- - - --

Sunday, October 9, 2011

بالاترین

بالاترین


:: پیمان عارف، فعال دانشجویی پس از اجرای 74 ضربه شلاق از زندان آزاد شد

Posted: 09 Oct 2011 04:39 AM PDT

خانه حقوق بشر ایران: پیمان عارف، فعال دانشجویی پس از اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق خود از بند ۳۵۰ زندان اوین آزاد شد. سمیرا جمشیدی در گفت‌وگوی کوتاه تلفنی با «خانه حقوق بشر ایران» گفت که همسرش امروز با پایان دوره‌ی محکومیت از زندان آزاد شده است و قبل از آزادی حکم ۷۴ ضربه شلاق وی اجرا شده است. جمشیدی وضعیت روحی پیامان عارف را خوب توصیف کرد. عارف به خاطر شلاق خوردن که بیش‌تر از ناحیه کمر بوده است، احساس ناراحتی شدید می‌کند. این فعال دانشجویی دانشکده حقوق دانشگاه تهران بیست و یکم بهمن ماه سال گذشته، با ورود ماموران امنیتی به منزل شخصی‌اش بازداشت و بعد از گذراندن چند روز انفرادی به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد. شایان ذکر است که در حکم نهایی این فعال دانشجویی وی به یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت مادام‌العمر از حرفه روزنامه‌نگاری و عضویت و فعالیت در احزاب سیاسی محکوم شده بود.
با ۱۷۵ امتیاز و ۲۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: یک دانشجوی دیگر به جرم توهین به احمدی نژاد شلاق خورد + عکس

Posted: 09 Oct 2011 05:11 AM PDT

منابع خبری در ایران از اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق یک فعال دانشجویی به جرم توهین به محمود احمدی نژاد در شعبه اجرای احکام دادگاه انقلاب خبر می دهند. " پیمان عارف " فعال دانشجویی دانشکده حقوق دانشگاه تهران بیست و یکم بهمن ماه سال گذشته ، با یورش ماموران امنیتی به منزل شخصی‌اش بازداشت و پس از گذراندن چند روز انفرادی به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل گردیده است. او به اتهام مصاحبه با رسانه های خارجی به یک سال زندان و به اتهام اهانت به رئیس جمهوری، به 74 ضربه شلاق محکوم شده بود. حکم این فعال دانشجویی توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران صادر شده بود و در دادگاه تجدید نظر تایید شد. اجرای حکم این فعال دانشجویی دانشکده حقوق دانشگاه تهران در شرایطی صورت می گیرد که او قرار بود پس از تحمل بیش از یکسال حبس، از زندان آزاد شود.
با ۱۴۵ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


(۱۸+) :: تصویری از اجرای حکم شلاق پیمان عارف

Posted: 09 Oct 2011 05:34 AM PDT

لحظاتی پیش پیمان عارف، از اعضای جبهه ملی ایران برای اجرای حکم 74 ضربه شلاق به شعبه اجرای احکام منتقل و حکم شلاق برای وی به اجرا در آمد. این در حالی ست که وی امروز می باید با اتمام دوران محکومیتش از زندان آزاد شود. پیمان عارف روز 11 اسفند 89 جهت اجرای حکم یک سال حبس تعزیری به دادگاه انقلاب احضار شد. در رای صادره وی با برائت از اتهام عضویت در گروههای بر انداز، به جهت اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یکسال حبس تعزیری و به جهت اهانت به رئیس جمهور (محمود احمدی نژاد) به تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد. گفتنی ست که کمر این عضو جبهه ملی و فعال سابق دانشجوی بعد از اجرای حکم به شدت آسیب دیده است.
با ۱۳۵ امتیاز و ۲۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


سرگرمی :: نتیجه ی شگفت انگیز بازسازی چهره ی ابوالهول در پژوهشکده ی باستانشناسی دانشگاه استانفورد

Posted: 09 Oct 2011 08:47 AM PDT

توضیح: ابوالهول موجودیست که میتونه بچه ی خودشو بخوره
با ۱۳۴ امتیاز و ۵۲ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
لینک مستقیم


:: خدمات یاتا به ایران ایر بدلیل تحریم ها متوقف شد

Posted: 09 Oct 2011 10:06 AM PDT

بی بی سی فارسی مطلع شده که یاتا، انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی، از چهارشنبه هفته پیش، تمامی خدمات تسویه حسابهای شرکت های هواپیمایی را با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به حالت تعلیق درآورده است. آنتونی کانسیل، مدیرکل روابط عمومی یاتا به بی بی سی فارسی گفت تعلیق این خدمات، در راستای تحریم های آمریکا علیه ایران ایر است.
با ۱۲۹ امتیاز و ۱۳ نظر فرستاده شده در بخش اقتصاد
لینک مستقیم


:: اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق پیمان عارف زندانی سیاسی قبل از آزادی از زندان

Posted: 09 Oct 2011 05:15 AM PDT

جرس: پیمان عارفی دانشجوی دانشکده حقوق دانشگاه تهران بعد از اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق امروز آزاد شد. سمیرا جمشیدی گفت که همسرش امروز با پایان دوره‌ محکومیت از زندان آزاد شده است و قبل از آزادی حکم ۷۴ ضربه شلاق وی اجرا شده است. جمشیدی در گفت‌وگوی کوتاه تلفنی با «خانه حقوق بشر ایران» وضعیت روحی پیمان عارف را خوب توصیف کرد. عارف به خاطر شلاق خوردن که بیش‌تر از ناحیه کمر بوده است، احساس درد شدید می‌کند. این فعال دانشجویی دانشکده حقوق دانشگاه تهران بیست و یکم بهمن ماه سال گذشته، با ورود ماموران امنیتی به منزل شخصی‌اش بازداشت و بعد از گذراندن چند روز انفرادی به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد. شایان ذکر است که در حکم نهایی این فعال دانشجویی وی به یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت مادام‌العمر از حرفه روزنامه‌نگاری و عضویت و فعالیت در احزاب سیاسی محکوم شده بود.
با ۱۲۷ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: حبس و ۹۰ ضربه شلاق برای مرضیه وفامهر؛ بازیگر فیلم “تهران من حراج”

Posted: 09 Oct 2011 09:03 AM PDT

سحام نیوز: مرضیه وفامهر بازیگر فیلم "تهران من حراج" که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته و نمایش داده شده بود، به اتهام بازی در این فیلم به یک سال حبس تعزیری و ۹۰ ضربه شلاق محکوم شده است. خانم وفامهر که در حال حاضر در زندان قرچک ورامین در بازداشت به سر می برد، همسر ناصر تقوایی کارگردان سرشناس ایرانی است. طی هفته های گذشته و با تشدید فشارها بر هنرمندان عرصه سینما در ایران، عوامل فیلم "تهران من حراج" بازداشت شدند که همه این افراد در حال حاضر به جز خانم وفامهر با قرار وثیقه آزاد هستند. فیلم "تهران من حراج" داستان دختر هنرمندی است که در جریان برگزاری جشنی با یک پسر ایرانی ساکن استرالیا آشنا می شود و در تلاش است تا همراه او ایران را ترک کند.
با ۱۱۶ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: گفت و گوی جرس با پیمان عارف پس از اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق: وحشیانه  بود

Posted: 09 Oct 2011 06:57 AM PDT

جرس: پیمان عارف، فعال دانشجویی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین، پس از اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق، به خبرنگار جرس می گوید: من اینجا در ایرانی که احمدی نژاد می گوید آزادترین کشور جهان است، به جرم توهین به احمدی نژاد شلاق خورده ام به گونه ای که جای زخم هایش هنورز روی تن ام مانده است و قلبم درد می کند. وی معتقد است هم صدور حکم شلاق غیرقانونی بوده است و هم اجرای آن به صورت غیر قانونی صورت گرفته است. پیمان عارف صبح امروز به اجرای احکام زندان اوین منتقل شد که با پایان دوران محکومیتش آزاد شود اما به گفته خود او لحظاتی پیش از آزادی به اتهام توهین به ریاست جمهوری ۷۴ ضربه حکم شلاق او به اجرا در آمده است. اگرچه پیمان عارف پس از اجرای این حکم از شرایط جسمی خوبی برخوردار نبود اما به پرسش های خبرنگار جرس در این زمینه پاسخ داده است. گفتگوی جرس با این فعال سابق دانشجویی و عضو سازمان دانش آموختگان را بخوانید: آقای عارف این حکم شلاق را آنگونه که این روزها می گویند نمادین هم اجرا نکردند درست است؟ این حکم را نه تنها نمادین اجرا نکردند، ای کاش حداقل همان رای صادره خودشان را اجرا می کردند، یعنی ۷۴ ضربه شلاق تعزیری طبق ماده ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی را اجرا می کردند یعنی شلاق را به صورت تعزیری می زدند. مشهور فقهای امامیه تاکید دارند میان تفاوت تازیانه شلاق تعزیری و تازیانه حدی. یعنی در تازیانه حدی نباید دست شلاق زننده بالا رود و یک کتاب باید زیر بغل شلاق زننده باشد برای اینکه کتاب قران نیفتد ولی آقایان به وحشیانه ترین و سبوعانه ترین شکل ممکن تازیانه زدند. یعنی به همان شکل که در شریعت برای شرب خمر و لواط پیش بینی شده است شلاق زدند. دقیقا به چه جرمی این حکم شلاق در مورد شما اجرا شده است؟ به جرم توهین به احمدی نژاد. ماده ی ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی. قاضی پیرعباس قاضی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب در پرونده مربوط به اتهامات انتخابات در صدور رای ۷۴ ضربه تازیانه تعزیری صادر کردند. این حکم کجا و چگونه اجرا شد؟ ولی این آقایان در دادسرای اوین در حضور آقای نمکی رییس دفتر معاون شخص جعفری دولت آبادی به وحشیانه ترین شکل ممکن حکم تغزیری را به شکل تازیانه حدی اجرا کردند. من خواهان دستور قضایی شدم و در همان شرایط که حمله قلبی به من دست داد، شکایت کردم به آقای دولت آبادی و از همین جا از دولت آبادی می خواهم که دستور قضایی صادر کند اگر دادستان هستند که از نظر من نیستند.
با ۱۱۴ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: مصاحبه با پیمان عارف پس از اجرای حکم شلاق

