- - - --

Saturday, October 15, 2011

اطلاع رسانی بازار کار و اشتغال

اطلاع رسانی بازار کار و اشتغال


آزمون استخدام شهر داری در طبس برگزار گردید

Posted: 15 Oct 2011 09:03 AM PDT

 

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، صبح امروز آزمون کتبی مربوط به استخدام نیرو در شهرداری‌های طبس، عشق‌آباد و دیهوک در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس برگزار شد.
این آزمون به‌ طور مستقیم به‌وسیله سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دفتر امور شهری استانداری یزد بر روند برگزاری این آزمون نظارت دارند.
از مجموع 370 نفر داوطلب شرکت‌کننده در این آزمون، تعداد 24 نفر برای پست‌هایی مانند حسابداری، کارشناس عمران و شهرسازی، کارپرداز، کارشناس امور فرهنگی، آتش‌نشان و... در شهرداری طبس، شهرداری عشق‌آباد و شهرداری دیهوک استخدام خواهند شد.
امام جمعه، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان طبس از محل برگزاری این آزمون بازدید کردند.
آزمون استخدام شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در استان یزد در دو حوزه امتحانی شهر یزد و شهر طبس و در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.
شهردار طبس در حاشیه برگزاری این آزمون به خبرنگار فارس گفت: امکان ثبت‌نام داوطلبان از هر کجای کشور وجود داشت اما بیشتر شرکت‌کنندگان در آزمون، بومی شهرستان طبس و تعداد اندکی هم از شهرستان‌ها و استان‌های همجوار هستند.
جعفر بورنگ خاطرنشان کرد: امکان استخدام پذیرفته‌شدگان به صورت رسمی وجود ندارد، بلکه این نیروها به عنوان کارمند پیمانی به استخدام شهرداری‌ها درخواهند آمد.
محمدعلی صادقی نماینده سازمان سنجش آموزش کشور نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه از مدت‌ها قبل تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب این آزمون به‌وسیله سازمان سنجش اندیشیده شده است، اذعان داشت: پاسخنامه‌های آزمون پس از جمع‌آوری، به مرکز سازمان سنجش آموزش کشور منتقل و تصحیح می‌شود، که نتیجه اولیه حداکثر تا اوایل آبان ماه اعلام خواهد شد.
سیدمصطفی اخلاق، نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز در گفت‌وگوی جداگانه‌ای، روند برگزاری این آزمون را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این آزمون در صحت و سلامت کامل برگزار می‌شود.

استخدام نهاد کتابخانه ها در زنجان

Posted: 15 Oct 2011 09:02 AM PDT

محمد ربیع احمدخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: ثبت‌نام علاقه‌مندان به همکاری در کتابخانه‌های عمومی کشور از 20 مهر ماه سال جاری آغاز شده است. وی ادامه داد: علاقه‌مندان به همکاری در نهاد کتابخانه‌ها از 20 تا 30 مهر ماه می‌توانند با مراجعه به سایت نهاد اقدام به ثبت‌نام کنند. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه آزمون این دوره در 13 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان می‌توانند در تاریخ‌های ذکر شده برای ثبت‌نام مراجعه کنند. وی تصریح کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز کتابخانه‌های عمومی و ادارات کل استان‌ها به جذب نیروی انسانی مورد نیاز به صورت پیمانی اقدام کرده است. احمدخانی یادآور شد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان نیز برای تکمیل نیروی انسانی متخصص در رشته‌های شغلی کتابداری، برنامه‌ریزی، فناوری اطلاعات، امور اداری، مالی و منابع انسانی از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه از بین افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. وی رشته‌های مجاز برای شرکت در آزمون را رشته‌های کتابداری، علوم کتابداری و علوم اطلاع رسانی، الهیات و معارف اسلامی، ادبیات فارسی، تاریخ، امور فرهنگی و مدیریت امورفرهنگی، برنامه‌ریزی امور فرهنگی، سطح دو یا بالاتر علوم حوزوی عنوان کرد. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان علوم اداری، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت اجرایی، مدیریت پرسنلی و مدیریت اقتصادی، حسابداری، علوم اقتصادی، امور مالی و حسابداری، مهندس عمران، راه و ساختمان و معماری، آمار و آمار کاربردی، روابط عمومی، ارتباطات، آمار، حقوق، برنامه ریزی وتحلیل سیستم، روزنامه نگاری و مدیریت رسانه و مهندسی کامپیوتر را از دیگر رشته‌های مورد نیاز کتابخانه‌های عمومی کشور بر شمرد. وی اذعان داشت: قبول‌شدگان تا سه برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت و پس از طی مراحل گزینش، نیروهای مورد نیاز دعوت به همکاری می‌شوند.

