- - - --

Saturday, October 29, 2011

خندون دات آی آر

خندون دات آی آر


پروژه دایرکتوری باز وبسایتهای فارسی

Posted: 29 Oct 2011 01:30 AM PDT

pcage پروژه دایرکتوری باز وبسایتهای فارسی

مدتی است که وقت نمی کنم مطالب جدیدی ارائه کنم ولی این وقفه را از کم لطفی ما تلقی نکنید.

چند وقتی است که جای خالی دایرکتوری بزرگی از سایتهای فارسی ،به شدت احساس می شوید از این رو موتورهای جستجویی مثل گوگل در صدر انتخاب کاربران وب قرار گرفته است ولی جستجو هم فوت و فن های خاص خود را دارد قصد ندارم از ارزش موتورهای جستجو بکاهم ولی جای خالی دایرکتوری های وب به شدت احساس می شود.

دایرکتوری های وب به کاربران اجازه می دهند با توجه به موضوع های مورد علاقه شان به سایتهایی که محتوی مطالب مفید در آن ضمینه است دسترسی پیدا کنند.

پروژه های دایرکتوری باز بزرگی از سالیان قبل مشغول به کار هستند از بزرگترین این سایتها می توان به dmoz اشاره کرد که در واقع دایرکتوری موزیلا است ولی عیب بزرگی که تمام این دایرکتوری ها دارند جامع نبودن آنها در زبان شیرین فارسی است از این رو بر آن شدیم تا پروژه دایرکتوری باز از وبسایتهای فارسی را با نام عصر کامپیوتر به کمک شما عزیزان کلید بزنیم.

تمامی وبمستران و کاربران اینترنت از این به بعد می توانند به سادگی وبسایتهای مفیدی را که به نظرشان ارزش فهرست شدن در این دایرکتوری را دارند از طریق آدرس ،ثبت سایت عصر کامپیوتر وبسایت مورد نظرشان را در این دایرکتوری لینک ثبت نمایند.

راه اندازی دایرکتوری ها همت بزرگی را می طلبد از این را از شما عزیزان خواستاریم در صورت علاقه با ما همکاری نمایید.

به امید پیشرفت وب فارسی

با تشکر

0 comments:

Post a Comment