Posted: 09 Oct 2011 08:07 AM PDT

مصاحبه مسیح علی نژاد با پیمان عارف پس از اجرای حکم شلاق
با ۱۱۲ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: تصویر بدن شلاق خورده پیمان عارف... اتهام: "توهین به رئیس جمهور"!

Posted: 09 Oct 2011 07:31 AM PDT

خبر / رادیو کوچه: حکم شلاق پیمان عارف فعال دانش‌جویی زندانی در بند 350 زندان اوین تهران، ظهر روز یک‌شنبه، 9 اکتبر، اجرا شده است. به گزارش العربیه، پیمان عارف صبح شنبه برای اجرای حکم 74 ضربه شلاق، به اجرای احکام زندان اوین منتقل شده بود. اجرای این حکم در حالی صورت می‌گیرد که پیمان عارف، آخرین ساعات دوره محکومیت زندان خود را می‌گذراند. پیمان عارف از دستگیر‌شدگان پس از انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری دو سال پیش ایران است. او به اتهام مصاحبه با رسانه‌های خارجی به یک سال زندان و به اتهام اهانت به رییس جمهوری، به 74 ضربه شلاق محکوم شده بود.
با ۱۰۴ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: خبری تاثر برانگیز از موج گستردۀ نا امنی در کشور:مردی 55 ساله پس از ربودن دانش آموزان به آنها تجاوز می کرد

Posted: 09 Oct 2011 04:37 AM PDT

همبستگی نیوز: مرد ۵۲ ساله‌ای که با کمین در اطراف ۲ مدرسه پسرانه، کودکان دانش‌آموز را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد از سوی ماموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم»، در روزهای آغاز مهرماه زنی با حضور در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران به دادیار جنایی گفت:‌ پسر ۸ ساله‌ام عازم مدرسه شد و پس از برگشت به خانه عنوان کرد، توسط یک مرد موتورسوار مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط پرونده با دستور قاضی رضوانفر برای پیگیری و تحقیقات به اداره ۱۶ پلیس آگاهی ارسال شد. با تحقیق از کودک ۸ ساله وی به کارآگاهان پلیس گفت:‌ وقتی قصد رفتن به مدرسه را داشتم، مرد موتورسواری که عینک به چشم داشت به من گفت که موتورش خراب شده است و زمانی که موتور را هل دادم و روشن شد، مرد موتورسوار به من گفت از دوستان مدیر مدرسه‌مان است و قصد دارد تعدادی کتاب برای مدرسه خریداری کند و از من خواست او را همراهی کنم. کودک ۸ ساله اضافه کرد:‌ پس از آن‌که سوار موتورسیکلت شدم، مرد موتورسوار که مرا روی باک موتور سوار کرده بود، مقابل کتابفروشی توقف نکرد و تهدید کرد اگر سر و صدا کنم مرا خواهد کشت. شکایت‌های مشابه با اظهارات کودک ۸ ساله یک تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی جستجو برای دستگیری متهم را آغاز کردند و به فاصله چند روز چندین شکایت مشابه دیگر از سوی مرجع قضایی به اداره ۱۶ پلیس آگاهی ارسال شد. با تحقیق از قربانیان خردسال که همگی مشخصات یک متهم موتورسوار را ارائه می‌کردند، ماموران متوجه شدند کودکانی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، در ۲ مدرسه
با ۹۶ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: برکت حکومت اسلامی ، بر تن دانشجوی فوق لیسانس علوم سیاسی دانشگاه تهران

Posted: 09 Oct 2011 09:10 AM PDT

حتی اگر خلایق را هر چه لایق ، باز لیاقت ما این نبود...
با ۹۵ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: صدای پیمان عارف درباره اجرای حکم شلاقش

Posted: 09 Oct 2011 10:32 AM PDT


با ۹۴ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: حکم شلاق پیمان عارف، به اتهام اهانت به احمدی‌نژاد اجرا شد+عکس

