- - - --

Sunday, October 16, 2011

حلقه Versace Vantage

 
 
حلقه مردانه Versace Vantage دارای بدنه ای ساده و حلقوی از استیل و نگین هایی زیبا بر روی آن است. این انگشتر زیبا از سری طرح های کمپانی Versace می تواند انتخابی مناسب برای آقایان جوان و شیک پوش باشد تا زیبایی مضاعفی در عین سادگی به دستان آنها ببخشد.اگر به دنبال سادگی و ظرافت در کنار هم هستید این حلقه پیشنهاد ما به شماست. این محصول مشابه حلقه ازدواج بوده و می توان از آن به عنوان بدل حلقه ازدواج استفاده کرد. جنس این حلقه Stainless Still بوده و قابل تمایز از جنس طلا نمی باشد.
دستبند پروانه اي
دستبند پروانه اي با طراحی زیبا و شیک دارای تنوع رنگی می باشد که آویزهای به شکل پروانه زیبایی دیگری به این محصول بخشیده است. نوع طراحی این دستبند به گونه ای است که در عین سادگی جزو مدل های اسپورت و بسیار زیبا محسوب می شود. جنس این دستبند استیل درجه 1 بوده و دارای رنگ ثابت می باشد. سادگی و در عین حال زیبایی چشمگیر این دستبند را جزو پرطرفدار ترین محصولات نموده است.
 
ساعت POLICE ساعتی زیبا و متفاوت ویژه اشخاص با سلیقه ای خاص و سخت پسند است. این ساعت با سادگی منحصر به فرد و طراحی متفاوت جزو شیک ترین محصولات طراحی شده توسط کمپانی POLICE تاکنون است. این ساعت فوق العاده شیک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ساعت ها در اروپا می باشد. ساعت هر شخص نمادی از ویژگیهای شخصیتی وی می باشد، با انتخاب این ساعت زیبا شخصیتی متفاوت از خود ارائه دهید.
انگشتر ستاره در دو رنگ طلایی و نقره ای با طرحی جدید و متفاوت دارای نگین های فراوانی است که زیبایی این انگشتر را دو چندان نموده است. مدل طراحی انگشتر، پهن بودن آن و بویژه نگین ستاره شکل به کار رفته باعث می شوند این انگشتر در دستان شما جلوه ای خاص داشته و به زیبایی بیش از پیش دستان شما کمک نماید.جنس و طراحی انگشتر به گونه ای می باشد که قابل تشخیص از مدل طلای آن نمی باشد. طراحی ستاره ای این انگشتر یکی از پرطرفدار ترین طرحها در اروپا می باشد. این انگشتر بهترین هدیه برای کسی است که دوستش دارید و بهترینها را برای او می خواهید. جنس این محصول استیل درجه 1 و رنگ آن ثابت می باشد.
نیم ست Versace
نیم ست Versace با نگین های بسیار زیبا شامل گردنبند و گوشواره کاملا جدید، مناسب برای ست کردن با لباسهای مختلف و مطابق با سلیقه شما، مدلی منحصربفرد ویژه پاییز 2011 . این نیم ست، مدل برگزیده کمپانی Versace در سال 2011 می باشد. گردنبند و گوشواره با درخشندگی و ظرافت بسیار بالا که به سختی با طلا قابل تمایز است. با کیفیت بسیار بالا و طراحی بسیار ظریف تهیه شده از Stainless Still استیل درجه یک با رنگ کاملا ثابت که با بسته بندی شکیل و ضد ضربه برای شما ارسال می شود.
 

0 comments:

Post a Comment