- - - --

Tuesday, October 4, 2011

DverLeech | دانلود مستقیم از رپید شیر و هات فایل

DverLeech | دانلود مستقیم از رپید شیر و هات فایل


قالب fileget برای رپیدلیچ

Posted: 04 Oct 2011 02:26 AM PDT

fileget

قالب جدیدی که براتون قرار میدم ساخت اقای سلیمی‌کدر و پلاگین نویس ایرانی هست. به گفته خودشون این قالب برای سایت Expressleech ساخته شده بوده و اکنون به صورت عمومی‌پخشش کردن.

گفته‌های اقای سلیمی‌:

اینو بگم این تم کمی‌مشکل داره ولی در کل قشنگه کسی وقت داشته باشه میتونه دوباره باز سازی کنه این تم بر پایه r3b یک تم که در رپیدلچ معرفی شده تغییر کرده
یک نکته این تم رو من به دوست خوبم پرهام expressleech داده بودم ولی به خاطر مشکلاتش نتونست مدت زیادی استفاده کنه منم الان عمومی‌میکنم چون ایشون استفاده نمیکنن
در کل دیزاین کلی تم مال خودم هست امیدوارم خوشتون بیاد

نحوه استفاده :

پوشه بدست امده را در ادرس trunk/ template قرار بدید

از تنظیمات اولیه ۳rb را انتخاب کنید.

نکته: پوشه plugmode را پاک کنید یا تغییر نام دهید.(دلیل ناسازگاری با قالب اصلی رپیدلیچ)

مقاله اموزشی-بالا بردن رتبه سایت

Posted: 04 Oct 2011 01:55 AM PDT

web-design-success

مقاله ای که امروز براتون اماده کردم . مقاله سایت وب پایا میباشد که به صورت مختصر و مفید در مورد موتور‌های جست وجو توضیح داده و بعد از اون اشاره کوچیکی به راه‌های افزایش رتبه سایت کرده و در پایان هم  در مورد دلایل و علل کاهش رنک سایت توضیحاتی رو ارائه کرده. در کل مقاله سطح مبتدی و خوبی هست و فکر میکنم اگه بخوایم بهش نمره بدیم شاید در سطح مبتدی نمره ۱۷-۱۶ رو بتونه کسب کنه.

برای بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو و در نتیجه افزایش تعداد و کیفیت بازدیدکنندگان یک سایت در نتایج جستجو و بدست آوردن ترافیک هدفمند این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

سرفصل‌ها :

  • اینترنت و حضور در آن
  • علت پیدایش موتورهای جستجو
  • رتبه بندی موتورهای جستجو
  • بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو
    • بهینه سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization)
    • معرفی به موتورهای جستجو و فهرست‌ها (Search Engines and Directories Submission)
    • تبلیغات در موتورهای جستجو (Search Engine Advertising)
    • آنالیز وب سایت (Web Analytics)
  • فاکتورهای کاهش رتبه در موتورهای جستجو

اینترنت و حضور در آن

از سال ۱۹۹٢ یک منبع بسیار مهم دیگر به منابع اطلاعاتی اضافه شد و آن شبکه جهانی وب (World Wide Web) یا همان اینترنت است. به جز کاربرد در زمینه اطلاع رسانی اینترنت کاربردهای بیشمار و غیر قابل تصوری در تجارت و سایر زمینه‌های زندگی نیز پیدا کرده است. به بیان دیگر امروزه در هر زمینه ای که بتوان تصور کرد، اینترنت یک ابزار موثر و توانمند به حساب می‌آید. حضور در اینترنت حقیقتا باید بخشی از بازاریابی شما باشد.

