- - - --

Sunday, October 16, 2011

Ax Hae Jaleb Va Didani Ba ZirNevis Farsi [No.7] Ba Ham Bekhandim

در صورت باز نشدن عکس ها از منو بالا بر روی گزینه Show Images با Display images below کلیک کنید.
در صورتی که ایمیل را در Spam دریافت کردید برای دریافت مجدد ایمیل در Inbox بر روی گزینه No Spam کلیک کنید.
آآآآآآ هشمت توییییییی ؟؟؟
رمضون تو اینجا چیکار میکنی ؟؟؟
+++========================+++
این آی پاد رو بیارم پایین 4 تا اهنگ ساسای انتر گوش بدم !! قر تو کمرم فراون همینجا زیر میز میریززززززززم
+++========================+++
سرما خوردم تب کردم ! دکتر گفنه پام. بزارم توی آب
چیه مگه ؟ نگا داره ؟
+++========================+++
خدا خیرم نده !!! خودم گشنم شد اینو دیدم
+++========================+++
خانم بهداشتمون گفته:
مسواک بزن همیشه تا دندونات سفید شه
این پشمو پیل موش گیر کرده بین دندونم در نمیاد
+++========================+++
غضنفر چی میبینی ؟؟؟ تعریف کن دیگه
رفت تو
حالا نشست
زور زد ....
اوه اینم که مثل من اسهال شده ! اینا هم دیشب یخنی داشتن گویا
اوه این که زلیخاه خودمون خواهرمه
+++========================+++
دوست دختر پستی
به به ! قشنگ بسته بندی شده آماده ارسال از طریق پست !
لطفا اینو بفرستید در خونه ما ! سفارشی
+++========================+++
ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عجب بادی میاد
ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
چه حالی میده
ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
+++========================+++
موش بخوره تو رو چه خوشکلی شما
+++========================+++
ای بچه مارمولک
از الان جنس شناسه همچین گرفته کسی در نره
این 4 سال دیگه چه جونوری بشه خدا رحم کنه
+++========================+++
به قول یه بزرگواری
هههههههههههههههی وای من !! از اینا کجا میفروشن ؟؟؟
کی گفته فقط دخترا عروسک بازی میکنن !! آقا منم میخوام برم عروسک بازی
ههههههههههههههههههههههههههههههی وای من !!!
+++========================+++
ای آدم های بی جنبه ! نگا نگا !! حالا خوب که لباس تنش هست اگه نبود چی میکردین ؟؟؟
همچین میزد از زیر گلوتون بیرون فکر کنم
+++========================+++
گربه آزاری ؟؟؟
مرض داری مگه حیون بی زبون رو اینجوری میکنی ؟
یکی جارو برقی بزاره دره نشیمنگاهت تموم محتویان شکمت از اونجا بره توی جارو برقی خوشت میاد ؟؟؟ نه خوشت میاد ؟؟؟ حتما میاد دیگه
+++========================+++
اخه این چه کاریه !!!
نمیگی این برگرده بریزه تو دهنتو صورتت همه زندگیت بوی داستان بگیره ؟؟
آدم داستان میکنه وجدانش راخت میشه ! تو کارت برعکس شده ؟
+++========================+++
حالا حالا حالا حالا
همه دستا به بالا با این تارو پیشیه
میخونیم همه یالا
آهااااااااااااااا بیا وسط
+++========================+++
پـَـَـ نــه پـَـَـــ
تو صف بربري نوبتم شده يارو ميگه بربري ميخواي؟ پَـــ نَ پــَـَـَـــ اومدم از شاگردت تايپ ياد بگيرم
کلاغه به روباهه ميگه:گفتي آواز بخون که پنير از دهنم بيافته؟ روباهه ميگه:پـَـَـ نَ پـَـَــــ مي خواستم واسه آکادمي موسيقي گوگوش ازت تست بگيرم
داريم راه ميريم با دوستام پام پيچ خورده،خوردم زمين ميگه کمک مي‌خواي؟ميگم پـَـ نَ پـَـ شماها خودتونو نجات بدين من اينجا ميمونم مقاومت مي‌کنم برييييد بريييييييد
دختره ميگه اگه من برم خارج تو با يه دختر ديگه اي دوست ميشي؟ پَـــ نَ پَـــ ميرم تو اتاقم خودمو حبس مي کنم رو ديوارشم مي نويسم: شايد اين جمعه بيايد ... شايد
پشه نشسته رو پام داره خونمو مي خوره , دستم رو بردم بالا بزنمش يهو داداشم ميگه اااا مي خواي بکشيش؟! پَـــ نَ پـَـَـ خونش رو خورده مي خوام بزنم پشتش آروغ بزنه ببرم بخوابونمش !!
اسپري سوسک کش زدم به سوسکه، سوسکه افتاده به پشت دست و پا ميزنه...هم خونه ايم اومده ميگه داره جون ميده..؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ قيافه تورو ديده از خنده ريسه رفته
رفته بوديم مکه يه پير مرد که کاروانه ما بود مثلا ميخواست سر صحبت باز کنه مخمون به کار بگيره ازم پرسيد پسرم واسه زيارت خدا اومدي؟... گفتم پَــ نَ پَـــ ...اومدم کارايه انتقاليه امام رضارو رديف کنم بياد اينجا....
سر جلسه امتحان به دختره ميگم سواله 8 چي ميشه؟ميگه تقلب ميخواي؟ميگم پـَـــــــ نَ پــَــــــــ ميخوام ببينم سطح علميت درچه حد با خانواده بيايم خواستگاريت
با ماشين افتاديم ته دره ... يارو ميگه زنگ بزنم امبولانس بياد؟ پَـــ نَ پَـــ يه مشکل درون خانوادست خودمون حلش ميکنيم !
+++========================+++
جک و اس ام اس
ارسال شده توسط saraa_miniature@yahoo.com
قبلنا باباها ٧ تا دختر شوهر می دادن همشون هم خوشبخت می شدند،الان: یه دختر را ٧ بار شوهر میدن آخرش برمی گرده خونه باباش
 