شهردار تبریز:همه چیز برای جذب افراد پذیرفته شده در آزمون مهیاست

Posted: 15 Oct 2011 05:23 AM PDT

شهردار تبریز گفت: شهرداری برای ارایه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان و افزایش کارایی این مجموعه نیازمند جذب حداقل یک هزار نیروی متخصص و کارآمد است. به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نوین با تأکید بر لزوم تقویت بدنه مدیریتی و کارشناسی شهرداری ها به ویژه شهرداری تبریز به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، برگزاری آزمون استخدامی در سطح آذربایجان شرقی و شهر تبریز را اتفاقی مهم در راستای تحقق این هدف ارزیابی کرد. وی افزود: شهرداری تبریز از سه سال قبل تلاش ها و پیگیری های اولیه و جدی خود را برای اخذ مجوز جذب 400 نیروی جدید و متخصص از طریق وزارت کشور آغاز کرد که در نهایت این مجوز در سال جاری و پس از رایزنی های بسیار صادر شد و مقدمات برگزاری آزمون استخدامی با همکاری سازمان سنجش، وزارت کشور و شهرداری فراهم شد. شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری آزمون استخدامی شهرداری افزود: برگزاری این آزمون که در نهایت منجر به جذب متخصصان و کارشناسان رشته های مختلف در بدنه شهرداری خواهد شد، خواهد توانست در ارتقای جایگاه و کیفیت خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و دستیابی به اهداف توسعه پایدار شهری مبتنی بر دانایی محوری و تخصص گرایی در سیاست گذاری های مدیریت شهری موثر بوده و زمینه را برای افزایش سطح کارایی این مجموعه فراهم کند. وی در ادامه گفت: با توجه به تعدد و تنوع وظایف و کارکردهای شهرداری در حوزه مدیریت شهری و نیاز این مجموعه به بهره گیری از خدمات و دانش فنی و اجرایی متخصصان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط، برگزاری این آزمون امکان دستیابی شهرداری به نیروها و تخصص های مورد نیاز را فراهم خواهد کرد و شهرداری تبریز به عنوان پیگیری کننده اصلی برگزاری این آزمون، نهایت استفاده را از نتایج آزمون مذکور که همانا جذب نیروهای مورد نیاز است خواهد کرد. نوین در عین حال افزود: خوشبختانه این آزمون، که تنها آزمون استخدامی شهرداری ها در سطح کشور طی دهه های اخیر به شمار می رود، با پیگیری های مدیریت فعلی شهرداری طی سه سال گذشته، امسال به نتیجه رسید و این موفقیت بی شک زمینه ساز ایجاد فرصت های اشتغال برای بخشی از جوانان متخصص استان و از سوی دیگر تقویت بدنه کارشناسی شهرداری خواهد شد. شهردار تبریز در ادامه ابراز امیدواری کرد پس از اعلام نتایج برگزاری این آزمون و مشخص شدن نفرات برگزیده، نسبت به جذب سریع نفرات برگزیده در بدنه شهرداری اقدامات لازم انجام گیرد.

استخدام لیسانس نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر در بانک کارآفرین

Posted: 15 Oct 2011 05:18 AM PDT

 

بانک کارآفرین به منظور تامین نیروی انسانی خور از میان فارغ التحصیلان لیسانس در رشته های نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر با شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.

دارا بودن حداقل معدل 15

متولدین 1/1/1355 به بعد-حداکثر سن 35 سال

تندرستی و توانایی جسمی و روانی

دارای تجربه کاری به شرح زیر:

پشتیبان نرم افزار-7 نفر-حداقل دو سال سابقه برنامه نویسی-مسلط به جاوا،PLSQL،Oracle Developer، و آشنا به لینوکس

راهبر و پشتیبان سیستم(شیفت)3 نفر-حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط-مسلط به پایگاه داده Oracle و سیستم عامل لینوکس

راهبر و پشتیبان شبکه-3 نفر-حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط-مسلط به Switching مبتنی بر cisco،Routing مبتی بر cisco و آشنا به امنیت شبکه

فکس:

26216130

ارسال این فرم هیچگونه تعهدی برای بانک ایجاد نمیکند و در زمان لازم از متقاضیان دعوت به عمل می آید.

ثبت نام آزمون كانون وكلاي دادگستري از فردا آغاز مي شود

Posted: 15 Oct 2011 05:13 AM PDT

 

رييس اتحاديه سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري ايران از تاريخ آغاز ثبت‌نام آزمون وكالت سال 90 خبر داد و گفت: داوطلبان براي ثبت نام در اين آزمون بايد با خريد كارت‌هاي اعتباري به سايت سنجش آموزش كشور مراجعه كنند.
بهمن كشاورز در گفت وگو با ايسنا ادامه داد: ثبت نام در اين آزمون از فردا يكشنبه 24 مهر ماه آغاز مي شود. خريد كارت اعتباري ثبت نام آزمون كارآموزي وكالت كانون وكلاي دادگستري، از طريق سايت سازمان سنجش و با همكاري بانك‌هاي پارسيان، تجارت و پاسارگاد آغاز شده است.
وي گفت: داوطلبان پس از خريد کارت اعتباري بايد با ورود به سايت سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org اطلاعات خود را تكميل و نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

0 comments:

Post a Comment