علت پیدایش موتورهای جستجو

با وجود حجم روز افزون طراحی و راه اندازی سایت‌های وب مختلف، نیاز به دستیابی به مرکزی برای شناسایی این پایگاه‌ها برای استفاده بهتر و بیشتر کاربران وب، امر مهمی‌به شمار آمد. از آنجا که سایت‌ها و مطالبی که در وب منتشر می‌شوند، توسط هیچ مرکز رسمی‌بین المللی مسئول در اینترنت اعلام نمی‌شود تنها راه پیدا کردن یک موضوع، اطلاع داشتن دقیق از آدرس آن سایت به نظر می‌رسد.
موتور‌های جستجو برای سهولت دسترسی کاربران به مطالب موجود در سایت‌های وب راه اندازی شده اند. در واقع بدون نیاز به موتور‌های جستجو قادر نخواهیم بود تا از به روز رسانی‌های سایت‌های وب اطلاع کسب کنیم و نیازهای تحقیقاتی و آموزشی و تجاری و خبری و … خود را پوشش دهیم.
مهمترین توانایی موتورهای جستجو جذب مخاطبان واقعی سایت است. مخاطبان وبگرد و سرگردان معمولا ارزش چندانی ندارند.

رتبه بندی موتورهای جستجو

وقتی کاربری عبارتی را جستجو می‌کند، موتور جستجو لیستی از سایت‌‌ها را ارائه می‌دهد که مرتبط با کلمات نوشته شده است. این سایتها بر حسب میزان ارتباط خود با موضوع جستجو شده به صورت نزولی لیست می‌شوند یعنی سایتی که بیشترین ارتباط و بالاترین رتبه را دارد، اولین است.

  • هر موتور جستجو الگوریتم خاص و محرمانه خودش را برای رتبه بندی (Ranking) دارد و با توجه به اهمیت و اولویت فاکتورهای رتبه بندی ممکن است نتایج جستجوی متفاوتی بوجود آید. ممکن است سایت شما در یک موتور جستجو رتبه ٢ و در موتور دیگر رتبه ۱۰ داشته باشد.
  • دیگر اینکه رتبه سایت شما کاملا به کلیدواژه‌هایی که انتخاب می کنید بستگی خواهد داشت. برای نمونه ممکن است سایت شما هنگام جستجوی یک عبارت رتبه ۱٢ داشته باشد و در جستجوی دیگری با یک عبارت دیگر، رتبه ۱٢۶۴ را بدست آورد. پس عبارتهایی که برای بهبود جایگاه خود انتخاب می‌کنید مهم است.

بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو

موتورهای جستجو بهترین روش برای یافتن محصولات و اطلاعات مورد نیاز توسط کاربران و متقاضیان از یک سو و از سوی دیگر بهترین راه برای تبلیغات و جذب مشتریان توسط تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات است.
آمار نشان می‌دهد تنها ٧% کاربران از صفحه‌های سوم به بعد نتایج را مرور میکنند به عبارتی، بیشتر آنان اگر مطلب مورد نظر خود را در صفحات نخست پیدا نکنند از موتور جستجوی دیگری کمک می‌گیرند.
سه ابزار اصلی برای بدست آوردن رتبه بالا در موتورهای جستجو و در نتیجه جایگیری در صفحات نخست نتایج جستجو عبارتند از :
۱. بهینه سازی موتورهای جستجو
٢. معرفی به موتورهای جستجو و فهرست‌ها
۳. تبلیغات در موتورهای جستجو

بهینه سازی موتورهای جستجو (در ادامه مطلب..)

هدف از بهینه سازی صفحات وب جایگیری در صفحات نخست نتایج جستجو است. قرار گرفتن در رده‌های بالای نتایج جستجو می‌تواند صدها و شاید هزاران بازدید کننده را روزانه به سایت شما راهنمایی کند. این دسته از بینندگان که در پی جستجوهای خود به سایت شما وارد شده اند، کاملا هدفمند به دنبال موضوع مطرح شده در سایت شما بوده اند.
فرآیند بهینه سازی موتورهای جستجو شامل مراحل زیر است :