Posted: 09 Oct 2011 06:01 AM PDT

پیمان عارف، فعال دانشجویی با پایان دوره‌ی محکومیت از زندان آزاد شده اما قبل از آزادی، حکم ۷۴ ضربه شلاق وی به اتهام اهانت به محمود احمدی‌نژاد اجرا شد.
با ۹۳ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: اختصاصی/آغاز تحریم هواپیمایی ایران از سوی" یاتا "وآژانس های بین المللی هوایی

Posted: 09 Oct 2011 10:03 AM PDT

اختصاصی/ خبرنگاران سبز/ کار‌شناسان ایران سبز: درپی کشف چندین مورد پولشویی و سوء استفادهٔ امنیتی و نظامی از پروازهای مسافری ایران ایر توسط حکومت ایران، ممنوعیت فروش بلیط‌های این شرکت هوایی در آژانس‌های مسافرتی اروپایی و آمریکایی در دستور کار سازمان «یاتا» قرار گرفت. طبق مقررات بین المللی هیچ دولتی حق سوء استفاده امنیتی و نظامی از پروازهای مسافری را ندارد، در حالیکه دولت ایران بار‌ها با بخطر انداختن جان مسافران پروازهای هما، این قوانین را نقض کرده است. در چارچوب این محدودیت، آژانس‌های فروش بلیط، مجاز به ارائه بلیط‌های ایران ایر به مشتریان نخواهند بود و این امکان صرفا به دفا‌تر خارجی هواپیمایی هما محدود می‌شود. محدودیتی که فروش بلیط پروازهای ایران ایر را در بسیاری از مناطق جهان به صفر خواهد رساند. بنا به گزارش کار‌شناسان ایران سبز ظاهرا دولت‌های روسیه و بلاروس خود را از این قاعده مستثنا کرده‌اند و همکاری خود را با ایران ایر ادامه خواهند داد. در همین رابطه بررسی‌های کار‌شناسان ایران سبز نشان می‌دهد که بعنوان نمونه طی ماههای گذشته دستکم ۳ مورد قاچاق هنگفت دلار توسط دولت در بسته بندی‌های چمدانی و با سوء استفاده از شبکه‌های پروازی هما صورت پذیرفته است. یک مورد این پولشویی‌ها مربوط به انتقال میلیون‌ها یورو به سفارت جمهوری اسلامی در آلمان است که به منظور تامین و توسعه فعالیت‌های امنیتی و نیزهزینه کردن در مراکز اسلامی تحت حمایت رژیم در اروپا (مرکز اسلامی هامبورگ، مرکز اسلامی وین، یک سازمان بنیادگرای اسلامی سودانی فعال در اروپا و.....) صورت پذیرفت. مورد دوم انتقال محموله‌های هنگفت دلار از طریق پروازهای مسافربری ایران ایر به مقصد کوالالامپور در مالزی است که متعاقبا بخشی از پول‌های ارسالی به فیلیپین منتثقل گردیده و مقصد اصلی این پولشویی مشخص نیست. سومین مورد پولشویی دولت ایران از طریق انتقال دلار توسط پروازهای هما، در حوزه فعالیت‌های مشترک هسته‌ای با پاکستان است. در این جریان نیز صد‌ها میلیون دلار پول نقد برای خرید قطعات مورد نیاز و همچنین بهره‌مندی از همکاری دانشمندان هسته‌ای پاکستانی به دولت این کشور پرداخت گردید. از دیگر دلایل محدود کردن حلقه فعالیت‌های ایران ایر درجهان می‌توان به جانشین کردن نیروهای امنیتی و ماموران اطلاعاتی دولت ایران بجای مدیران متخصص دفا‌تر بین المللی این شبکه هوایی طی دوسال گذشته اشاره نمود. بر اساس گزارش‌های موجود طی سالهای اخیر بیشترین تعداد جابجایی‌های مدیریتی در سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی....
با ۹۳ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش اقتصاد
لینک مستقیم


:: فرمانده كل سپاه:رهبری‌ محدودیتی‌برای‌ماموریت سپاه‌قائل نیستند؛سپاه هر کاری بخواهد می تواند بکند

