- - - --

Tuesday, October 11, 2011

[Niknama] - دانلود نرم افزار تبديل فايل‌هاي Word به PDF با doPDF 5.0.219 (این ایمیل دارای : 20 مطلب است)

[Niknama] - دانلود نرم افزار تبديل فايل‌هاي Word به PDF با doPDF 5.0.219 (این ایمیل دارای : 20 مطلب است)


دانلود نرم افزار تبديل فايل‌هاي Word به PDF با doPDF 5.0.219

Posted: 08 Oct 2011 11:12 AM PDT

dopdf-5-[www.binahayat.net].jpg

اين روزها بيشتر كتاب هاي الكترونيكي و روزنامه ها به فرمت pdf در اختيار كاربران قرار مي گيرد و اين قالب، يكي از بهترين فرمت ها براي ذخيره فايل هاي متني به شمار مي رود. يكي از بزرگ ترين مزيت هاي فايل هاي pdf اين است كه چنانچه متن شما فارسي باشد و رايانه دوستانتان از فارسي ساز حمايت نكند، باز هم متون شما بدون نياز به هيچ نرم افزار اضافه اي به راحتي قابل مشاهده و چاپ خواهد بود.
اگر شما هم مي خواهيد فايل هاي متني خود را در اين فرمت ذخيره كنيد و آنها را براي دوستانتان در سراسر دنيا ايميل كنيد تا بدون بهم ریختگی متون آنها را مشاهده کنند، مي توانيد از نرم افزار doPDF كمك بگيريد. اين برنامه قادر است با ايجاد يك چاپگر مجازي در رايانه شما از هر نرم افزاري كه امكان چاپ در آن موجود باشد براي شما فايل هاي pdf تهيه كند.

قابلیت های کلیدی dopdf:
- اضافه کردن یک گزینه در برنامه هایی که قابلیت پرینت دارند
- با قابلیت تغییر اندازه کاغذ، تغییر جهت صفحه و تغییر تنظیمات
- کیفیت بالای فایل های خروجی پی.دی.اف
- رایگان و بسیار کم حجم
- استفاده ی آسان توسط تمامی کاربران
- پشتیبانی از هر نوع زبان محلی و UTF-8
- تبدیل صفحه ها و متون شما به فرمت پی.دی.اف در چند ثانیه
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز و آفیس ورد
- و ...

دانلود رایگان نرم افزار نوشتن و چاپ روی چک

Posted: 05 Oct 2011 03:10 AM PDT

checknegar_binahayat.net_30.jpg

نرم افزار جامع مدیریت "دسته چک" و چاپ روی چک با امکان تغییر قلم با قالب دلخواه - نرم افزار چک نگار

برخی از امکانات نرم افزار:
 
امكان تعريف دسته چک
امكان ثبت چک های دريافتي و پرداختني.
داراي تقويم جهت نمايش چک های صادره و وارده هر روز
امكان انتخاب و ساخت گزارش از حسابهاي تعريف شده (بانك ، صندوق و...)و چكهاي صادره و وارده
تبديل تاريخ و مبلغ عددي به حروف به طور اتوماتيک
امكان راس گيری جهت محاسبه سود چک های دريافتي و پرداختی
امكان تعيين فونت تمام نوشته ها بر روی چک
امكان تعيين رنگ فونت تمام و يا قسمتی از متن ها جهت چاپ با چاپگرهای رنگي
امكان تعريف سه امضا برروي چک هنگام چاپ چك (كاربرد براي موسسات حقوقي)
تكرار نام گيرنده براي چاپ های بعدی
سازگار با همه پرينترها سوزنی ، ليزری ، جوهر افشان
امكان پرفراژ مبلغ بر روی چک
تحت ويندوز XP و ويندوزهای فارسی پارسا و پايا
چاپ عمودی و افقی
امكان چاپ بر روی ته چک جهت حفظ سابقه
امکان ارسال SMS برای مشتریان از طریق نرم افزار
و ....

امكان استفاده در محيط های شبکه بصورت چند کاربره
امكان ارسال گزارشات توليدی بر روی نرم افزار excel
دارای حسابداری ساده با گزارشات متنوع :
امكان تعريف ، ثبت و گزارش گيری سرفصل حساب (شامل بانک ، صندوق ،اشخاص ، اسناد دريافتنی، اسناد پرداختنی، اسناد در جريان وصول)
قابل استفاده برای اشخاص حقيقی و حقوقی
هميشه نرم افزار خوب گران نيست با دانلود اين نرم افزار علاوه بر ثبت اطلاعات حساب های خود از قابليت های نرم افزار چاپ چک نيز بهره مند خواهيد شد.