۱. انتخاب کلیدواژه‌ها
کلیدواژه‌ها همان کلماتی هستند که وقتی مورد جستجو قرار می‌گرفتند سایت یا سند ما در صفحات نخست نتایج جستجو (حداقل ۳ صفحه اول) ظاهر شود. در انتخاب کلمات کلیدی باید به چند نکته توجه شود :

  • ارتباط معنایی با محتویات سایت :
    کلیدواژه‌ها باید با موضوع سایت مرتبط باشند. اگر اینچنین نباشد رتبه سایت بسیار پایین خواهد آمد و حتی ممکن است به عنوان تقلب (Spam) شناخته شود.
  • میزان محبوبیت :
    محبوبیت کلیدواژه به معنای میزان تقاضای آن از طرف کاربران است. هر چه این محبوبیت بیشتر باشد، بدون شک بعد از قرار گیری در رتبه بندی موتور جستجو، ترافیک بیشتری بوجود می‌آید. دامنه محبوبیت هم از اهمیت بالایی برخوردار است. مثلا یک واژه آلمانی بین یک عده خاص ( آلمانی زبان‌ها ) دارای محبوبیت است.
  • در نظر گرفتن رقیبان :
    اگر کلیدواژه شما از محبوبیت بالایی برخوردار است اما رقیبان بسیارزیادی با شما رقابت می‌کنند (بویژه که از سایت‌های مهم باشند) بهتر است از آن واژه صرفنظر کنید و یا تا حد امکان تخصصی تر آن را دنبال کنید، یعنی با ترکیب واژه با دیگر واژه‌ها یک عبارت چند کلمه ای بسازید. کیفیت رقبای شما نیز خیلی مهم است. یعنی آن‌ها چقدر “مهم” هستند. مثلا رقابت با سایت ebay خیلی سخت تر و دشوارتر از رقابت با یک وبلاگ محلی است.

٢. بکارگیری کلیدواژه‌ها در URL
نام دامنه سایت خود را متناسب با محتوای سایتتان انتخاب کنید و کلیدواژه‌ها را در نام پوشه و نام فایل بکار برید.

۳. بکارگیری کلیدواژه‌ها در صفحه

  • عنوان صفحه – Title
    عنوان صفحه شامل ۵ تا ۱۰ کلمه است و همان متنی است که بالای گردشگر اینترنت ظاهر می‌شود و موقع ذخیره کردن صفحه و اضافه کردن آن به صفحات محبوب به عنوان اسم پیش فرض ظاهر می‌شود.
  • تگ توصیف – Meta Description
    برخی از موتورهای جستجو این متن را که شامل ٢۵ تا ۳۰ کلمه در توصیف صفحه است بعد از عنوان سایت در نتایج جستجوی خود نشان می‌دهند. از کلیدواژه‌ها در این متن استفاده کنید.
  • تگ کلیدواژه‌ها – Meta Keywords
    این تگ جزو تگ‌های بسیار مهم سایت است زیرا موتورهای جستجو برای این بخش ارزش زیادی قائلند. ابتدا کلیدواژه اصلی، بعد کلیدواژه دوم و بعد چند کلید واژه مشابه را قرار دهید.
  • تگ سرصفحه – H1
    کلیدواژه خود را در سرصفحه قرار دهید.
  • تگ تو پر – B
    بکارگیری کلیدواژه در متن در حالت تو پر باعث نتیجه بهتر می‌شود.
  • تگ مشخصات عکس – Alt
    وقتی در سایتی ماوس را بر روی عکسی نگاه میدارید برای چند ثانیه متنی ظاهر می‌که شامل توضیحی در مورد عکس است. موتورهای جستجو حتی این توضیحات به ظاهر کوچک را در نظر می‌گیرند به همین دلیل از کلیدواژه‌ها در این متن استفاده کنید.
  • نام فایل‌های عکس
    نام فایل‌های عکس موجود در سایتتان را از میان کلیدواژه‌ها انتخاب کنید و نام را فارسی انتخاب نکنید.
  • متن صفحه – Content
    ارتباط کامل متن با موضوع و نگارش ساده و صحیح آن مهم است. کلیدواژه‌ها را نیز طوری در متن صفحه بکار برید که ساختار متن حفظ شود. پارامترهای زیر را در بکارگیری کلیدواژه‌ها در نظر بگیرید :