Posted: 09 Oct 2011 05:40 AM PDT

سپاه بازوی مسلح و غیرمسلح رهبری است/فرمانده کل سپاه گفت: همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هیچ‌گونه محدودیتی را برای سپاه در انجام ماموریت در ابعاد مختلف دفاع از انقلاب اسلامی قائل نشده‌اند سپاه نیز امروز خود را باید در همه عرصه‌ها آماده دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نگه دارد. فارس: سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: با وجود گستردگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اتصال بسیج به آن و عرصه‌های مختلفی که انقلاب اسلامی با آن روبه‌روست سپاه دیگر تنها بازوی مسلح و توانمند رهبری نبوده بلکه به عنوان بازوی غیرمسلح ایشان نیز محسوب می‌شود. وی تصریح کرد: دفاع از انقلاب اسلامی به عنوان پدیده‌ای زنده و پویا که دائماً در حال پیشرفت و تحول است مسئولیت و نقش سپاه را در جهت ایجاد آمادگی در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اعتقادی طلب می‌کند. جعفری با بیان اینکه ماموریت‌های سپاه محدود به عرصه نظامی، دفاعی و امنیتی نیست، خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هیچ‌گونه محدودیتی را برای سپاه در انجام ماموریت در ابعاد مختلف دفاع از انقلاب اسلامی قائل نشده‌اند سپاه نیز امروز خود را باید در همه عرصه‌ها آماده دفاع از انقلاب ....
با ۹۲ امتیاز و ۷ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: مصدق کجایی که هنوز بر تن رهروانت تازیانه میزنند...

Posted: 09 Oct 2011 10:48 AM PDT

پیمان عارف ، عضو جبهه ملی‌ ایران ، دارای رتبه برتر کنکور کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران ، تنش به جرم اعتراض به رئیس دولت کودتا ، توهین ، دروغ و اختلاس با تازیانه ولی‌ فقیه کبود شد !
با ۸۶ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق برای پیمان عارف+عکس

Posted: 09 Oct 2011 06:28 AM PDT

حکم ۷۴ ضربه برای پیمان عارف، عضو زندانی جبهه ملی ایران امروز، یکشنبه ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۰ در زندان اوین تهران اجرا شد. سمیرا جمشیدی، همسر پیمان عارف درگفت‌وگو با وب‌سایت «خانه حقوق بشر ایران» با تایید این خبر گفت که این حکم هم‌زمان با پایان دوره‌ محکومیت وی و قبل از آزادی او اجرا شده است. دادگاه انقلاب تهران این فعال سیاسی را به اتهام توهین به ریاست جمهوری به ۷۴ ضربه شلاق محکوم کرده بود. وی همچنین به «یک سال حبس تعزیری و محرومیت مادام‌العمر از حرفه روزنامه‌نگاری و عضویت و فعالیت در احزاب سیاسی» محکوم شده بود.
با ۸۳ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: محکومیت بازیگر زن سینمای ایران به زندان و شلاق

Posted: 09 Oct 2011 09:03 AM PDT

سانه های نزدیک به مخالفان دولت ایران می گویند که مرضیه وفامهر بازیگر فیلم "تهران من حراج" که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته و نمایش داده شده بود، به اتهام بازی در این فیلم به یک سال حبس تعزیری و ۹۰ ضربه شلاق محکوم شده است. خانم وفامهر که در حال حاضر در زندان قرچک ورامین در بازداشت به سر می برد، همسر ناصر تقوایی کارگردان سرشناس ایرانی است. طی هفته های گذشته و با تشدید فشارها بر هنرمندان عرصه سینما در ایران، عوامل فیلم "تهران من حراج" بازداشت شدند که همه این افراد در حال حاضر به جز خانم وفامهر با قرار وثیقه آزاد هستند. فیلم "تهران من حراج" داستان دختر هنرمندی است که در جریان برگزاری جشنی با یک پسر ایرانی ساکن استرالیا آشنا می شود و در تلاش است تا همراه او ایران را ترک کند.
با ۸۲ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: آذربایجان و تبریز زیر تیغ جلادان ولایت فقیه

Posted: 09 Oct 2011 12:09 PM PDT

خبرگزاری آذربایجان ، تبریز : خبرها حاکی ددمنشی و جنایت سربازان ولایت از آذربایجان قهرمان را می دهد و بنا به خبرهای دریافتی از زندان تبریز دستگیر شدگان مهمانی افطاری تبریز به دستور اداره اطلاعات تبریز که به فرماندهی جنایتکاران وزارت اطلات بنام های علی اکبر پورجمشیدیان ، پرویژ آژیده و موسی خلیل اللهی در قفس ها مورد ضرب و شتم شدید و سلاخی به سبک ولایت قرار گرفته اند. در اثر ضربات این حادثه محمد علیمرادی از 8 نقطه دچار شکستگی استخوان شده است و همچنین قادر نوروزی دچار پارگی شدید از ناحیه بیضه گردیده است. حال سایر مضروبین نیز بسیار وخیم و نا مساعد می باشد و کسی نیست که برفریاد انسان در زندان خامنه ای گوش فرا دهد و آذربایجان ناگزیر به تغییر شیوه مبارزه خواهد شد و باشد که آن روز فرا رسد...
با ۸۱ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: پیمان عارف از زندان آزاد شد