دانلود نرم افزار حسابداری مالی ؛ حسابرس ويژه - بدون محدودیت زمانی

Posted: 25 Sep 2011 05:03 AM PDT

hesabras-free-version-unlimited.jpg

نرم افزار اتوماسیون مالی حسابرس ویژه مخصوص شرکتها و بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط مشتمل بر سیستمهای حسابداری مالی ، خرید و فروش ، انبارداری ، اموال و دارائیهای ثابت ، خزانه داری ، چک و بانک و حقوق و دستمزد طراحی و تولید شده است.نرم افزار فوق در دو سطح قابل ارائه بوده و به دلیل محاسبات دقیق ، تهیه گزارشات مدیریتی متنوع و همچنین قیمت مناسب یکی از کامل ترین و جامع ترین نرم افزار های موجود در بازار رقابتی خود می باشد.پروژه طراحی و تولید نرم افزار حسابرس ویژه در سال 1383 به پایان رسیده و آخرین نسخه به روز شده نرم افزار مربوط به فروردین 1390 است که ماحصل آن پشت سر گذاشتن 7 دوره مالی ، صدور کاربرگ ، سند اختتامیه ، سند افتتاحیه و انتقال اطلاعات به سال مالی جدید بدون کوچکترین ایرادی در محاسبات و پردازش اطلاعات می باشد. زبان برنامه نویسی قدرتمند C builder  محیطی زیبا و کارآمد با کاربری آسان و بانک اطلاعاتی SQLServer، امنیت بالا در پردازش صحیح و نگهداری اطلاعات و قابلیت استفاده در محیط شبکه با تعداد کاربر نامحدود را به ارمغان آورده است.امتیاز فروش نرم افزار حسابرس ویژه از ابتدای تولید تا سال 1389 در اختیار شرکت مفتاح رایانه بوده که از سال 1390 فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار حسابرس ویژه توسط شرکت پایا افزار پویا انجام خواهد شد.

 

رفع مشکل نمایش زیرنویس های فارسی

Posted: 23 Sep 2011 01:45 AM PDT

تصور کنید فیلمی را دانلود کرده‌اید و به دنبال آن، زیرنویس فارسی مربوط به فیلم را نیز تهیه و دریافت می‌کنید. اما هنگام مشاهده، همه چیز آن‌طوری که انتظار دارید نیست! قطعا این اتفاق برای خیلی از شما پیش آمده که نمایش زیرنویس فایل‌های با فرمت SRT در سیستم عامل‌تان همراه با مشکل بوده است.

persian-subtitle-fixer-1.jpgشیوه‌های مختلفی برای حل این مسئله وجود دارد که با یک جستجوی کوچک در گوگل می‌توانید نمونه‌های مختلفی از آن را مشاهده کنید. اما ما اینجا تصمیم داریم ساده ترین راه حل ممکن را به شما معرفی کنیم!

دانلود Nimbuzz Messenger v2.0 PC - نرم افزار نیم باز نسخه 2.0 برای کامپیوتر

Posted: 18 Sep 2011 04:33 AM PDT

nimbuzz-v-2-0-www-binahayat.jpg

دانلود Nimbuzz Messenger v2.0 PC - نرم افزار نیم باز نسخه 2.0 برای کامپیوتر 

 امکانات NimBuzz V2.0 PC:

  • تماس ویدئویی و چت تصویری
  • اطلاع از تحویل پیام ارسال شده
  • تماس ویدئویی با کامپیوتر و آیفون
  • تماس رایگان با تمام دوستان لیست NimBuzz خود با کیفیت HD (دوستان عزیز بی نهایت: این امکان نیاز به وبکم HD و اینترنت پرسرعت دارد)
  • چت نامحدود و رایگان با دوستان از طریق کامپیوتر و موبایل
  • تماس های بین المللی ارزان با تلفن همراه و ثابت با قیمت کمتر از 25 تومان در دقیقه
  • حساب های SIP و VoIP
  • همه در یک - با اتصال به حساب های دیگر شما مانند: یاهو مسنجر، MSN مسنجر، AIM، ICQ ، GoogleTalk، فیس بوک ، مای اسپیس و Hyves تمام دوستان خود را در یک لیست داشته باشید.
  • به اشتراک گذاری آسان فایل - پشتیبانی از همه حساب ها برای به اشتراک گذاری عکس ، اسناد و موسیقی با دوستان خود.