غضنفر با خوشحالی میاد به دوستش میگه : بالاخره این پازل رو بعد از ۲ سال حل کردم…دوستش میگه : ۲ سال زیاد نیست ؟؟غضنفر میگه نه بابا..روش نوشته ۷ تا ۱۰ سال
 
به راننده تاکسیه میگم : 
هزاری از این بهتر نداری ؟ 
میگه : چشه ؟ امام توش خوب نیفتاده ؟!
 
به غضنفر علامت هلال احمرنشون میدن میگن چیه؟؟غضنفر:خطرنزدیک شدن به ماه رمضان
 
آخونده بالاي منبر ميگه:
فرشته ها لب هركسي رو كه صلوات بفرسته بوسه ميزنن.
غضنفر از پاي منبر داد ميزنه: هركس كه لب ميخواد صلواااات.. .
 
لری مشرف شد به مکه . تا پارچه سیاه دور خانه خدا را دید دو دستس زد تو سرش گفت:
خاک به سرم نیومدم نیومدم تا خدا مرد !
 
· یه قزوینی تو قم گم شد علما اعلام کردند تا پیدا شدن این لعنتی نماز را نشسته میخوانیم
 
 به غضنفر میگن قبض اب و برقتو چه جوری پرداخت میکنی میگه : یه ترکی همسایمونه قبض ها رو میذارم رو ماشینش خیال میکنه جریمس میره پرداخت میکنه !
 
غضنفر زنگ می زنه پیتزا فروشی می گه آقا دو تا پیتزا بفرستی.
پیتزا فروش می گه به نامه؟؟غضنفر می گه ببخشید به نام خدا دو تا پیتزا می خواستم!
 
المپیک حوزه علمیه قم آغاز شد : طناب زدن با عمامه – پریدن از حوض با عبا – پرتاب مهر – نماز استقامت – وضوی سرعتی – بالا رفتن از منبر با چشمان بسته – خوردن لوبیا و نگه داشتن وضو – دوی 100 متر با دمپایی
 
قزوینی به دوستش میگه پارتی گرفتم حتما بیا دوستش میگه کیا هستن؟میگه دیگه شلوغش نکردم خودم و خودت
 
یادت باشه عاشق کسی شو که یا دماغشو قبلا عمل کرده باشه یا نیازی به عمل نداشته باشه!!!
 
