- - - --

Tuesday, October 25, 2011

DverLeech | دانلود مستقیم از رپید شیر و هات فایل

DverLeech | دانلود مستقیم از رپید شیر و هات فایل


معرفی صفحه فیس بوک رپیدلیچ فارسی

Posted: 25 Oct 2011 02:52 PM PDT

دورلیچ و فیس بوک

خوب جهت معرفی هر چه بیشتر وبهتر سایت و افزایش خدمات رپیدلیچ فارسی صفحه ای در شبکه اجتماعی فیس بوک برای سایت اماده شد که هم در تصویر بالا و هم در لینک زیر میتونید ادرسش مشاهده کنید و از اخبار سایت و دیگر حوادث سایت با خبر بشید.

ورود به صفحه  فیس بوک  رپیدلیچ   فارسی

خوب هنوز تمام نشده. علاوه بر این از قسمت بالایی تالار گفتمان نیز این پیج قابل دسترسی میباشد.  عکس زیر :

اشتراک گذاری اف بی

  • لطفا برای حمایت از ما صفحه مورد نظر را LIKE  کنید….

:-D :-D :-D

چیه خوب ؟؟؟ هنوز که نرفتین خونتون ….  ای بابا ای بابا  شما هم فهمیدین  ؟؟؟

:roll: :roll: :roll:

خوب انگار چاره ای نیست… منم جای شما بودم بهم میگفتن جایزه مسابقه هاست دانلود ۳۰۰ گیگ برای یک ماهه نمیرفتم…

:-o :-o

نه دیگه مسابقه رو پرهام میگه..من جای شما باشم چشم از این صفحه اول سایت و تالار بر نمیدارم تا اطلاعیه مسابقه زده بشه و جایزه رو ببرم…

حالا هی LIKE نزنین

:-D

اطلاعیه نهایی درمورد سرور سایت و شرایط جدید

Posted: 25 Oct 2011 06:06 AM PDT

اطلاعیه

به نام او که اگر حکم کند همه محکومیم

با سلام خدمت کاربران گرامی‌مجموعه رپیدلیچ فارسی . خوب بعد از تقریبا ۲ هفته فرصت پیدا کردم تا چند کلمه ای برای شما بنویسم و در مورد این مدت توضیحات لازمه را ارائه کنم.

 از فردا خبر‌های خوب,برنامه‌های جذاب (مسابقه با جوایز باورنکردنی),تغییرات و اپدیت‌های ما دوباره شروع میشوند.

همانطور که درجریان هستید سروش‌هاست (اسپانسر قبلی ما ) بنا به دلایلی مدتی دچار مشکلاتی شد و بد جوری وضعیت سایت ما بهم ریخت.این که شرکت مدیریتش دچار مشکل نامعلومی‌شده بود و هزینه لازمه برای سرور‌ها به دست ساپورتر نرسیده بود و در نتیجه سرور‌ها توسط دیتا سنتر قطع شدند.

جا داره از این‌هاستینگ تشکری ویژه بابت مدتی که از خدمات ایشان استفاده میکردیم داشته باشیم.و برایشان ارزوی موفقیت و سربلندی میکنیم.

خوب با توجه به مشکلات بوجود اماده سایت تقریبا به مدت ۲ هفته (کمتر یا بیشتر) سرور دانلود خودش رو از دست داد و در این بین در حدود ۱۰۰ گیگ از فایل‌های ما از بین رفت متاسفانه

اما با کمک دوستان و عزیزان و … خوشبختانه توانستیم کلیه ی لینک‌ها را دوباره بازگردانی کرده و در حال حاضر کلیه ی لینک‌های سایت فعال و سرور دانلود قدرتمند سایت برای ارائه هر چه با کیفیت تر خدمات اماده شده است.

و اما …

حتما متوجه شدید دیگه تا الان سرور سایت و سرور دانلود سایت هر دو مجزا و از دو منبع مختلف تامین میشوند و هزینه‌های سایت سرسام اور شده اند

مشخصات سرور سایت اصلی و میزبان :

اکنون سایت اصلی رپیدلیچ فارسی توسط میزبان بزرگ فارسی‌هاست دی ال پشتیبانی شده و هزینه‌هاست ۵ گیگ به صورت ماهانه برای سایت اصلی ۲۵۰۰۰ تومان میباشد که توضیحات و موارد اضافی در مورد این سرویس از این لینک قابل مشاهده است .