نام و کد واحد های دانشگاه آزاد اسلامی

Posted: 14 Sep 2011 03:59 AM PDT

daneshgah-azad-freedom-univ.jpg

فهرصت تمام کدها و نام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور

نام و کد واحدهای دانشگاه پيام نور

Posted: 14 Sep 2011 03:57 AM PDT

payame-noor-www.binahayat.net-s.jpg

فهرصت تمام کدها و نام واحدهای دانشگاهی و آموزش عالی دانشگاه پیام نور کشور

اعلام نتایج کنکور سراسری از امشب

Posted: 10 Sep 2011 04:28 AM PDT

sanjesh-logo-binahayat-net-.jpgرئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون سراسری گفت: نتایج نهایی کنکور سراسری سال 90 تا آخر وقت امروز شنبه 19 شهریور اعلام خواهد شد و 586 هزار نفر در این دوره آزمون در دانشگاهها پذیرفته می شوند.

دکتر محمدحسین سرورالدین افزود: با پذیرش 586 هزار نفر، پرونده کنکور 90 بسته می شود و نتایج شنبه شب اعلام می شود.

وی یادآور شد: داوطلبان کنکور سراسری سال 90 می توانند با درج کد داوطلبی، شماره پرونده و یا شماره پیگیری با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی www.sanjesh.org  از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

یک میلیون و 132 هزار و 877 نفر در 5 گروه علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی در روزهای 9 تا 11 تیرماه با هم به رقابت پرداختند که با احتساب تعداد حاضرین در جلسه 90.5 درصد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته شده اند و در نهایت 66 درصد کل داوطلبان در مراکز آموزش عالی پذیرفته می شوند.

بررسی موتورسیکلت دوکاتی دیاول؛ ادیشن ویژه AMG

Posted: 10 Sep 2011 02:39 AM PDT

Diavel_2012_Studio_B.jpgشاهین موسوی: دوکاتی و شرکت وابسطه به مرسدس بنز یعنی "AMG" با افتخار اعلام کردند که برای اولین بار از موتورسیکلت "Diavel AMG Special Edition" در شصت و چهارمین نمایشگاه بین المللی موتور فرانکفورت در آلمان رونمایی عمومی خواهند کرد. زمان برگزاری این نمایشگاه از 15 تا 25 سپتامبر 2012 برابر با 25 شهریور تا 5 مهر 1391 خواهد بود. گل سرسبد دوکاتی ، از خانواده Diavel ، یک ادای احترام به نشان لوکس و اسپرت AMG است. علاقمندان به خودرو از فناوری ها، جزئیات مهندسی و سبک منحصر به فرد AMG در طراحی اتومبیل را خوب می شناسند. حالا دوکاتی و AMG همین فن آوری های مدرن را برای این مدل ویژه و منحصر به فرد در نظر گرفته اند.

از ویژگی های این مدل می توان به طراحی امضای AMG روی چرخ ها، رادیاتور فیبرکربنی کوره ای با نمای آلومینیوم آلیاژی، سبک زیبای سیستم اگزوز بصورت افقی آجدار تا زیر جعبه لوازم با حکاکی نشان AMG. توجه باور نکردنی به جزئیات ، عملکرد این مدل را تضمین می کند. طراحی پیشرانه این مدل با سیستم Desmodromic cam-timing توسط دست ساخته شده و حکاکی نام طراح بر روی محفظه سمت چپ موتور قابل توجه است. از نکان منحصر به این مدل حکاکی شماره پلاک مختص هر موتور سیکلت بر روی باک سوخت آن است.

بررسی خودروی دنا

Posted: 05 Sep 2011 10:32 AM PDT

نویسنده: شاهین موسوی/بی نهایت

دنا سومین خودرو با پلت فرم سمند 

بررسی کوتاه خودروی دنااین اتومبیل محصول شرکت ایران خودرو (ikco) و از سومین تولیدات خانواده سمند از سال 81 تا کنون می باشد که این نشان از سرعت گرفتن تولیدات داخلی ایران خودرو است. خوانندگان بی نهایت شاید باور نکنند که یک خودروساز داخلی روی موتور خودروی تولیدی خود توربوشارژ نصب کند! اما این امکان در خودروی دنا مدل سفارشی اسپرت وجود دارد که می تواند قدرت موتور را به حدود 150 اسب بخار نیرو برساند. از دیگر امکانات بارز دنا می توان به سامانه ناوبری (GPS) ، شیشه های سولار رنگی، رینگ اسپرت آلمینیومی و کیسه هوای جانبی آن اشاره کرد.