Posted: 09 Oct 2011 06:48 AM PDT

پیمان عارف، ظهر امروز یکشنبه هفدهم مهرماه، با پایان دوران محکومیتش از زندان اوین آزاد شد. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، پیمان عارف در شرایطی آزاد شده است که حکم ۷۴ ضربه شلاق وی صبح امروز و لحظاتی پیش از آزادی اش به اجرا در آمد. صبح امروز نزدیکان آقای عارف در حالی منتظر آزادی اش بودند که مسئولان وی را جهت اجرای این حکم به اجرای احکام منتقل نمودند. این فعال دانشجویی به" اتهام توهین به ریاست جمهوری" از سوی دادگاه انقلاب به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود. وی از بهمن ماه سال گذشته تاکنون در زندان اوین محبوس بود.
با ۷۷ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: حکم شلاق پیمان عارف فعال دانشجویی به اتهام اهانت به رئیس جمهور اجرا شد

Posted: 09 Oct 2011 05:48 AM PDT

حکم شلاق پیمان عارف فعال دانشجویی زندانی در بند 350 زندان اوین تهران، ظهر امروز یکشنبه 9-10-2011 اجرا شد. بنا به گزارش های رسیده به "العربیه.نت" پیمان عارف صبح شنبه برای اجرای حکم 74 ضربه شلاق، به اجرای احکام زندان اوین منتقل شده بود. اجرای این حکم در حالی صورت می گیرد که پیمان عارف، آخرین ساعات دوره محکومیت زندان خود را می گذراند. پیمان عارف از دستگیر شدگان پس از انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری دو سال پیش ایران است. او به اتهام مصاحبه با رسانه های خارجی به یک سال زندان و به اتهام اهانت به رئیس جمهوری، به 74 ضربه شلاق محکوم شده بود. این حکم توسط شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران صادر شده بود و در دادگاه تجدید نظر عینا تایید شد. پیشتر سمیه توحید لو فعال سیاسی بود که حکم شلاق او به اجرا آمده بود. توحید لو نیز به اتهام اهانت به رئیس جمهور محکوم تحملات ضربات شلاق شده بود.
با ۷۶ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: پیمان عارف پس اجرای حکم شلاق، آزاد شد/ 74 ضربه شلاق بر تن یک دانشجو

Posted: 09 Oct 2011 09:35 AM PDT

جمعیت مبارزه با تبعیض تحصیلی – پیمان عارف فعال دانشجویی، روزنامه نگار و دانشجوی ستاره‌دار دانشکده حقوق دانشگاه تهران امروز پس سپری کردن دوران محکومیت خود از زندان آزاد شد. به گزارش جمعیت مبارزه با تبعیض تحصیلی، این فعال دانشجویی پیش از آزادی برای اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق خود به بخش اجرای حکم زندان اوین منتقل شد و بعد از خوردن ۷۴ ضربه شلاق آزاد شد. این دانشجوی ستاره‌دار ...
با ۷۳ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: حکم شلاق پیمان عارف به اتهام “اهانت به رئیس جمهور“ اجرا شد

Posted: 09 Oct 2011 06:59 AM PDT

حکم شلاق پیمان عارف فعال دانشجویی زندانی در بند ۳۵۰ زندان اوین تهران، ظهر امروز یکشنبه ۹-۱۰-۲۰۱۱ اجرا شد. بنا به گزارش های رسیده به "العربیه" پیمان عارف صبح شنبه برای اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق، به اجرای احکام زندان اوین منتقل شده بود. اجرای این حکم در حالی صورت می گیرد که پیمان عارف، آخرین ساعات دوره محکومیت زندان خود را می گذراند. پیمان عارف از دستگیر شدگان پس از انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری دو سال پیش ایران است. او به اتهام مصاحبه با رسانه های خارجی به یک سال زندان و به اتهام اهانت به رئیس جمهوری، به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود. این حکم توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران صادر شده بود و در دادگاه تجدید نظر عینا تایید شد. پیشتر سمیه توحید لو فعال سیاسی بود که حکم شلاق او به اجرا آمده بود. توحید لو نیز به اتهام اهانت به رئیس جمهور محکوم تحملات ضربات شلاق شده بود.
با ۷۳ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: 74 ضربه شلاق به علت توهین به احمدی نژاد، برای پیمان عارف اجرا شد

Posted: 09 Oct 2011 06:02 AM PDT

لحظاتی پیش پیمان عارف، از اعضای جبهه ملی ایران برای اجرای حکم 74 ضربه شلاق به شعبه اجرای احکام منتقل و حکم شلاق برای وی به اجرا در آمد. این در حالی ست که وی امروز می باید با اتمام دوران محکومیتش از زندان آزاد شود. پیمان عارف روز 11 اسفند 89 جهت اجرای حکم یک سال حبس تعزیری به دادگاه انقلاب احضار شد. در رای صادره وی با برائت از اتهام عضویت در گروههای بر انداز، به جهت اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یکسال حبس تعزیری و به جهت اهانت به رئیس جمهور (محمود احمدی نژاد) به تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد. گفتنی ست که کمر این عضو جبهه ملی و فعال سابق دانشجوی بعد از اجرای حکم به شدت آسیب دیده است.
با ۷۲ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: جعفری: سردسته دزدهارهبری هیچ محدودیتی برای دزدی هاو جنایت های های سپاه قائل نیست

