- - - --

Tuesday, October 11, 2011

DverLeech | دانلود مستقیم از رپید شیر و هات فایل

DverLeech | دانلود مستقیم از رپید شیر و هات فایل


اطلاعیه در مورد جا به جایی سرور سایت و لینک‌های دانلود

Posted: 11 Oct 2011 03:25 PM PDT

اطلاعیه

با سلام خدمت کاربران عزیز و گرامی‌.

لازم دونستم در مورد قطعی دیشب سایت و لینک‌های دانلود سایت توضیح جامعی برای کاربران گرامی‌بدهم و با هم فکر یکدیگر به نتیجه مناسبی برسیم.

از وب مستران و فروشندگان‌هاست و سرویس دهندگان وب خواهش مندم این متن رو تا اخر مطالعه کنند

همانطور که اطلاع دارید . سرور دانلود سایت از دو روز پیش مجددا از کار افتاده است. اولا باید بگم که سرور دانلود نه تنها سرور ضعیفی نبوده. بلکه هرگز به دلیل کم بود منابع و … بسته نشده است . دلیل بسته شدن این سرور در این دفعه و دفعه قبل پرداخت نکردن هزینه‌های سرور از طرف سرویس دهنده ما یعنی سروش‌هاست میباشد.

لذا دیتا سنتر نیز به دلیل تاخیر در پرداخت‌ها سرور را بسته و فایل‌ها را نگه داری میکند. در طول این مدت سروش‌هاست در حق ما لطف بسیاری کرد و عنایت بسیاری توسط ساپورتر فنی این سایت اقای بندرچی به ما شد.

اما با وجود قطعی‌ها و… و مشکلات  صاحب این‌هاستینگ که باعث این بهم ریختگی و بی نظمی‌بشه. مجبور به تعویض سرور شدیم.

  • در اولین قدم  قطعی دیشب سایت اصلی-تالار و فروشگاه به دلیل جا به جایی سایت از سرور سروش‌هاست به سرور‌های‌هاست دی ال میباشد. و در حال حاضر مجموعه رپیدلیچ فارسی بر روی سرور‌های قدرتمند‌هاست دی ال قرار گرفته اند و امیدواریم از این به بعد مشکلی در سایت اصلی مشاهده نکنیم.

نکته: عزیزانی که با لود کردن سایت مشکلی دارند . اولا کش مرورگر خود به همراه کوکی‌ها را پاک کنند و دوباره وارد سایت شوند. به دلیل اپدیت شدن دی ان اس‌های بعضی از ای اس پی‌ها … گاها تاخیری در لود سایت تا ۱ روز پس از جابه جایی داریم که میتوانید با استفاده از DNS FLUSH و یا OPEN DNS  مشکل را حل کنید.

برای DNS FLUSH این دستور را در CMD ویندوز وارد کنید : ipconfig /flushdns

و برای OPEN DNS در قسمت ipv4 کانکشن خودتون در قسمت Dns این دو عدد رو وارد  کنید : ۲۰۸٫۶۷٫۲۲۲٫۲۲۲  &  ۲۰۸٫۶۷٫۲۲۰٫۲۲۰

 

  • حالا بحث رسید به سرور دانلود سایت :سرور دانلود سایت فعلا هنوز توسط دیتا سنتر بسته است و بازش نکردن. و اقای بندرچی در حال مذاکره هستند. اما بحث مهم اینجا اینه که تا چند ساعت اینده که باز میشه ما فایل‌ها را به طور موقت به سروری انتقال میدیم که خیالمون راحت شه . اما در به در دنبال یک سرور مجازی به صرفه و خوب هستیم . از دوستان و  وب مستران عزیز اگر کسی پیشنهادی داره به ما اطلاع بده و ما رو باخبر کنه. 

دوستان عزیز میتونید این موضوع رو در این تاپیک پیگیری کنید و نظرات و پیشنهاداتتون رو ارائه کنید

امیدواریم  با رفتن بر روی یک سرور دیگر و استفاده از پشتیبانی دیگر  دیگه این مشکلات رو بوجود نیاورد و هرگز دیگر شاهد این قبیل مشکلات نباشیم.

باز هم از همه عزیزان عذر خواهم و تمام تلاشمون رو برای بازگردانی هر چه سریع تر فایل‌ها میکنیم. و امیدوارم  ما رو در پیدا کردن سرویس خوب یاری کنید.

با تشکر و پوزش – نظری

0 comments:

Post a Comment