دنا با ظاهری زیبا همانند یک اسب خشمگین است، اما در مقابل قلب تپنده این خودرو دارای پیشرانه EF7 با گنجایش 1648 سی سی می باشد که نسبت به خودروهای خارجی هم تراز خود از قدرت چندانی برخوردار نیست، اما در مدل توربوشارژر این ضعف تا حدی پوشانده شده است. ولی بهتر این بود شرکت ایران خودرو مدل اسپرت این خودرو را با پیشرانه ای با گنجایش بیشتری ارائه می نمود تا علاقمندان به خودروهای اسپرت دنا را به خودروهای خارجی ترجیح دهند. در ادامه با مشخصات فنی این خودرو بیشتر آشنا شوید:

 

پند های پیامکی لقمان حکیم به فرزندش (نسل جدید)

Posted: 03 Sep 2011 04:23 AM PDT

پندهای پیامکی لقمان حکیم به فرزندش

پسرم! در تاکسی با تلفن همراه بلند بلند صحبت نکن

********************

پسرم! آنتی ویروس "بیت دیفندر" اوریجینال نصب کن. پول "رجیستر" به میزان ده سال را کنار گذاشته ام. با احتساب تورم جهانی و تحریم و نوسان بازار. مادرت جای آن را می داند

ابتکار در ساخت خمیردندان

Posted: 02 Sep 2011 02:14 AM PDT

دنیای بهداشت و سلامت همواره مورد توجه مبتکران و مخترعان بوده است و کماکان ایشان درصدد بکارگیری فناوری های نوین در ساخت تجهیزات پزشکی و یا بهداشتی هستند . بطور مثال در سال های گذشته مبتکران زیادی تلاش کرده اند مسواکی تولید کنند که با نیروی الکتریسیته بهترین کارایی را داشته باشد، ولی هنوز موفق جذب بازار برای آن نشده اند.مطلب امروز در رابطه با بسته بندی لوازم بهداشتی می باشد. برای بسته بندی بهتر لوازم بهداشتی هزاران فناوری ریز و درشت بکار رفته تا محصولی با کیفیت بهتر در اختیار من و تو قرار بگیرد. در ادامه با نمونه ای خلاقانه و واقعا کاربردی از بسته بندی آشنا می شوید.

بی نهایت این بار یک ابتکار جالب و جدید برای بسته بندی خمیردندان را معرفی می نماید. البته این نوع پک در صنعت بسته بندی چیز جدیدی نیست، اما بکارگیری آن در خمیردندان ایده نوعی است. توجه شما را به دیدن این ابتکار جلب می کنم:

ابتکار در ساخت خمیردندان

 

شش ابر خودروی جدید صنعت اتومبیل سازی

Posted: 25 Aug 2011 05:36 AM PDT

در دنیای امروز همواره اتومبیل جایگاه ویژه‌ای در ایجاد هیجان بین جوانان دارد. این جایگاه را خودروهای خارق الاده و استثنایی سوپر اسپرت (Super Sport Car) در اختیار دارند و خودروسازان نیز از این واقعیت باخبرند و سخت بدنبال ساخت خودروهایی سوپراسپرت برای ایجاد لذت و هیجان بیشتر برای جوانان هستند. در این عرصه رقابتی، خودرویی مورد توجه بیشتر قرار می گیرد که از نظر توانایی و زیبایی و فناوری های به کار رفته بهترین باشد. در زیر با 6 سوپرماشین جدید و خارق الاده از بهترین و نامدارترین خودروسازان سوپراسپرت مانند: لامبورگینی ، دایملر مرسدس بنز ، بوگاتی، بی ام و، مزدا و... که توسط پایگاه بی نهایت گرد آوری و تدوین شده آشنا خواهید شد. لطفا مرا از نظرات خویش مطلع کنید. 

 

خلق تصاویر هنری و زیبا از ترکیب نقاشی با مداد و عکاسی

Posted: 23 Aug 2011 05:39 AM PDT

اگه تا به امروز فکر می کردید که تصاویر فتوشاپی مختلفی مثل قرار دادن نیوتن در کنار سهراب سپهری! اونم تو سی وسه پل اصفهان با رودخونه زاینده رود خشک شده یه کار خلاقانه بصری هستش باید بگویم سخت در اشتبهاهید! خلاقیت بصری اونی است که بتونید بخشی از یه عکس رو جوری با مداد نقاشی کنید که هم توازن خوبی با اصل عکس داشته باشه و هم اینکه اون قسمتی که نقاشی کردینو جوری کنار عکس اصلی بذارینو دوباره عکس بگیرید که نتیجش بشود عکسهای زیر :

