- - - --

Wednesday, August 17, 2011

عکس (دیدنی)/ ادامه طرح ضربتي پليس براي جمع‌آوري گيرنده‌هاي ماهواره

عکس (دیدنی)/ ادامه طرح ضربتي پليس براي جمع‌آوري گيرنده‌هاي ماهواره : تلاش بیهوده حکومت اخوندی ایران برای ممانعت از دسترسی مردم به اخبار و برنامه های مورد علاقه شان
امروز, بيست و ششم مرداد ۱۳۹۰ برابر با هفدهم اوت ۲۰۱
به نقل از ایسنا، ماموران پليس پايتخت صبح روز چهارشنبه در ادامه اجراي طرح ضربتي جمع‌آوري دستگاه‌هاي گيرنده ماهواره و ديش‌ها، بخشي‌هاي از مناطق شمال غربي تهران را پاكسازي كردند.

در اين عمليات، ماموران پليس با به همراه داشتن حكم قضايي و انجام عمليات «راپل» نسبت به جمع‌آوري ديش‌هاي ماهواره‌اي واقع در پشت بام‌ها و طبقات مجتمع‌هاي مسكوني اين مناطق اقدام كردند.

در ادامه اين عمليات ماموران پليس پايتخت با حضور در مناطقي كه طرح جمع‌آوري ديش‌هاي ماهواره در آنجا اجرا شده بود، اما مالكان نسبت به نصب مجدد آن اقدام كرده بودند، ضمن جمع‌آوري ديش‌ها، تعدادي از متخلفان را به مراجع قضايي معرفي كردند.

به گزارش ايسنا، پليس در هفته گذشته اجراي اين طرح را در مناطقي از غرب تهران آغاز كرده و هشدار داده بود كه افرادي كه مجدد به نصب ديش‌هاي جمع‌آوري شده، اقدام كنند به مراجع قضايي معرفي مي‌شوند.

براساس گزارش ايسنا، اجراي اين طرح در ادامه طرح‌هاي امنيت اجتماعي در حال انجام است و بر اساس اعلام پليس اين طرح در روزهاي آتي در ديگر مناطق پايتخت نيز اجرا مي‌شود.



J_mahvareh_8__13.jpg
J_mahvareh_8__1.jpg
J_mahvareh_8__2.jpg
J_mahvareh_8__3.jpg
J_mahvareh_8__4.jpg
J_mahvareh_8__7.jpg
J_mahvareh_8__7.jpg
J_mahvareh_8__8.jpg
J_mahvareh_8__9.jpg
J_mahvareh_8__10.jpg
J_mahvareh_8__11.jpg
J_mahvareh_8__12.jpg
J_mahvareh_8__13.jpg
J_mahvareh_8__5.jpg
J_mahvareh_8__14.jpg
J_mahvareh_8__15.jpg




به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

گروپ اهل ایران
برای عضو شدن به لینک زیر بروید

http://groups.yahoo.com/group/ahleiran20/join

روش ساده تر(اگر جی میل دارید) این است به ایمیل زیر یک ایمیل خالی بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید .به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com

0 comments:

Post a Comment