Posted: 09 Oct 2011 11:09 AM PDT

محمدعلی(عزیز) جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گويد که رهبر جمهوری اسلامی ايران هيچ گونه محدوديتی برای سپاه در انجام ماموريت قائل نيست و سپاه «بازوی مسلح و غير مسلح رهبری» محسوب می شود. محمد علی (عزيز) جعفری در مراسم خداحافظی و معرفی جانشين پيشين و فعلی نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران گفت که «با توجه به گستردگی سپاه پاسداران و اتصال بسيج به آن و عرصه های مختلفی که انقلاب اسلامی با آن روبروست، سپاه ديگر بازوی مسلح و توانمند رهبری نبوده بلکه به عنوان بازوی غير مسلح ايشان نيز محسوب می شود.» به گفته وی، «ماموريت های سپاه محدود به عرصه نظامی، دفاعی و امنيتی نيست» و همان طور که رهبری «هيچگونه محدوديتی را برای سپاه در انجام ماموريت در ابعاد مختلف انقلاب اسلامی قائل نشده اند، سپاه نيز امروز خود را بايد در همه عرصه ها آماده دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نگه دارد.» سپاه پاسداران از زمان روی کار آمدن محمود احمدی نژاد در سال ۱۳۸۴، حوزه نفوذ خود را در نظام جمهوری اسلامی ايران به شدت گسترش داده و علاوه بر در اختيار گرفتن قراردادهای کلان نفتی و صنعتی، در حوزه های سياسی، فرهنگی و اجتماعی نيز به اعمال نظر می پردازد. محمدعلی جعفری روز جمعه نيز در گردهمايی «گردان های امام علی» گفته بود که ماهيت تهديدها عليه جمهوری اسلامی ايران در حال تغيير است و سپاه و بسيج می بايست خود را با اين تغيير هماهنگ کرده و شناخت لازم از تهديدهايی که «آينده انقلاب» را به مخاطره می اندازند را به دست بياورند. وی تيرماه گذشته نيز با اظهار نظر درباره انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی اظهار عقيده کرده بود که تنها اصلاح طلبانی می توانند در انتخابات مجلس نهم شرکت کنند که از خطوط قرمز عبور نکرده باشند. آقای جعفری همچنين پيشتر گفته بود که مقابله با «جريان انحرافی» و دستگيری آنها به عهده سپاه گذاشته شده است. اين نهاد نظامی در عرصه مقابله با فعاليت های مخالفان دولت که از آن به عنوان «جنگ نرم» ياد می شود نيز فعال شده و ارتش سايبری را برای ايجاد اخلال در سايت های اينترنتی فارسی زبان و رديابی کاربران تشکيل داده است. فرمانده سپاه در بخش ديگری از سخنان خود در مراسم معارفه جانشين جديد نماينده ولی فقيه در سپاه خواستار «ارتقای شايستگی و معنويت درونی سپاه» شده و گفته است، اگر همه تلاش ها و منابع خود را بر اين موضوع متمرکز نکنيم «نمی توانيم نقش قابل قبولی را که سپاه در دفاع از انقلاب داشته و دارد حفظ کنيم.» گزارش پايگاه اينترنتی سپاه پاسداران، سپاه نيوز، حاکی است که در اين مراسم، «حجت الاسلام والمسلمين دکتر حاج عبدالله صادقی» به عنوان جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه معرفی شده است. بر اساس اين گزارش، آقای صادقی از شاگردان آيت الله مصباح يزدی بوده و آثاری با عنوان «آسيب شناسی ارکان انقلاب اسلامی»، «راهبردهای جهاد اکبر» و «سيمای يهود در قرآن» را تاليف کرده است. وی پيش از اين، به مدت شش سال مسئوليت مرکز خدمات و واحد نخبگان حوزه علميه قم و مسئوليت گروه فرهنگی مرکز راهبردی سپاه را بر عهده داشته است. جانشين پيشين نماينده ولی فقيه در سپاه، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور بود که تيرماه گذشته برای شرکت در انتخابات استعفا داد.
با ۷۲ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


:: فرمانده سپاه: «رهبری، هیچ محدودیتی برای ما قائل نیست»

Posted: 09 Oct 2011 11:37 AM PDT

میهن ـ محمد صادقی: سرلشکر محمد علی جعفری در مراسم تودیع و معارفه جانشین نماینده آیت الله خامنه ای در سپاه گفته است: «همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هیچ ‌گونه محدودیتی را برای سپاه در انجام ماموریت در ابعاد مختلف دفاع از انقلاب اسلامی قائل نشده ‌اند، سپاه نیز امروز خود را باید در همه عرصه‌ ها آماده دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نگه دارد».
با ۷۱ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: تداوم اعتصاب کارگران پتروشيمی بندر امام پس از گذشت چهارده روز