 تصاویر فتوشاپی  

حل مشکل نیم فاصله در ویندوز ۷

Posted: 17 Aug 2011 05:07 AM PDT

Compatible_with_Windows_7_icon_by_fediaFedia.pngاگر از ویندوز ۷ (سون ـ 7) استفاده می‌کنید و برنامه‌ی تری‌لی‌آوت در ویندوز شما اجرا نمی‌شود و از نعمت نیم‌فاصله (شیفت و اسپیس هم‌زمان) محروم‌اید، با ویندوزتان با زبان خوش حرف بزنید  که قیافه نگیرد و مثل ویندوز ایکس‌پی عمل کند و بگذارد این برنامه اجرا شود. ولی اگر دیدید زبان آدم حالی‌اش نمی‌شود، این راهنمای تصویری ساده را روی وب ببینید یا دانلود کنید (ویدئو حدود پنج مگابایت) و مطابق دستور آن به جان ویندوزتان بیفتید تا آدم شود!

برای آشنایی با سه قانون ساده‌ی نوشتن در کامپیوتر و برای وب و مطالعه‌ی راهنمای استفاده از برنامه‌ی تری‌لی‌آوت، این‌جا را ببینید و اگر مشکل یا نکته‌ا‌ی در همین باره دارید، لطفاً همین‌جا بنویسید.

 

 

 

20 وب سایت پربیننده جهان بر اساس رده بندی الکسا

Posted: 16 Aug 2011 09:07 AM PDT

بی نهایت: در این مطلب نگاهی می‌اندازیم به ۲۰ وب‌سایت پربیننده جهان، بر اساس رده‌بندی Alexa که با تجزیه و تحلیل ترافیک اینترنت در سراسر جهان و بررسی بازدیدهای روزانه، جایگاه آنها را در این رنکینگ جهانی مشخص می‌کند.

 

راهی دیگر برای کشف مجرم : اثر انگشت زبانی

Posted: 16 Aug 2011 08:55 AM PDT

به تازگی در آلمان کتابی درآمده با عنوان "رمز بزهکار". پرفسور رایموند درومل، استاد زبانشناسی دانشگاه کلن، در این کتاب از بزهکارانی می‌گوید که از طریق بررسی نوشته‌هایشان شناخته و دستگیر شده‌اند...

دریافت کد رنگ‌ها با نرم افزار Just Color Picker

Posted: 14 Aug 2011 03:14 AM PDT

 Just-Color-Picker-www.binahayat.net_1.jpg

طراحان گرافیک تمایل به مشاهده رنگ های اطراف با نگاه متفاوت دارند. برای آنها تنظیم دقیق و طرح رنگ از اشیایی که در پیرامون وجود دارد کاملا مهم است. گاهی اوقات طول می کشد رنگی را که از یک شی یا تصویر با چشم می بینید واقعا درست تفکیک کنید. در حالی که بخشی در عملکرد عادی کامپیوتر بخشی وجود ندارد تا طراحان کد رنگی برای استفاده در پروژههای خود می بینند را پیدا کنند. و این شناسایی نوع رنگ را بسیار دشوار می کند ، اما فقط با استفاده از یک برنامه Color Picker (انتخاب رنگ) شما می توانید مقدار رنگ دقیق هر پیکسل را دریافت کنید.

Just Color Picker همان نرم افزار ساده و کم حجم است که به شما این امکان را می دهد ، تا کد رنگ‌ها را پیدا کرده و از آن در طراحی قالب وب ، تصاویر ، پروژه های خود و غیره… استفاده کنید.

با این برنامه‌ی کاربردی می توانید از هر جای تصویر رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

معنی نام کشورها

Posted: 04 Aug 2011 03:57 AM PDT

World-Map.jpg

در اینجا معنی نام کشورهای جهان به ترتیب حروف الفبا آمده و زبانی که ریشه این نام در اصل از آن گرفته شده در میان پرانتز یا کمانک آورده شده است

نرم افزار بسیار ساده قرض الحسنه فامیلی

Posted: 05 Sep 2011 09:18 AM PDT

sama-gharz-alhasanah3.gif

نرم افزار قرض الحسنه سما سیستم

این نرم افزار بهترین گزینه برای قرض الحسنه هایی است که برای وام هیچ گونه سودی دریافت نمی نمایند

قرض الحسنه هایی که بصورت خانوادگی ، محلی و ... اداره می شوند و هدف از گردانندگان و سهام داران آن اعطای وام بدون بهره می باشد.

 

 

0 comments:

Post a Comment