- - - --

Thursday, October 27, 2011

در شبي بياد ماندني همسرتان را ديوانه ي خودتون كنيد




 
 

 

GOLD FLY قطره تحريك كردن جنسی مخفيانه زنان

    نام محصول: قطره Spanish GOLD Fly    کد محصول: 644
http://largiran.com/
کاربرد محصول: جذب انرژی وافزایش میل جنسی (NEW)

حاوی ذرات تقویت کننده لازم در شکل یک فرمول به خوبی متعادل شده برای جذب انرژی وافزایش میل جنسی نه تنها درافراد مسن بلکه برای افراد جوان نیز قابل استفاده است با این عملکرد لذت ورضایت بالا رفته بنابراین هرکس که ازاین محصول استفاده می کنداحساس خوشایندتری برای یک زندگی فعال وشاد خواهد داشت. اسپانیش فلای : اسپانیش فلای مایعی است که از سوسک های ساکن اسپانیا استخراج میشود. توسط اثر شیمیایی این مایع ، سوسک های نر ، سوسک های ماده را فریب داده و از آنها برای برقراری رابطه جنسی دعوت به عمل می آورند. این مایع هم اکنون در لابراتوآر های پیشرفته و در شرایط کاملاً استاندارد فرآوری و تغلیظ شده و برای استفاده به عنوان یک مکمل جنسی آماده میشود.


 
اسپانیش فلای میتواند سبب افزایش انگیزه و تحریک جنسی شود ، احساس تمایل جهت برقراری رابطه جنسی را در زوجه ایجاد کند و اوضاع روانی او را بهبود بخشیده و زوجه را جهت برقراری رابطه جنسی آماده سازد.
 تاریخچه اسپانیش فلای : اسپانیش فلای سوسکی با رنگ سبز براق است که لمس کردن آن باعث ایجاد تاول و آبله بر روی پوست میشود. این سوسک ها در منطقه ای با نام Latin Cantharis یا Lytta در مناطق جنوبی اروپا زندگی میکنند. بدن این سوسک ها قالباً 15 تا 22 میلی متر طول و 5 تا 8 میلی متر پهنا دارد.


  http://largiran.com/
http://www.shopingfa.com/Images/Upload/ujkaf1gwr5.gif
همچنین این سوسک ها بوی بسیار قوی و مزه ای تند و زننده دارند. عصاره سوسک خشک سالها است که به عنوان محرک و دارو در علم پزشکی مورد استفاده قرار میگیرد . همچنین در بسیاری موارد از آن به عنوان داروی محرک قوی و تقویت کننده قوای جنسی استفاده میشود. عصاره استخراج شده از این سوسک ها به عنوان یک محرک جنسی قوی باعث تحریک جنسی در زنان شده و سبب ایجاد احساس خارش و تحریک در اندام تناسلی میشود. این احساس میتواند علاقه شدیدی برای برقراری رابطه جنسی و آمیزش در زنان ایجاد نماید.

 
 
برخی از امکانات و قابلیتها:

  • تنها کافی است به صورت مخفیانه 15 قطره از این مایع را در نوشیدنی زوجه خود بچکانید
  • نتیجه اعجاب انگیز آن باشید. اثرات کامل این مکمل 30 دقیقه پس از مصرف نمایان میشود
  • دقت نمایید که این مایع تنها باید توسط کسی نوشیده شود که قصد برقراری رابطه دارید
  • جهت تحریک در آقایان استفاده نکنید.
  • این محصول فقط برای متاهل ها میباشد که با این هدف که مشکلی خانوادگی شان
  • این محصول جدید بوده و با اسپنیش فلای قرمز رنگ کاملا متفاوت است
 
http://www.shopingfa.com/Images/Upload/ujkaf1gwr5.gif
قیمت 20 هزار تومان
بهترین ها را از ما بخواهید
TEL :  09362561807
01shafa@gmail.com
www.holo.shopingfa.com

0 comments:

Post a Comment