- - - --

Saturday, October 8, 2011

شید؛نخستین آنتی ویروس ایرانی؛دانلود

آنتی ویروس شید نخستین آنتی ویروس ایرانی



ضد ویروس شید در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ثبت شده است و دارای تاییدیه فنی شورای عالی انفورماتیک می‌باشد. 

تنها با داشتن نگاه خوش‌بینانه به محصولات ایرانی می‌توان محصول ایرانی خوب را پیدا کرد.
آزمایش ضد ویروس شید رایگان است. 


قدرت ضد ویروس شید بعلت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. در واقع با تلفیق دو موتور نقاط ضعف موتور ها پوشیده شده و نقاط قوت آنها به هم اضافه می شوند. همینطور از آنجایی که هر موتور از روش های خاصی برای یافتن ویروس های ناشناخته استفاده می کند، استفاده همزمان آنها باعث شناسایی بالاتر ویروس های ناشناخته نیز می شود. همچنین مدت زمان بین تولید ویروس و زمانی که ویروس شناسایی می شود نیز کوتاه تر می شود. ضد ویروس شید شامل سیستم محافظت از یواس بی می باشد که از آلودگی از طریق درایوهای فلش جلوگیری می کند.
به روزرسانی ضد ویروس شید راحت و بدون دردسر می باشد و این یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از این محصول است. با ثبت ضدویروس شید شما دیگر احتیاج به هیچ اقدامی برای به روز شدن ضدویروس ندارید و ضد ویروس بطور اتوماتیک هرگاه شما به اینترنت متصل شوید به روزرسانی می شود. (اگرچه امکان تنظیم به روزرسانی بطور دستی امکان پذیر است)

برای تهیه ضدویروس شید راه‌های متعددی برای شما وجود دارد. اما در تمامی راه‌ها شما باید ابتدا برنامه ضدویروس را دریافت و نصب کنید و سپس به‌روزرسانی آن را با استفاده از نام کاربری فعال نمایید. توجه کنید :

توجه داشته باشید که نسخه فعلی ضدویروس شید از ویندوزهای ٦٤-بیتی پشتیبانی نمی کند. در صورتی که ویندوز شما 64 بیتی است نمی توانید ضد ویروس را دریافت کنید. تشخیص ویندوز 32 و 64 بیتی

شما می توانید در صورتی که کمتر از یک هفته از فعالسازی نام کاربری گذشته باشد در صورت نارضایتی، با وارد نمودن نام کاربری خود، آن را غیر فعال نموده و تمام پول خود از طریق وارد نمودن شماره کارت بانک خود پس بگیرید - تنها کافیست یک ایمیل به این آدرس بفرستیدreseller@iranianmag.ir -

قیمت مصرف کننده + 4% مالیات بر ارزش افزوده برای لایسنس یک ساله: 6800 تومان می باشد و در صورت تغییر ویندوز و یا سخت افزار نام کاربری همچنان تا مدت اعتبار قابل استفاده خواهد بود.

پس از ثبت فیش/رسید واریز،حداکثر تا 48 ساعت کد کاربری به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


0 comments:

Post a Comment