در مرحله اول حدود 150 نفر از کساني که حد نصاب لازم را کسب كنند، انتخاب مي‌شوند و پس از طي مراحل اختبار با رعايت اولويت‌هاي استخدامي مانند ساز و کار نخبه‌گزيني، کسب نمره بالاتر در آزمون و معدل «الف» دانشگاهي، حدود 50 نفر جهت طي مراحل کارآموزي به قوه قضاييه معرفي مي‌شوند.
اين افراد در صورت سپري کردن موفقيت‌آميز دوره کارآموزي، به عنوان قاضي در دادسراهاي نظامي سراسر کشور مشغول به کار خواهند شد.
بر اساس اعلام اداره کل دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضايي نيروهاي مسلح، اسامي پذيرفته‌شدگان مرحله اول، تا يکم آبان‌ماه در پورتال سازمان قضايي نيروهاي مسلح منتشر خواهد شد.

ثبت نام 9000 نفر در اولين دوره ثبت نام الكترونيكي آزمون هاي ادواري

Posted: 16 Oct 2011 03:47 AM PDT

رئيس اداره سنجش و مهارت اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان از ثبت نام بيش از 9000 نفر در اولين دوره ثبت نام الكترونيكي آزمون هاي ادواري استان اصفهان خبرداد.
به گزارش خبرنگار موج از اصفهان، رئيس اداره سنجش و مهارت اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان گفت:اين اداره کل با هدف سامان بخشيدن به اجراي آزمون هاي ادواري و به منظور تحقق اهداف دولت الكترونيك و تكريم ارباب رجوع آزمون هاي ادواري را در كليه رشته هاي مهارتي اعم از خدماتي ، فني ، رايانه ، هنري ، گردشگري و .... به غير از حرفه هاي صنايع ساختمان و قاليبافي را بصورت همزمان با سراسر كشور بصورت الكترونيكي به مدت دوازده روز از دهم لغايت بيست و دوم مهرماه آغاز و تا بيستم همين ماه از متقاضيان ثبت نام نمود.
دانشمند در ادامه افزود : طي اين مدت در استان اصفهان تعداد نه هزار و سي و پنج نفر خواهر و برادر ثبت نام نموده اند كه استان اصفهان بعد از تهران دومين استان از نظر آمار ثبت نام شدگان در يكصدوسي و پنج رشته مهارتي ميباشد .
وي اظهار داشت : ثبت نام شدگان ميتوانند كارت ورود به جلسه را از طريق سامانه http://advari.irantvto.ir از پانزدهم لغايت هجدم آبان ماه سال جاري دريافت نموه و سپس در روز جمعه بيستم آبان ماه در آزمون كتبي ادواري رشته مورد نظر كه محل برگزاري آزمون نيز در كارت ورود به جلسه هر فرد درج خواهد شد ، حضور يابند.

ثبت نام آزمون كارآموزي وكالت تا 30 مهر ادامه داد

Posted: 16 Oct 2011 03:46 AM PDT

رييس اتحاديه‌ سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري ايران درباره ثبت نام آزمون كارآموزي وكالت گفت: ثبت نام داوطلبان شركت در اين آزمون از صبح روز يكشنبه ـ 24 مهرماه ـ آغاز شده و تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت. بهمن كشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تصريح كرد: به منظور تسهيل امور ثبت نام و جلوگيري از تراكم، از روز يكشنبه 17 مهرماه فروش كارت اعتباري ثبت نام آزمون آغاز شد و اين روند همزمان با ثبت نام ادامه دارد. وي تاكيد كرد: در صورت وجود هر نقصي در روند ثبت نام از قبيل اشتباه در نام و ساير موارد، داوطلباني كه ثبت نام را انجام داده و كد رهگيري دريافت كرده‌اند مي‌توانند در روزهاي اعلام شده در سايت اسكودا و روزنامه اطلاعات به مكان‌هايي كه براي استقرار باجه‌هاي رفع نقص در مقر كانون‌هاي 21 گانه در نظر گرفته شده، مراجعه و مشكل را حل كنند. رييس اسكودا خاطرنشان كرد: داوطلبان پس از ثبت نام به هيچ عنوان نمي‌توانند كد خود را تغيير دهند و كانوني را كه قصد شركت در آن را داشته‌اند و براي آن ثبت نام كرده‌اند، عوض كنند.

شهردار تبریز:همه چیز برای جذب افراد پذیرفته شده در آزمون مهیاست

Posted: 15 Oct 2011 05:23 AM PDT

شهردار تبریز گفت: شهرداری برای ارایه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان و افزایش کارایی این مجموعه نیازمند جذب حداقل یک هزار نیروی متخصص و کارآمد است. به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نوین با تأکید بر لزوم تقویت بدنه مدیریتی و کارشناسی شهرداری ها به ویژه شهرداری تبریز به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، برگزاری آزمون استخدامی در سطح آذربایجان شرقی و شهر تبریز را اتفاقی مهم در راستای تحقق این هدف ارزیابی کرد. وی افزود: شهرداری تبریز از سه سال قبل تلاش ها و پیگیری های اولیه و جدی خود را برای اخذ مجوز جذب 400 نیروی جدید و متخصص از طریق وزارت کشور آغاز کرد که در نهایت این مجوز در سال جاری و پس از رایزنی های بسیار صادر شد و مقدمات برگزاری آزمون استخدامی با همکاری سازمان سنجش، وزارت کشور و شهرداری فراهم شد. شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری آزمون استخدامی شهرداری افزود: برگزاری این آزمون که در نهایت منجر به جذب متخصصان و کارشناسان رشته های مختلف در بدنه شهرداری خواهد شد، خواهد توانست در ارتقای جایگاه و کیفیت خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و دستیابی به اهداف توسعه پایدار شهری مبتنی بر دانایی محوری و تخصص گرایی در سیاست گذاری های مدیریت شهری موثر بوده و زمینه را برای افزایش سطح کارایی این مجموعه فراهم کند. وی در ادامه گفت: با توجه به تعدد و تنوع وظایف و کارکردهای شهرداری در حوزه مدیریت شهری و نیاز این مجموعه به بهره گیری از خدمات و دانش فنی و اجرایی متخصصان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط، برگزاری این آزمون امکان دستیابی شهرداری به نیروها و تخصص های مورد نیاز را فراهم خواهد کرد و شهرداری تبریز به عنوان پیگیری کننده اصلی برگزاری این آزمون، نهایت استفاده را از نتایج آزمون مذکور که همانا جذب نیروهای مورد نیاز است خواهد کرد. نوین در عین حال افزود: خوشبختانه این آزمون، که تنها آزمون استخدامی شهرداری ها در سطح کشور طی دهه های اخیر به شمار می رود، با پیگیری های مدیریت فعلی شهرداری طی سه سال گذشته، امسال به نتیجه رسید و این موفقیت بی شک زمینه ساز ایجاد فرصت های اشتغال برای بخشی از جوانان متخصص استان و از سوی دیگر تقویت بدنه کارشناسی شهرداری خواهد شد. شهردار تبریز در ادامه ابراز امیدواری کرد پس از اعلام نتایج برگزاری این آزمون و مشخص شدن نفرات برگزیده، نسبت به جذب سریع نفرات برگزیده در بدنه شهرداری اقدامات لازم انجام گیرد.

0 comments:

Post a Comment