یه تهرانیه و آبادانیه رو داشتن اعدام میگردن تهرانیه مثل بید میلرزید
آبادانیه با خونسردیه تمام نگاهی کرد به تهرانیه و گفت: کا مگه بار
اولته!!؟
  
 
قزوینیه میره خونه یک میلیونره، ‌دویست میلیون نقد می‌دزده. 
بعد زنگ میزنه خونه یارو میگه: بچه رو بیارین پولارو ببرین!!!
 
یه پیرزن از مکه میاد تو ساکش مشروب بوده میگن این چیه ؟میگه:ننه من که پا نداشتم دورکعبه بچرخم.یه پیک میزنم کعبه دور سر من میچرخه
 
غضنفر :یک سال دعا میکرد از خدا فرزند پسر میخواست :جبرئیل نازل شد گفت:
دهنمو سرویس کردی .خر اول باید زن بگیری
 
از رشتیه میپرسن به معجزه اعتقاد داری؟میگه:آره.زندان بودم زنم حامله شد
 
 به رشتیه می گن شما به زندگی پس از مرگ اعتقاد داری؟
میگه صددرصد . من خودم دو سال بعد از مرگ پدرم به دنیا اومدم
 
غضنفر میره زمین میخره 2سانتیمتر در 8 کیلومتر...بهش میگن این چه زمینیه؟میخوای چکارش کنی؟میگه به امید خدا ماکارونی میکارم
 
رشتیه از سر کار میاد میبینه یه مرد از خونه زد بیرون به خانمش میگه این کی بود میگه ابوریحان بیرونی بود در حال حرف زدن یکی دیگه لخت میپره از اتاق بیرون میگه خانم جان این کیه میگه بابا طاهر عریان بود شب موقع خواب یکی با چراغ قوه میاد بالا سرشون مرده میگه خانم پاشو شیخ فضل الله نوری اومده...
 
شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من! ازدواج كه قصد نمی خواد!! خواستگار می خواد كه تو نداری
 
رشتيه ميره خونه مي بينه زنش لخته ميگه خدا قوت با لباس كار مي بينمت!
 
ماه به خورشید میگه این ادما چقدر بی جنبه هستن هرشب میرن رو هم من هیچی نمیگم اما ما سالی یه بار میفتیم رو هم همه تلسکوپ ور میدارن نگاه کنن
 
عربه به غضنفر میگه توچرا قرآن نمیخونی
غضنفر میگه خداییش اگه قرآن به زبان لری بود تو میخوندی
 
خانم معلم در کلاس درس پسرها
محمود : خانم من ساق پاهاتونو دیدم برو گمشو یک ساعت اخراج
علی : خانم اجازه من زانوهاتونو دیدم برو گمشو یک هفته اخراج
حسن : خانم من رون شمارو دیدم برو گمشو یک ماه اخراج
در همین حین جعفر کتاباشو جمع کرد و کیفشو دست گرفت خانم معلم گفت کجا میری
جعفر گفت بچه ها خدا حافظ اونجایی که من دیدم باید ترک تحصیل کنم
 
چهار جمله که حوا نمیتونسته به ادم بگه:
1-ادمت میکنم
2-از شوهر مردم یاد بگیر
3-من قبل از تو100تا خواستگار داشتم
4-میرم خونه مامانم
 
کاهش شدید جرم و جنایت در ماه مبارک رمضان نشان میدهد مومنان همان مجرمانند
+++========================+++
سری هفتم عکس های جالب با زیرنویس فارسی هم تموم شد
امیدواریم این چند دقیقه که با ما بودید لبخند روی لباتون تشسته باشه
ما سعی میکنیم در هفته 4 یا 5 تا از این ایمیل ها برای شما عزیزان داشته باشیم و بتونیم شما رو شاد کنیم
لطفا عکس های قشنگتون رو به همراه زیرنویس به ایمیل Kiyeh@yahoo.com ارسال کنید تا به اسم خودتون توی ایمیل های بعدی برای همه ارسال کنیم
لطفا برای حمایت از ما این ایمیل رو برای دوستانتون ارسال کنید
اگر برای بهتر شدن این بخش پیشنهادی دارید برامون بفرستید ممنون از شما
 
لطفا این ایمیل را برای دوستان خود هم ارسال کنید (Forward)کنید.

0 comments:

Post a Comment