- - - --

Monday, October 10, 2011

به خودت کمک کن که بتونی باسرعت زیادی وزن کم کنی

 

جدیدترین محصول لاغری

l25

 

 

l25



این محصول به همراه نکات آموزشی می باشد که با رعایت کردن آن و انجام چند حرکت ساده به خودتان کمک می کنید که با سرعت بیشتری به وزن دلخواه خود برسید



کرم لاغری مجیک میکس از ترکیب 10 محصول دیگر تشکیل گردیده است که باعث از بین رفتن چربیهای اضافی نواحی مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان یعنی 40 دقیقه می گردد.

همچنین باعث صاف شدن پوست / از بین بردن ترکهای ریز/ ویتامینه پوست / سفت کردن و فرم دادن به پوست / روشن نمودن پوست و... میگردد.

 

 

قیمت: 20,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید l25، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

 


 

 

لاغری سریع

در 3 روز

 

 

با این ماده به صورت معجزه آسا

چربی های اطراف شکم ,پهکو ,ران و یا باسن

خود را از بین ببرید

 

لاغری سریع در 3 روز

 

اين ژل به طور معجزه آسايي چربيهاي ذخيره شده در پوست را كاهش مي دهد و موجب افزايش سوخت و ساز چربي و در نتيجه لاغر شدن مي گردد .
 
همچنين دفع مواد مضر متابوليك پوست را
تسريع مي نمايد .

 

 اين ژل در پوست نفوذ نموده و به طور موثر چربيها را مي سوزاند ، مايعات و مواد زايد بدن را خشك مي كند و به پوست استحكام مي بخشد و پوستهاي شل شده را جمع و سفت مي نمايد . استفاده از اين ژل خصوصا در ماههاي اول مراقبت ضد سلوليت توصيه مي شود .

 

 

100% گیاهی
محصول فرانسه
100%بدون عوارض جانبی
دارای تاییدیه از اتحادیه اروپا و بهداشت آمریکا
دارای تاییدیه از بهداشت ایران
به شماره 756842

 


قیمت: 25,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید لاغری سریع در 3 روز، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 



.برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید
 

0 comments:

Post a Comment