    • جایگاه کلیدواژه (Prominence)
      منظور میزان نزدیکی کلیدواژه به ابتدای صفحه است. اولویت به ترتیب در مکان‌های زیر است : عنوان متن ، عنوان فصل‌ها ، اولین کلمه پاراگراف ، خط‌های اول پاراگراف اول ، پاراگراف اول ، خطوط بالای متن .
    • چگالی کلیدواژه (Weight/Density)
      منظور از چگالی، نسبت دفعات تکرار کلمات کلیدی به کل متن است. باید مقدار این پارامتر را در حد معقول نگهدارید. فرمول محاسبه درصد چگالی :   ۱۰۰ * تعداد کلمات متن/ تعداد کلیدواژه‌ها
      برای متن صفحه، چگالی بین ۳ تا ٧ مناسب است.
    • تعداد کلیدواژه (Frequency)
      منظور از تعداد کلید واژه، دفعاتی است که یک کلید واژه بکار برده می‌شود. هر چه دفعات تکرار بیشتر باشد، نمره این پارامتر بالاتر می‌رود.
    • توزیع کلیدواژه (Proximity)
      منظور این است که کلیدواژه‌ها چقدر از هم دور یا به هم نزدیک هستند. باید سعی شود که کلیدواژه‌ها خیلی به هم نزدیک نباشند و در همه جای متن وجود داشته باشند.

۴. تهیه نقشه سایت – Sitemap
لیستی از تمام صفحات سایت به همراه توضیح کوتاهی در مورد آنها، در صفحه ای قرار دهید و لینکی به آن در صفحه اول سایت قرار دهید. نقشه سایت کار موتورهای جستجو را برای شناسایی صفحات سایت آسان می‌کند.

۵. محبوبیت لینک – Link Popularity
این بخش از بهینه سازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از چند جهت برسی می‌شود:

  • تعداد لینک‌های ورودی
  • اهمیت و کیفیت لینک‌های ورودی. لینکی که بین دو سایت با زمینه کاری مشابه رد وبدل شده، با کیفیت است و لینکی از یک سایت با رتبه بالا مهم است.
  • متنی که لینک می‌شود (Link Anchor Text). وجود کلیدواژه ای که صفحه بر مبنای آن بهینه سازی شده در این متن مهم است چون موتورهای جستجو این پارامتر را هم در نظر می‌گیرند.

معرفی به موتورهای جستجو و فهرست‌ها

پس از بهینه سازی موتورهای جستجو، باید آدرس و مشخصات سایت را در موتورهای جستجو ثبت کنید.
معروف ترین موتورهای جستجو:

فهرست‌های اینترنتی یا همان دایرکتوری‌ها جایی برای رده بندی سایت‌هاست که افراد حقیقی یا به عبارتی ادیتور‌ها که انسان هستند آنها را کنترل می‌کنند و در نتیجه هر سایت بی خودی در آنها ثبت نمی‌شود. بنابراین ارزش لینک‌های داخل آنها بالاست و به همین خاطر برای موتور‌های جستجو ارزش زیادی دارد.
معروف ترین فهرست:

موتور‌های جستجوی بزرگ مثل یاهو و گوگل به طور منظم این دایرکتوری رو چک میکنن و توجه خاصی به آن دارند.

تبلیغات در موتورهای جستجو

پدیده جدیدی که در دنیای موتورهای جستجو به وجود آمده، تبلیغات مرتبط با متن است. به کمک این نوع از تبلیغات می‌توانید مخاطبین واقعی را هدف بگیرید و ترافیک سایت را بالاتر ببرید. ترافیک بالا عامل بسیار مهم دیگری است که بر رتبه سایت تاثیر می‌گذارد.