Posted: 09 Oct 2011 09:56 AM PDT

هرانا/ اعتصاب کارگران پتروشیمی بندر امام در اعتراض دستمزد و قراردادهای پیمانی علی رغم گذشت دو هفته هم چنان ادامه دارد. به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز گذشته و در چهاردهمین روز اعتصاب کارگران شرکتهای پیمانکاری مجتمع پتروشیمی بندر امام، در حالی که آنان مطابق معمول روزهای گذشته در میدان مشرف به دفتر مرکزی دست به تجمع زده بودند، معاون فرماندار ماهشهر در میان کارگران حاضر شد و با اعلام اینکه پس از اعتصاب فروردین ماه برخی امتیازات به شما داده است از کارگران خواست بر سر کارهای خود باز گردند. اما کارگران اعلام کردند امتیازات داده شده بسیار جزئی بوده است و بر خواست خود مبنی بر برچیده شدن شرکتهای پیمانکاری تاکید کردند. معاون فرماندار ماهشهر در ادامه به کارگران اعلام کرد: "خواست شما یک مسئله بسیار کلان است و نیازمند یک تصمیم گیری در سطح کلان است، ما نمی‌توانیم به آن پاسخگو باشیم چرا که این مسئله خیلی فرا‌تر از مجتمع‌های پتروشیمی در ماهشهر است و مربوط به کل پتروشیمی‌ها در ایران و تمامی بخشهای وزارت نفت است." وی در ادامه خبر از دیدار فرماندار ماهشهر با معاون وزیر نفت (مسئول کل صنایع پتروشیمی در ایران) تا آخر مهر ماه داد و با ابراز امیدواری برای حل مسئله کارگران در دیدار فرماندار ماهشهر با معاون وزیر نفت، از آنان خواست بر سر کارهای خود بازگردند. اما کارگران اعلام کردند تا آنموقع و رسیدن جواب مناسب از این دیدار، آنان همچنان خواهند نشست و منتظر پاسخ خواهند شد. همچنین امروز کارگران خواهان عودت دادن کارتهای یکی از کارگران و دو تن از نماینده‌هایشان شدند. بر اساس این گزارش با وجود وعده‌هایی که در پایان اعتصاب فروردین ماه سال جاری کارگران پیمانکاری پتروشیمی بندر امام به آنان داده شده بود به دو خواست این کارگران عمل شد. ۱- دادن دستمزد کارگران بطور منظم در روز پنجم هر ماه (از فروردین ماه به این سو به این وعده عمل شده است- قبل از اعتصاب فروردین ماه سال جاری، دستمزدهای این کارگران به عنوان یک روال با یک ماه تاخیر پرداخت می‌شد) ۲- استفاده کارگران پیمانکاری از درمانگاه پتروشیمی (قبل از اعتصاب فروردین ماه، این کارگران حق استفاده از درمانگاه را همچون کارگران رسمی نداشتند و حتی در صورت آسیب دیدگی، هزینه درمانگاه را مشابه درمانگاههای دیگر در سطح شهر، باید به درمانگاه پتروشیمی می‌پرداختند. همچنین به این کارگران وعده تعلق مبلغ ماهیانه‌ای معادل ۴۰ ساعت اضافه کاری داده شده بود که فقط یکماه به این وعده عمل شد.
با ۵۸ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اقتصاد
لینک مستقیم


:: اعتراف فرمانده سپاه: هم بازوي نظامي رهبري- هم بازوي غيرنظامي و جاسوسي آن

Posted: 09 Oct 2011 02:12 PM PDT

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گويد که رهبر جمهوری اسلامی هيچ گونه محدوديتی برای سپاه در انجام ماموريت قائل نيست و سپاه «بازوی مسلح و غير مسلح رهبری» محسوب می شود. سپاه پاسداران از زمان روی کار آمدن محمود احمدی نژاد در سال ۱۳۸۴، حوزه نفوذ خود را در نظام جمهوری اسلامی ايران به شدت گسترش داده و علاوه بر در اختيار گرفتن قراردادهای کلان نفتی و صنعتی، در حوزه های سياسی، فرهنگی و اجتماعی نيز به اعمال نظر می پردازد.
با ۵۷ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
لینک مستقیم


:: اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق برای پیمان عارف قبل از آزادی وی

Posted: 09 Oct 2011 09:29 AM PDT

دادگاه انقلاب این فعال سیاسی را به به یک سال حبس و ۵۰ ضربه شلاق محکوم کرده بود که حکم یک سال حبس وی در دادگاه تجدید نظر نقض شده بود.
با ۵۷ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
لینک مستقیم


0 comments:

Post a Comment