مشخصات سرور دانلود سایت :

سرور دانلود سایت یک سرور اختصاصی در هلند میباشد که هزینه ماهیانه این سرور مبلغی بالغ بر ۶۰۰۰۰۰ تومان در ماه میباشد که واقعا هزینه بالایی برای ما میباشد. چرا که به هیچ وجه سایت به اندازه ۱/۵ این هزینه هم در ماه سود دهی ندارد.و تمامی‌مبالغ از جیب شخص بنده باید پرداخت شود.

:roll:

مشخصات این سرور به تفضیل :

  • سی پی یو : ۸ هسته ای (core i7)
  • رم : ۱۲ گیگ رم
  • هارد : ۱۰ ترابایت‌هارد به همراه ۱۶۰ گیگابایت درایو سیستم عامل
  • پورت : ۱ گیگ اختصاصی

 

  • خیلی از دوستان میگفتن سرورتون ضعیفه و جوابگو نیست و… حالا دیگه ضعفی نیست به هیچ وجه. محدودیت دانلودی و افت کیفیت و… اما هزینه بالا سایت….باید لاقل گوشه ای از این هزینه توسط سایت تامین شود . از این رو تصمیم گرفتیم عضویت ویژه  را علاوه با افزودن  خدمات  زیادی به این گروه به صورت جدی دنبال کنیم .

از این رو خدمات عضویت ویژه را تا حد ممکنه افزایش دادیم. مانند افزودن اکنت پرمیوم سایت‌های شیر به بیش از ۱۰۰ اکنت و پشتیبانی از ۲۳۰ سایت شیر و دانلود ۳۰۰ گیگ فایل در ماه و…

برای جدی گرفتن عضویت ویژه علی رغم میل باتنی مجبور خواهیم بود از این پس لینک‌های دانلود پکیج‌های ارزشمند و حجیم سایت را فقط و فقط  برای اعضای ویژه سایت در نظر بگیریم.

ناگفته نماند که بهره مندی از عضویت ویژه کم ترین و اندک ترین هزینه به مبلغ ۱۰۰۰ تومان را شامل میشود که واقعا برای هیچ فردی مبلغ زیادی نمیباشد.

امیدواریم از این پس خدمات و تغییرات جدیدی که شاهد خواهید بود به نحو احسنت خواسته‌های شما را بر اورده سازد.

اطلاعات بیشتر در مورد عضویت ویژه

==============

در پایان جا داره از افرادی که در این مدت بنده حقیر و سایت رپیدلیچ فارسی را یاری کردند تشکر و یادی ازشون بکنم .(هر چند که باز هم زحمت‌های ایشان قابل جبران نیستند.امید است گوشه ای از این لطف عزیزان را روزی جوابگو باشم)

اولین تشکر ویژه از اقای پرهام بندرچی (صاحب وبسایت اکسپرس لیچ) و ساپورتر ما در تمام این مدت هست که واقعا بنده همیشه خجالت زده ایشون هستم و همینجا صمیمانه از ایشون و الطافشون تشکر میکنم. ایشون در تمامی‌مراحل جا به جایی …مکاتبه با  دیتا سنتر … تنظیمات سرور … اماده سازی و…سایت بنده رو بسیار زیاد حمایت کردند.

تشکر بعدی از اقای کامران نژاد عزیز دوست و همراه همیشگی بنده است که در بازگرداندن بیش از ۱۰۰ گیگ لینک از دست رفته به بنده کمک کردند.

همچنین از دوستان عزیز و یوزر‌های سایت با نام‌های :  maysam2007(صاحب سابت undl.ir ) . رحیم عزیز .اقا ارش عزیز. اقای حامد سپهر عزیز.عباس عزیز.عبدالحسین عزیز .محسن عزیز .اقای حامد محمدی عزیز . اقای مبین پارسیان (صاحب سایت فرانتورک) که واقعا لطف کردند و پیگیر کار ما شدند, و کلیه ی کادر مدیریتی فهیم و زحمتکش رپیدلیچ فارسی از جمله اقا مهیار تشکر ویژه ای میکنم و امیدوارم روزی بتونم جبران زحماتشون رو بکنم.اگر کسی از لیست جا افتاد همینجا عذرخواهم و صمیمانه از این عزیز یا عزیزان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

با تشکر – نظری مدیریت رپیدلیچ فارسی

 

0 comments:

Post a Comment