استفاده از این نوع آگهی‌ها مزایای بسیاری دارد:

  • این آگهی‌ها برای کسانی به نمایش در می‌آیند که دقیقا به دنبال خدمات یا کالاهای شما هستند.
  • مهم نیست آگهی‌ها چه تعداد نمایش داده شده باشند، شما تنها به به ازای کلیک روی آنها پول پرداخت می‌کنید.
  • می‌توانید سقف مبلغی که مایلید روزانه هزینه شود، تعیین کنید.
  • می‌توانید کسانی که روی آگهی‌ها کلیک می‌کنند، ردیابی کنید.
  • می‌توانید تعیین کنید آگهی‌ها در چه کشورهایی نمایش داده شوند.
  • می‌توانید آگهی‌ها را به زبان‌های مختلف تهیه کنید.
  • می‌توانید تعیین کنید آگهی‌ها در چه ساعاتی از روز نمایش داده شوند.
  • می‌توانید بازدید کننده‌ها را به صفحه کاملا مرتبط با درخواستشان هدایت کنید.
  • می‌توانید سرعت نمایش آگهی را تعیین کنید، یعنی به ازای هر چند بار جستجوی مرتبط آگهی نمایش داده شود.
  • از همان روزی که آگهی فعال شد، بیننده خواهید داشت.

نمونه ای از این نوع آگهی…

آنالیز وب سایت

آنالیز وب سایت نقش مهمی‌در بهبود کیفیت سایت و در نتیجه اثر بخشی آن دارد. به موارد زیر توجه کنید :

  • تعداد بازدیدکنندگان
  • موقعیت جغرافیایی بازدیدکنندگان
  • چگونگی ورود آنها به سایت (موتورهای جستجو، تایپ مستقیم آدرس شما، از سایتهای دیگر)
  • با چه کلیدواژه‌هایی سایت شما را پیدا کرده اند.
  • روزها و ساعات بازدید
  • تعداد صفحات بازدید شده
  • و …

فاکتورهای کاهش رتبه در موتورهای جستجو

  • لینک‌های خراب – Broken Links
    موتورهای جستجو اگر در بازدید از سایت متوجه لینکی معیوب شوند از بازدید از سایر صفحات دست می‌کشند که این امر باعث کاهش رتبه سایت می‌شود.
  • تقلب – Spam
    چگالی بالای کلیدواژه، فاصله نزدیک آنها‌ها نسبت به هم، نوشته‌های بسیار کوچک و نوشته‌های همرنگ با زمینه به عنوان تقلب شناخته می‌شوند که موتور جستجو با آنها برخورد کرده و ممکن است سایت را بکلی از لیست خود حذف کند.
  • صفحات آیینه ای – Mirror Pages
    منظور صفحات تکراری با آدرس متفاوت و محتوای یکسان است.
  • مزرعه لینک – Link Farms
    مزرعه لینک به گروهی از سایتها کفته می شود که بی آنکه ارتباط مفهومی با هم داشته باشند دست به مبادله گسترده لینک می زنند تا محبوبیت خود را افزایش دهند. اگر موتورهای جستجو پی ببرند که شما در اینگونه سایتها قرار دارید، بشدت با آن برخورد میکنند. نتیجه آن هم کاهش شدید جایگاه شما است.

منبع : وب پایا

کالکشن ۸ کتاب در ۱ -دومین ویراست کتاب HTML, XHTML & CSS All-In-One For Dummies

Posted: 04 Oct 2011 01:36 AM PDT

htmldummies

یکی از برترین مراجع در مورد وب ۲ و اجاکس و تغییرات اخیر وب سری دوم کتاب HTML, XHTML & CSS All-In-One For Dummies میباشد که هم اکنون در اختیار شما قرار دارد.

HTML,XHTML و CSS 3 رکن اصلی در ساخت صفحات پویای وب میباشند. این کتاب که از مجموعه چندین کتاب اموزشی گرد اوری شده است با روشی خواننده محور و اسان به معرفی و توضیح در باره هر تکنولوژی پرداخته است.در ادامه استفاده و ادغام این چند قسمت در کنار هم را توضیح داده و ساخت صفحات پویا و زیبا و جذاب را برای ما توصیف میکند.

این کتاب از ۶ کتاب کوچک در باره HTML ,CSS را شامل میشود که در مورد طراحی کلی در سرور‌های جاوا کلاینت سرور و اجاکس و… توضیح میدهند.همچنین در پایان مجموعه تکنولوژی‌های جدید طراحی وب و تغییرات سال اخیر به تفضیل بررسی شده و توضیحات لازم جهت ساخت وب سایت‌های پویای جدید را ارائه میدهد.

برای اطلاعات بیشتر از سایت اصلی کلیک نمایید

اسکریپت Steal the Files برای جا به جایی فایل‌ها بین دو سرور با قابلیت‌های عالی

Posted: 04 Oct 2011 01:14 AM PDT

stealthefile

اسکریپتی که براتون اماده کردیم. یکی از بهترین ریموت‌ها میباشد.این اسکریپت لینک‌ها را از یک سرور به سرور دیگر در کمتر از چند ثانیه انتقال میدهد.این اسکریپت قادر به انتقال لینک از پروتکل‌های HTTP -FTP- و یا حتی پروتکل‌های محافظت شده (.htaccess دار)  میباشد.

قابلیت‌های این اسکریپت:

  • از جمله امکانات این اسکریپت میتوان به قابلیت جا به جایی پوشه‌ها اشاره کرد به این صورت که میتوانید یک پوشه درون سرویسی دیگر را به صورت پوشه ای و گروهی به سرویس خود انتقال دهید.
  • قابلیت دیگر این اسکریپت استفاده از قابلیتی هست که در اینترنت دانلود منیجر ما در اختیار داریم یعنی کانکت شدن چند سروره (گروهی ) برای جلوگیری از کاهش سرعت دانلود.
  • قابلیت دیگر این اسکریپت نمایش زمان باقی مانده و صرف شده از انتقال یک فایل به صورت تصویری میباشد.
  • قابلیت دیگر را میتوان انتقال فایل از سایت‌های اشتراک گذاری فایل و لینک مانند رپیدشیر-هات فایل -تاینی یو ار ال و… اشاره کرد (سایت‌های اشتراکی نیاز به اکنت پرمیوم دارند)
  • خارج کردن پکیج‌های فشرده بدون پسورد از حالت rar و zip از دیگر قابلیت‌های این اسکریپت میباشد.
  • و…

دانلود ,پیش نیاز‌ها و اموزش نصب در ادامه مطلب

پیش نیاز‌ها برای این اسکریپت :

  • سرور با سیستم عامل LINUX,UNIX و یا FREE BSD
  • perl ورژن ۵,۰۰۴
  • ماژول Net-FTP
  • ماژول Net SSLeay (برای رپیدشیر-اختیاری)
  • ماژول LWP Simple (اختیاری)
  • ماژول HTML LinkExtor(اختیاری)
  • ماژول URI URL (اختیاری)
  • ماژول Crypt-Rijndael (اختیاری)
  • نرم افزار ccf2rsdf (اختیاری)
  • لیست CGI-BIN
  • دسترسی FTP

اموزش نصب :

۱) فایل فشرده شده را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید. فایل‌ها را توسط FTP به درون پوشه cgi-bin درون‌هاست خود انتقال دهید.

دقت کنید که اگر این پوشه وجو ندارد خودتان ایجاد کنید. (باید از سرور درمورد پشتیبانی ان سوال شود)

۲) فایل‌های خود را درون پوشه به نام steal کپی کنید

۳)فایل Steal.cgi را به پرمیشن ۷۷۵ تغییر دهید .

۴)ادرس را برای دسترسی به فایل به شکل زیر وارد نمایید :

Http:/yourdomain.com/cgi-bin/steal/steal.cgi

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

0 comments:

Post a Comment